Vakantiepark RCN Toppershoedje

Vakantiepark Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer vakantieparkinfo

Vakantiepark RCN Toppershoedje (Ouddorp) is een ruim opgezet park aan zee. De accommodaties zijn zeer schoon, net als het sanitair op de camping en de andere faciliteiten. De animatie is leuk voor de kids. In het restaurant kun je lekker eten, al kan het met drukte soms even duren. Het park ligt op 500 meter van het strand en naast Ouddorp.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Toppershoedje voor je op een rij gezet:

Contact

716 reviews over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• 8Fam van Steensel19-09-2013

Goed park waar we al tientallen jaren komen

Een mooi park, vlakbij zee. Wij zitten hier al vele jaren met veel plezier. Rogier is de Hardst werkende terreinmedewerker van RCN Toppershoedje.

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 7Zeelandkampeerder29-05-2007

Gewoon een goede voldoende voor deze camping waar we nu al 3 jaar geweest zijn. De formule van de RCN is erg goed; prijs/kwaliteit versus service en animatie (voor de kids).

Wij gaan dit jaar naar De Roggeberg van de RCN en rekenen op dezlfde goede organisatie. Na de zomer zal ik ook hierover een bericht achterlaten.

Fijne vakantie voor iedereen!

• 7fregle23-07-2006

Heel fijn park dicht bij strand, Honden welkom. Jammer dat de beddn er slecht zijn dunne matrassen

• 7wennus18-07-2006

Leuke camping. Lekker dicht bij het strand en de kids kunnen er veilig heen fietsen. Sanitair is iets minder. Verder is iedereen erg vriendelijk en is het verteer helemaal niet duur.

• 9katja29-05-2006

ht is een leuke camping met veel te doen, erg gezellig. Sanitair is iets minder, wel jammer. veder leuk aan het strand.

• 8Irene14-05-2006

het is erg rustig. Wij komen er al bijna elk jaar en elk jaar is TOP geweest en vandaag 14-05-06 zijn we terug gekomen en het was de leukste keer OOIT het strand is gewoon te Gek en niet verlopen en het personeel is heel erg vriendelijk

• 9Marloes24-01-2005

Erg gezellige camping. Zeer vriendelijk personeel! Topvakantie gehad. We komen zeker nog een keer terug. Erg kindvriendelijk. Maar enkele minuten lopen naar het strand

7 tips over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• polko, 22-04-2014

ga eens kijken, leuk restaurant met een goed kaart en het smaakt heerlijk.

• Fam van Steensel, 19-09-2013

Het RTM museum is in Ouddorp gevestigd. Deze oude tram reed vroeger van Rotterdam naar Hellevoetsluis, ook Briele was een bestemming van deze tram en ook op het eiland Goeree- Overflakkee reed deze tram. Echt de moeite waard. Voor inlichtingen en tijden, zie www.rtm-ouddorp.nl Bezoek aan Goedereede is zeer de moeite waard. Bezoek dan Bakkerij de Vries aan de Pieterstraat is. Dit is een nostalgische bakkerij met streekgerechten als "Kruudplaetjes en Torenkoek. Bezoek ook de toren van Goedereede.

• Jeroen van de B, 22-08-2013

Met de kinderen is het brede strand een aanrader, wel opletten want er ligt wel flink wat slip op bepaalde delen van het strand. Ook de speeltuin van de Flipjes was een succes.

12 vragen over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• M. Schots , 15-08-2018

Speeltoestellen kleine kinderen?

Wie heeft er een tip voor een mooie plek op een veldje? Op welk veldje staan leuke speeltoestellen voor wat kleinere kinderen (4,5 en 2,5 jaar)

• Heleen, 22-08-2016

Afstand zee

Kan iemand zeggen hoe ver je nog van de zee vandaan bent wanneer je eenmaal op het strand bent, dit vanwege de brede stranden daar en kleine kinderen die ik bij me heb. Alvast bedankt voor uw reactie. Heleen

G

• rcn2015, 05-12-2015

oudjaar

vuurwerk? op het park toppershoedje

Vakantiepark info

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • BBQToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel