Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag29°19°
8,5

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,5

Vakantiepark RCN Toppershoedje (Ouddorp) is een ruim opgezet park aan zee. De accommodaties zijn zeer schoon, net als het sanitair op de camping en de andere faciliteiten. De animatie is leuk voor de kids. In het restaurant kun je lekker eten, al kan het met drukte soms even duren. Het park ligt op 500 meter van het strand en naast Ouddorp.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Toppershoedje voor je op een rij gezet:

Contact

520 reviews over Vakantiepark RCN Toppershoedje in het Nederlands

Top verblijf !

Coolens Pascale
2-6-2019
  • Onderkomen9

Op wandelafstand van het mooiste en properste strand in Nederland ! Gezellig restaurant met heerlijke gerechten en heel vriendelijke bediening aan democratische prijzen ! Top !

Gereisd Met partner in mei 2019

Super!

Vicky
1-6-2019
  • Onderkomen10

Vorig weekend hebben wij een aantal heerlijke dagen gehad op camping RCN Toppershoedje. Onze accomodatie, een duinlodge, is ons zeer goed bevallen! De lodge was mooi, er was voldoende ruimte en lag direct naast een speeltuintje. Perfect voor onze dochter van 2 jaar. De locatie van de camping is perfect, je loopt direct het strand op! De camping is netjes onderhouden met vriendelijk personeel. De nieuwe mobile homes, grote speeltuin en zwembad voor de kinderen zijn een mooi aanvulling waardoor wij zeker nog eens terugkomen!

Ansje

Ansje
30-5-2019
  • Onderkomen10

Afgelopen weekend leuk waterspeelparadijs geopend,dit is echt een aanwinst voor mn de klene kinderen.

Gereisd Met partner in mei 2019

ACSI Eurocampings

Ideaal met kleine kinderen!

Sharon Zandvliet
30-5-2019
  • Onderkomen10

Een heerlijk weekend doorgebracht op het Toppershoedje in een nieuwe accommodatie (Zeemeeuw). Perfect gelegen: kinderen lopen zo naar de nieuwe speeltuin en kunnen heerlijk genieten van het spetterparadijs. Het strand is op loopafstand; via een autovrije route (wel zo fijn met kids) loop je er zo naartoe. Hoewel onze kinderen vooral veel in de speeltuin waren te vinden. De nieuwe accommodaties zijn echt heel mooi: de kinderen hebben hun eigen badkamer, sfeervol ingericht en 's avonds kun je heerlijk buiten zitten onder de veranda. En ook praktisch met kleine kids: de veranda is af te sluiten door middel van een hekje. Verder viel mij vooral de grote hoeveelheid aan bergruimte op in de accommodatie. Dat zie je niet vaak. Kortom een heerlijk park waarbij je -zeker met de komst van de nieuwe speeltuin en het spetterparadijs- het park niet meer af hoeft. En mocht je dat dan toch wensen, dan sta je zo op het strand!

Een aanrader!

Nineth
29-5-2019
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Mooie huisjes met een heerlijke varanda waar we lekker tot savonds laat buiten konden zitten in het zonnetje. De kinderen hebben zich prima vermaakt en wilde zeker nog niet naar huis.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sander
28-5-2019
  • Onderkomen9

Super gemoedelijke camping direct aan het strand. Het nieuwe zwembadje en speeltuin is perfect voor de kleine kids.

Wij komen nog een keer!

Sondaar
28-5-2019
  • Onderkomen10

Heel gezellig sfeer. Kleinschalig en gemoedelijk.

Restaurant en snackbar kun je gewoon lekker eten.

Wij verbleven in een nieuwe accommodatie ‘de zeemeeuw’ voor 6 personen. We waren met zn 4’tjes. Dit was perfect voor dit verblijf. De kindjes hadden daardoor beide een ‘eigen’ kamertje.

Er is net een nieuw speeltoestel geplaatst tegenover het restaurant en een spetterparadijs (zwembadje) voor de kleinere kindjes. Aanrader!

Verder loop je zo het strand op!

Al met al; wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Mooie camping met fantastische ligging

Remco van de Fliert
27-5-2019
  • Onderkomen10

Een mooie camping met geweldige nieuwe accommodaties en een hele mooie 'boulevard' op loopafstand van het strand. Een aan te bevelen camping!

Gereisd Zakelijk in mei 2019

Geweldig!

Anique
27-5-2019
  • Onderkomen10

Wat een aanwinst zijn de nieuwe beachhomes! Van alle gemakken voorzien, heerlijke bedden en een ruime badkamer! De nieuwe speeltuin is geweldig! En dan het badje WAUW! Het restaurant biedt een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Ook het ontbijt is een aanrader. We kijken uit naar een verblijf in de zomer, fietsen naar het strand en afkoelen in het badje, spelen in de speeltuin en afsluiten met een heerlijk diner in het restaurant.

Fantastisch.

Anoniem
26-5-2019
  • Onderkomen9

Prima accommodatie in een prachtige omgeving (onze kinderen hebben surfles gehad).

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • BBQToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinBibliotheek, Terras

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Toppershoedje in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Toppershoedje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.