Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag17°14°
8,6

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,4

Vakantiepark RCN Toppershoedje (Ouddorp) is een ruim opgezet park aan zee. De accommodaties zijn zeer schoon, net als het sanitair op de camping en de andere faciliteiten. De animatie is leuk voor de kids. In het restaurant kun je lekker eten, al kan het met drukte soms even duren. Het park ligt op 500 meter van het strand en naast Ouddorp.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Toppershoedje voor je op een rij gezet:

Contact

73 reviews over Vakantiepark RCN Toppershoedje in het Nederlands

Goed gaan volgend jaar weer

Jolanda van der meijden
13-10-2019
  • Onderkomen8

Rustig park en dichtbij het strand

goeie zonnige vakantie

Voort79
26-9-2019

het houten terras geeft meer prive,eveneens maar 4 huisjes op het veldje.te grote tafel voor z,on huisje en dwars stand geeft meer ruimte. 2e slaapkamer te smalle bedden.is niet alleen voor kinderen maar ook volwassenen,dit kom je overal tegen. gelukkig kon je met deze nog schuiven.comfortabele bank is een must,deze voldoet niet.de buiten stoelen ,binnen gezet,erg lage buiten stoelen,we klagen niet ,alles beter dan een tent

RCN Toppershoedje / RH, Parkmanager, 2-10-2019

Beste heer/mevrouw Voort, Ook u bedankt voor uw review. Waarschijnlijk heeft u verbleven in mobile home type 'Zeearend'. Zoals op de website ook aangegeven staat is dit een eenvoudige en compacte mobile home. Prima geschikt voor 2 volwassenen en 2 kinderen, wij adviseren echter nooit meer volwassenen, maar het is wel toegestaan. Komende winter zullen wij deze 4 stuks mobile homes vervangen door gloednieuwe mobile homes met beter comfort, via onze Facebookpagina en website zijn deze ontwikkelingen zeker te volgen, het type blijft per 2020 de naam 'Zeearend' houden. Hopelijk toch tot een volgende keer.

Marian
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Geweldig mooie chalet met prachtige sfeervolle ruime veranda . Chalet is voorzien van alle gemakken en gezellig praktisch ingericht. Dicht aan het strand en heerlijk weer maakte dat dit een “topweekend “was op het “Toppershoedje”. Smaakt naar meer......!!!!

Geweldig!!!

Havermans
  • Onderkomen10

Toplocatie vlak bij strand. Fijn en schoon verblijf. Ga hier heel graag terug naar toe!

super

Anja
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooi modern nieuw chalet met overdekt buiten terras, gezellige plek, netjes en knus, vlakbij het strand, mooie omgeving om te wandelen en fietsen.

Let op bij glampingtent

M blok
16-8-2019

De glampingtenten zijn leuk maar let op waar je tent staat. 10 meter van de 80 km weg af is erg dichtbij voor zo' n prijzige accomodatie.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
RCN Toppershoedje / RH, Internetcommunicatie & Social Media, 16-8-2019

Beste M. Blok, Wat jammer van deze beoordeling, zeker omdat u net vandaag bent aangekomen. We hebben u helaas ook (nog) niet mogen spreken bij onze receptie. Verdient wel even de melding dat jullie de locatie van deze tent zelf hebben gekozen, er was ook een andere safaritent (201) beschikbaar aan de andere kant, alleen u wilde dit zelf niet i.v.m. de parkeerplaatsen. Verder ligt onze gehele camping/park aan de weg, ook de kampeerplaatsen waar tenten en caravans staan, vaak nog dichter op de weg dan deze tenten. Helaas kunnen wij de weg niet 'omleggen' en heeft de gemeente afgelopen winterperiode fors geïnvesteerd in de Vrijheidsweg en ook snelheidsbeperkende voorzieningen getroffen, een groot deel van de weg is nog maar 50km/h. Jammer!

Het was een heerljke week.

B. en D. Postmus
  • Onderkomen8

De twee gehuurde bungalows waren goed. De accommodaties waren redelijk schoon; stofzuigen onder de bedden had beter gekund.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne camping mooie ligging

Fam de rijk
  • Onderkomen10

Super ligging Fijne douches Met grotere caravan is het heel moeilijk om het veld op te komen , dit door brede heg en geparkeerde auto’s En jammer dat je maar WiFi voor 1apparaat gratis krijgt en voor meerder bij moet kooen

Gereisd Met vrienden in juli 2019
RCN Toppershoedje / RH / Parkmanager, Internetcommunicatie & Social Media, 5-8-2019

Dank voor uw review fam. de Rijk! Komende winter staat groot snoeionderhoud op de planning voor inderdaad de bredere heggen, we zullen uw opmerking meenemen in onze map 'snoeiverzoeken'. Het klopt inderdaad dat 1 apparatuur WIFI inclusief is bij alle verblijfsduren, een ticket voor meerdere devices kan bijgekocht worden via onze receptie. Dit blijft (helaas voor u in dit geval) voorlopig nog even zo. Hopelijk toch tot een volgende keer!

Bijzondere safari-tent. Zeer comfortabel!

Lagarde
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Dichtbij het strand. Erg leuk om in een tent-huis te overnachten. Heerlijke patio.

Leuk chaletje en mooie camping nabij het strand.

José
14-7-2019
  • Onderkomen9

We hebben niks gemist in het kleine chaletje “De Zeester”. Bed was prima en inventaris ook voldoende. Sanitair gebouw ruim en schoon. Erg vriendelijke medewerksters bij de receptie.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • BBQToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Toppershoedje in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Toppershoedje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.