Vakantiepark RCN Toppershoedje

8.6Fantastisch

• 7.8Activiteiten
  • 8.2Eetgelegenheden
  • 8.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Toppershoedje voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info

Vakantiepark RCN Toppershoedje (Ouddorp) is een ruim opgezet park aan zee. De accommodaties zijn zeer schoon, net als het sanitair op de camping en de andere faciliteiten. De animatie is leuk voor de kids. In het restaurant kun je lekker eten, al kan het met drukte soms even duren. Het park ligt op 500 meter van het strand en naast Ouddorp.

Contact

731 reviews over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• 9Karel Mastenbroek08-09-2019

Top verblijf gehad in een zeer mooi chalet

Je vind er rust , gastvrijheid en zorgzaamheid . Personeel erg vriendelijk en meelevend. Bescherming tegen de zon op veranda zou iets beter kunnen , Maar het was ook erg warm tijdens mijn verblijf.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

RCN Toppershoedje, Parkmanager RH, Parkmanager, 11-09-2019

Dank voor uw beoordeling en fijn dat u het naar uw zin heeft gehad op ons park. De opmerking van de zeilen bij de veranda nemen we zeker mee, dank voor de tip en hopelijk tot een volgende keer in Ouddorp!

Alleen gereisd in augustus 2019

• 7Marjo08-09-2019

Prima

Fijn dat er aparte parkeerplaatsen zijn voor de auto's. Algemene indruk camping is prima. Schoon sanitair en goes heet afwaswater. Strand is lopend bereikbaar vua een veilige verkeersbrug. Verbeterpunten: watertappunt lekte en was op de plaats van iemand anders. Insanitairgebouw was het zoeken wat waar was. Geen info aan de buitenzijde van gebouw of deuren. Pictogrammen zouden kunnen verduidelijken.

• 6Eetgelegenheden

RCN Toppershoedje / Parkmanager RH, Parkmanager, 23-09-2019

Dank voor uw review. Watertappunt zullen wij repareren, dat hoort gewoon goed te zijn. Dank voor het doorgeven hiervan. Verder een goeie tip wat betreft pictogrammen in de sanitairgebouwen. In verband met renovatie dit voorjaar zijn we simpelweg vergeten om de bestaande pictogrammen op o.a. de deuren terug te plaatsen. We hebben vandaag nieuwe mooie RVS pictogrammen besteld en zullen de gebouwen voorzien van deze inderdaad betere aanduidingen. Tot wellicht een volgende keer en dank voor uw tip!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8M de Groot08-09-2019

met mooi weer,was het super!

Ligging een beetje krap op elkaar, met kleine kinderen weinig ruimte buiten en aan de weg. Safaritent mooi met veel luxe. Camping kindvriendelijk vooral het zwembadje veel gebruik van gemaakt. Restaurant is niet echt smakelijk, met wat fantasie en verse ingrediënten moet het wat beter en smakelijk kunnen zijn. Kwalitatief is het veel te duur, voor wat je krijgt.

• 8Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

• 8Lida Hermans08-09-2019

Was een goed verblijf in een huisje.

Er was ruimte om het huisje wat erg fijn was. De badkamer was krap.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Vanessa08-09-2019

Hardstikke gezellig

Jumbo bezorgd je eten in het park dat is fijn als je zelf geen auto heb De patatzaak naast het park heeft de lekkerste cheeseburgers Alleen als je naar het strand wil en bij de zee wil zitten moet je een aardig stukje lopen over het zand met schelpen

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 9Nol Bos08-09-2019

Uitstekend park,dicht bij strand.

Het restaurant is uitstekend,heerlijk eten,veel keus en aantrekkelijk geprijsd!

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Tamaraklarenbosch04-09-2019

Geweldig

Super huisje met alle voorzieningen die je nodig hebt en een erg vriendelijk park. Tip om in de toekomst te denken aan een zwembad op het park ivm leeftijd kinderen (10 jaar).

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Hoekstra02-09-2019

Prima en voor herhaling vatbaar

Rustige camping . De zee is op loopafstand. Goede voorzieningen

• 6Activiteiten

• 10Lavin darin228-08-2019

Daar is een van de beste familie

Het huis was schoon en genoeg groot. Waterspelenplek voor kleine kinderen en speeltuinen waren perfect. Als er een grote supermarket dichtbij was, volgens mij was beter. Alles was goed. speelregeling en dance en bingo perfect. Nogmaals bedankt

• 10Riannegoorhuis28-08-2019

Prachtig park

Mooi park, klantvriendelijk. En veel te doen voor kinderen! We hebben genoten en hopen volgend jaar weer terug te komen

7 tips over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• polko, 22-04-2014

ga eens kijken, leuk restaurant met een goed kaart en het smaakt heerlijk.

• Fam van Steensel, 19-09-2013

Het RTM museum is in Ouddorp gevestigd. Deze oude tram reed vroeger van Rotterdam naar Hellevoetsluis, ook Briele was een bestemming van deze tram en ook op het eiland Goeree- Overflakkee reed deze tram. Echt de moeite waard. Voor inlichtingen en tijden, zie www.rtm-ouddorp.nl Bezoek aan Goedereede is zeer de moeite waard. Bezoek dan Bakkerij de Vries aan de Pieterstraat is. Dit is een nostalgische bakkerij met streekgerechten als "Kruudplaetjes en Torenkoek. Bezoek ook de toren van Goedereede.

• Jeroen van de B, 22-08-2013

Met de kinderen is het brede strand een aanrader, wel opletten want er ligt wel flink wat slip op bepaalde delen van het strand. Ook de speeltuin van de Flipjes was een succes.

12 vragen over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• M. Schots , 15-08-2018

Speeltoestellen kleine kinderen?

Wie heeft er een tip voor een mooie plek op een veldje? Op welk veldje staan leuke speeltoestellen voor wat kleinere kinderen (4,5 en 2,5 jaar)

• Heleen, 22-08-2016

Afstand zee

Kan iemand zeggen hoe ver je nog van de zee vandaan bent wanneer je eenmaal op het strand bent, dit vanwege de brede stranden daar en kleine kinderen die ik bij me heb. Alvast bedankt voor uw reactie. Heleen

G

• rcn2015, 05-12-2015

oudjaar

vuurwerk? op het park toppershoedje

Vakantiepark info

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • BBQToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel