Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag32°21°
8,6

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,5

Vakantiepark RCN Toppershoedje (Ouddorp) is een ruim opgezet park aan zee. De accommodaties zijn zeer schoon, net als het sanitair op de camping en de andere faciliteiten. De animatie is leuk voor de kids. In het restaurant kun je lekker eten, al kan het met drukte soms even duren. Het park ligt op 500 meter van het strand en naast Ouddorp.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Toppershoedje voor je op een rij gezet:

Contact

554 reviews over Vakantiepark RCN Toppershoedje in het Nederlands

Superlodge

Ghm blankestijn
12-6-2019

Prettige, volledige lodge met speeltuintje super!!! We hebben genoten met volle teugen. Dank je wel.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima, met mooi weer.

T. Kauwenberg
12-6-2019
  • Onderkomen8

Mooie, schone camping met veel voorzieningen.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

naar verwachting

jlpompe
11-6-2019
  • Onderkomen9

voor fiets wandel strand, alles is er .De 100 euro borg is een onvriendelijk onderdeel van de rekening

RCN Toppershoedje / RH, Internetcommunicatie & Social Media, 13-6-2019

Beste heer Pompe, Dank voor uw mooie beoordeling, hierbij een toelichting op uw opmerking over de waarborgsom. Zoals mondeling al aangegeven bij uw check-out rekenen wij per reservering een waarborgsom. Helaas laat niet iedereen de accommodatie zo netjes achter als u gedaan heeft en daar hebben wij de afgelopen jaren (helaas!) wel mee te maken gehad. In alle accommodaties (op de tafel of op het aanrecht) staat een duidelijke instructie waar op gelet wordt bij het terugstorten van de waarborgsom en ook een toelichting waarom wij een waarborgsom hanteren. Ook op rcn.nl/toppershoedje staat een duidelijke uitleg. Bij het netjes en opgeruimd achterlaten van de accommodatie krijgt u binnen 7 dagen uw betaalde waarborgsom terug. Wij hopen dat ons beleid m.b.t. waarborg u niet tegenhoudt om nog eens bij ons terug te komen.

Heel leuk

Bedwantsen

Anonien
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1

Jeuk jeuk jeuk en onder de rode bultjes. Waarschijnlijk bedwantsen. Never ever again

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
RCN Toppershoedje / RH, Internetcommunicatie & Social Media, 11-6-2019

Beste 'Anoniem', Als eerste dank voor uw beoordeling. Wel ontzettend jammer dat u deze beoordeling anoniem plaatst. Ook bij onze receptie zijn geen klachten (of uw naam en accommodatie) bekend over 'waarschijnlijk' bedwantsen in uw accommodatie. Op deze manier kunnen wij geen actie ondernemen, of in ieder geval onderzoek doen naar de signalen die u hier beschrijft. Juist hygiëne (zeker in onze bedden) is uiterst belangrijk. Mede daarom zijn wij juist afgelopen mei begonnen om alle matrashoezen te vervangen voor speciale nieuwe. Niet omdat we klachten hadden, maar puur vanwege verbetering van hygiëne, maar ook een stukje verbeterde presentatie. Zou u ons uw gegevens van het verblijf kunnen doorgeven, zodat wij in ieder geval er iets mee kunnen doen. Verder wel heel jammer dat u het totaalverblijf hierdoor met een '3' beoordeeld. Als we het tijdens uw verblijf hadden geweten, hadden we direct actie kunnen ondernemen of in ieder geval iets voor u kunnen doen op locatie.

Geweldig

Ad
  • Onderkomen9

mooie accommodatie zeer nette en complete beachhome.

Gereisd Met partner in juni 2019

Heel fijn

Amj van Heeswijk
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Vonden het vervelend om in mei te horen over een betering in dec. 2018 van €250 en een korting die wij niet kregen

fantasieloze chalet

Will Bierman
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Klein chalet op een fantasieloze plaats in het Toppershoedje. Het is goed voor hooguit twee dagen, daarna wil je weer weg. De inrichting is goed, maar de hoekbank is erg hard. De bedden zijn goed, maar je moet erin kruipen. Naast het bed kun je niet lopen. Buiten heb je alleen een wasrek en 4 stoelen, zonder kussens en een tafel. Verder is er niets aanwezig. Bij warm weer kun je niet binnen vertoeven, het chalet wordt erg warm. De ligging vindt je aan het uiteinde van het park.

RCN Toppershoedje / RH, Internetcommunicatie & Social Media, 11-6-2019

Beste heer/mevrouw Bierman. Dank voor uw beoordeling. Uit onze gegevens maken wij op dat u in een type Strandjutter heeft verbleven, een van onze nieuwste accommodaties (2017). U geeft aan dat het een klein chalet is, maar wij noemen dit een mobile home (stacaravan type Strandjutter) voor 4 personen.Deze accommodaties zijn ruim en compleet ingericht, maar inderdaad compacter dan een chalet zoals een Duinlodge of Type Ouddorp. Het betreft een stacaravan. Een buitentafel is bij uw mobile home wel aanwezig en de mobile homes zijn ook compleet ingericht. U had natuurlijk altijd tijdens uw verblijf even mogen langskomen voor bv. een kussentje voor in de stoelen. Deze zitten bij dit type er niet standaard bij, maar natuurlijk denken wij altijd graag mee aan een oplossing. Wij verbazen ons eigenlijk wel over deze beoordeling, we horen dit eigenlijk niet vaak... Maar beoordelingen zowel positief als negatief zijn uiteraard altijd welkom zowel op Zoover als via ons zelf, hoewel we het natuurlijk het liefst tijdens uw verblijf gewoon proberen op te lossen i.p.v. achteraf.

Voor herhaling vatbaar :-)

Anoniem
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Bekijk de afstand van de standplaats tot de sanitair unit. Deze was voor een comfort plaats best groot.
Kwaliteit en netheid: super!

Genoten van de rust!

J h a paulissen
5-6-2019

Rust op het terrein, netheid prettige stemming.Miste alleen een map met informatie hoe bijv. de dvdspeler en magnetron gebruikt moeten worden

Gereisd Met partner in juni 2019
RCN Toppershoedje / RH, Internetcommunicatie & Social Media, 7-6-2019

Dank voor uw mooie beoordeling! Goede tip van u wat betreft handleiding voor de dvd-speler en overige apparatuur. Momenteel zijn wij bezig om alle handleidingmappen te vernieuwen, dus waarschijnlijk had u een accommodatie waar precies geen map met handleidingen in lag, wij zullen proberen om dit z.s.m. weer op orde te hebben. Tot een volgende keer!

Vakantiepark info

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • BBQToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinBibliotheek, Terras

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Toppershoedje in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Toppershoedje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.