Vakantiepark RCN Toppershoedje

Vakantiepark Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer vakantieparkinfo

Vakantiepark RCN Toppershoedje (Ouddorp) is een ruim opgezet park aan zee. De accommodaties zijn zeer schoon, net als het sanitair op de camping en de andere faciliteiten. De animatie is leuk voor de kids. In het restaurant kun je lekker eten, al kan het met drukte soms even duren. Het park ligt op 500 meter van het strand en naast Ouddorp.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Toppershoedje voor je op een rij gezet:

Contact

716 reviews over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• 8Cleo irvine06-10-2019

Strand vakantie

Zee en strand op 5 minuten lopen. Veel leuke kleinere plaatsen in de omgeving.

• 9Karel Mastenbroek08-09-2019

Top verblijf gehad in een zeer mooi chalet

Je vind er rust , gastvrijheid en zorgzaamheid . Personeel erg vriendelijk en meelevend. Bescherming tegen de zon op veranda zou iets beter kunnen , Maar het was ook erg warm tijdens mijn verblijf.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

RCN Toppershoedje, Parkmanager RH, Parkmanager, 11-09-2019

Dank voor uw beoordeling en fijn dat u het naar uw zin heeft gehad op ons park. De opmerking van de zeilen bij de veranda nemen we zeker mee, dank voor de tip en hopelijk tot een volgende keer in Ouddorp!

• 8De Moor30-07-2019

Altijd fijn weer op Toppershoedje te zijn.

Dicht bij het strand, alles aanwezig, gemoedelijke camping.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 10LEM Hop-Bogaarts08-07-2019

fantastisch geweest. zoals alle voorgaande jaren.

dat er nog vele jaren zullen volgen. en wat niet ? ik zou 't niet weten.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 6anoniem28-04-2019

aardige camping

Receptie, restaurant, sanitair: ok.

Prijs verblijf: Veel te duur (dubbele prijs in vergelijking met de vijf andere campings die ik deze week heb bezocht).

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

RCN Toppershoedje [RH], Internetcommunicatie & Social Media, 01-05-2019

Dank voor uw review! Kunt u aangeven wat u precies 'veels te duur' vind in vergelijking met andere campings die u bezocht heeft? Wij hebben kampeertarieven aangehouden van 18-23 euro per nacht voor een standaard plaats in de Paas/meivakantieperiode. Of bedoelt u andere tarieven? We zijn benieuwd naar uw reactie. Hopelijk toch tot een volgende keer!

• 9LEM Hop-Bogaarts12-04-2019

subliem

ik was hier voor 't eerst alleen op vakantie en heb me prima vermaakt zowel in Ouddorp als in de omgeving met 't strand op loopafstand. en 't strand trekt mij nog steeds.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 8I.K. Oudmaijer07-04-2019

Super!

Super locatie. Appartement prima voor 1 of 2 personen. Douche en keuken wel ouderwets. In douche bijvoorbeeld geen mengkraan. Maar zeer vriendelijk personeel. Ook bij strandtent C-Side en bij restaurant van Landalpark vlakbij

• 9T Pruim06-03-2019

Ga 2x per jaar,en nog steeds met plezier

Mooi park, vriendelijk personeel, en op loopafstand van het strand

• 9Onderkomen

• 6Donald Duck27-01-2019

Kwaliteit/prijs verhouding is totaal zoek

Het personeel achter de balie is over het algemeen, een uitzondering daargelaten niet erg capabel. Ik om al jaren op Toppershoedje vanwege de prachtige ligging, maar erger me telkens weer aan het baliepersoneel. Samenvatting van de afgelopen jaren: De korting wordt bij de rekening opgeteld in plaats van er afgetrokken. Ergernis. Ik kom aan en hoor, ten onrechte, dat ik teveel betaald heb. Ik moet nog drie keer terugkomen en dan is het nog niet uitgezocht. Er wordt snibbig gezegd dat ze er gewoon geen tijd voor hebben, terwijl het hun fout is, niet de mijne. De laatste keer moesten ik en een andere klant minstens twintig minuten wachten tot een ouder echtpaar dat alle tijd van de wereld had eens uitgebreid een accommodatie voor het weekend had uitgezocht. De baliemedewerkster had in moeten grijpen; er waren twee mensen die alleen maar op hun sleutel stonden te wachten. Kom ik vijf minuten voor drie aan, dan word ik straal genegeerd. RECTIFICATIE: Na de plaatsing van bovenstaande review werd ik gebeld door de beheerder van het park, dit heb ik erg gewaardeerd. Het gesprek was constructief, we hebben beiden ons punt gemaakt en respecteerden elkaars mening. Daarom wil ik mijn scherpe review wat nuanceren, een enkele ergernis leidt tenslotte niet tot een slecht weekend. Iedereen slaat de plank wel eens mis, daar kunnen we van leren.

• 7Eetgelegenheden

RCN Toppershoedje / RH, Internetcommunicatie & Social Media, 29-01-2019

Beste 'Donald Duck' Dank voor uw beoordeling en wat jammer dat u ontevreden bent over onze serviceverlening aan de balie. Helaas begrijpen wij niet waarom u in de titel aangeeft dat de prijs/kwaliteitverhouding totaal zoek is, maar hier verder niets over meld in uw beoordeling. Het feit dat wij voor het oudere echtpaar ruim de tijd nemen, hoort bij onze kernwaarde 'persoonlijk', wij nemen voor iedereen graag de tijd om te kunnen assisteren met het uitzoeken van een vakantie op maat, ook als dit soms iets langer duurt. Wanneer u in het vervolg snel iets wilt weten, kunt u dit altijd even netjes aangeven. Omdat u met de naam 'Donald Duck' deze beoordeling schrijft, hebben wij helaas geen contactgegevens om u persoonlijk hierover te berichten, vandaar een openbare reactie, zoals u zelf ook heeft gedaan. We hopen dat het in de toekomst u beter bevalt op ons park. [RH]

• 2018
    8Gast11-07-2018

Verder een goede camping.

Geluidsoverlast van de Vrijheidsweg. Lijkt soms een racebaan voor motoren en vrachtwagens

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

7 tips over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• polko, 22-04-2014

ga eens kijken, leuk restaurant met een goed kaart en het smaakt heerlijk.

• Fam van Steensel, 19-09-2013

Het RTM museum is in Ouddorp gevestigd. Deze oude tram reed vroeger van Rotterdam naar Hellevoetsluis, ook Briele was een bestemming van deze tram en ook op het eiland Goeree- Overflakkee reed deze tram. Echt de moeite waard. Voor inlichtingen en tijden, zie www.rtm-ouddorp.nl Bezoek aan Goedereede is zeer de moeite waard. Bezoek dan Bakkerij de Vries aan de Pieterstraat is. Dit is een nostalgische bakkerij met streekgerechten als "Kruudplaetjes en Torenkoek. Bezoek ook de toren van Goedereede.

• Jeroen van de B, 22-08-2013

Met de kinderen is het brede strand een aanrader, wel opletten want er ligt wel flink wat slip op bepaalde delen van het strand. Ook de speeltuin van de Flipjes was een succes.

12 vragen over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• M. Schots , 15-08-2018

Speeltoestellen kleine kinderen?

Wie heeft er een tip voor een mooie plek op een veldje? Op welk veldje staan leuke speeltoestellen voor wat kleinere kinderen (4,5 en 2,5 jaar)

• Heleen, 22-08-2016

Afstand zee

Kan iemand zeggen hoe ver je nog van de zee vandaan bent wanneer je eenmaal op het strand bent, dit vanwege de brede stranden daar en kleine kinderen die ik bij me heb. Alvast bedankt voor uw reactie. Heleen

G

• rcn2015, 05-12-2015

oudjaar

vuurwerk? op het park toppershoedje

Vakantiepark info

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • BBQToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel