Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag22°13°
8,5

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,5

Vakantiepark RCN Toppershoedje (Ouddorp) is een ruim opgezet park aan zee. De accommodaties zijn zeer schoon, net als het sanitair op de camping en de andere faciliteiten. De animatie is leuk voor de kids. In het restaurant kun je lekker eten, al kan het met drukte soms even duren. Het park ligt op 500 meter van het strand en naast Ouddorp.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Toppershoedje voor je op een rij gezet:

Contact

516 reviews over Vakantiepark RCN Toppershoedje in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar :-)

Anoniem
9-6-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Bekijk de afstand van de standplaats tot de sanitair unit. Deze was voor een comfort plaats best groot.
Kwaliteit en netheid: super!

Genoten van de rust!

J h a paulissen
5-6-2019

Rust op het terrein, netheid prettige stemming.Miste alleen een map met informatie hoe bijv. de dvdspeler en magnetron gebruikt moeten worden

Gereisd Met partner in juni 2019
RCN Toppershoedje / RH, Internetcommunicatie & Social Media, 7-6-2019

Dank voor uw mooie beoordeling! Goede tip van u wat betreft handleiding voor de dvd-speler en overige apparatuur. Momenteel zijn wij bezig om alle handleidingmappen te vernieuwen, dus waarschijnlijk had u een accommodatie waar precies geen map met handleidingen in lag, wij zullen proberen om dit z.s.m. weer op orde te hebben. Tot een volgende keer!

Fijn bij het strand

Familie met kleine kinderen
3-6-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wij hadden het eerste huisje. Compact maar compleet! De knop van de oven zit los dat las ik ook bij eerdere reviews moet even naar gekeken worden. Bedden zijn goed. Keuken is goed uitgerust. Wij misten wel een kastje voor etenswaren. En in de zithoek stonden voor ons wel wat veel bijzettafels/kastjes etc. Locatie is fijn bij het strand. Leuke speeltuin voor jonge kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk familiepark

mevr. van de Sande
3-6-2019

Met name sanitair was prima, goed verzorgd. Wij hebben geen negatieve punten . Zeker voor sportieve gezinnen een aanrader.

Was erg gezellig

Carla Arnouts
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Echt fijn zo dicht bij de zee te zijn. Het eten in het restaurant was erg lekker. De service ook goed. Dit omdat we een mierenplaag binnen in het huisje hadden en er direct iemand kwam met ongediertespray.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
RCN Toppershoedje / RH, Internetcommunicatie & Social Media, 7-6-2019

Dank voor uw beoordeling. Mieren zijn nooit prettig, maar hebben we vaak in het voorjaar veel last van i.v.m veel terrasjes met zandgronden. Hopelijk is het niet al te veel geweest en heeft een van onze medewerkers het tijdens uw verblijf naar wens kunnen oplossen.

prima accomedatie

Jacqueline VAn Baars
  • Onderkomen9

mooi huisje, goed gelegen plek

Top verblijf !

Coolens Pascale
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Op wandelafstand van het mooiste en properste strand in Nederland ! Gezellig restaurant met heerlijke gerechten en heel vriendelijke bediening aan democratische prijzen ! Top !

Super!

Vicky
1-6-2019
  • Onderkomen10

Vorig weekend hebben wij een aantal heerlijke dagen gehad op camping RCN Toppershoedje. Onze accomodatie, een duinlodge, is ons zeer goed bevallen! De lodge was mooi, er was voldoende ruimte en lag direct naast een speeltuintje. Perfect voor onze dochter van 2 jaar. De locatie van de camping is perfect, je loopt direct het strand op! De camping is netjes onderhouden met vriendelijk personeel. De nieuwe mobile homes, grote speeltuin en zwembad voor de kinderen zijn een mooi aanvulling waardoor wij zeker nog eens terugkomen!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Ansje

Ansje
30-5-2019
  • Onderkomen10

Afgelopen weekend leuk waterspeelparadijs geopend,dit is echt een aanwinst voor mn de klene kinderen.

Gereisd Met partner in mei 2019

Ideaal met kleine kinderen!

Sharon Zandvliet
30-5-2019
  • Onderkomen10

Een heerlijk weekend doorgebracht op het Toppershoedje in een nieuwe accommodatie (Zeemeeuw). Perfect gelegen: kinderen lopen zo naar de nieuwe speeltuin en kunnen heerlijk genieten van het spetterparadijs. Het strand is op loopafstand; via een autovrije route (wel zo fijn met kids) loop je er zo naartoe. Hoewel onze kinderen vooral veel in de speeltuin waren te vinden. De nieuwe accommodaties zijn echt heel mooi: de kinderen hebben hun eigen badkamer, sfeervol ingericht en 's avonds kun je heerlijk buiten zitten onder de veranda. En ook praktisch met kleine kids: de veranda is af te sluiten door middel van een hekje. Verder viel mij vooral de grote hoeveelheid aan bergruimte op in de accommodatie. Dat zie je niet vaak. Kortom een heerlijk park waarbij je -zeker met de komst van de nieuwe speeltuin en het spetterparadijs- het park niet meer af hoeft. En mocht je dat dan toch wensen, dan sta je zo op het strand!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

• Afstand tot strand500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinBibliotheek, Terras

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Toppershoedje in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Toppershoedje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.