Vakantiepark RCN Toppershoedje

Vakantiepark Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer vakantieparkinfo

Vakantiepark RCN Toppershoedje (Ouddorp) is een ruim opgezet park aan zee. De accommodaties zijn zeer schoon, net als het sanitair op de camping en de andere faciliteiten. De animatie is leuk voor de kids. In het restaurant kun je lekker eten, al kan het met drukte soms even duren. Het park ligt op 500 meter van het strand en naast Ouddorp.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Toppershoedje voor je op een rij gezet:

Contact

714 reviews over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• 9M.A.M. Barnhoorn-Drabbe30-09-2019

Heerlijk

Mooi opgeknapt huisje. Goed te doen voor mensen in een rolstoel.

Alleen jammer dat de extra koelkast in de schuur niet meer is teruggekeerd.

• 9Onderkomen

RCN Toppershoedje / RH / Parkmanager, Parkmanager, 02-10-2019

Dank voor uw mooie beoordeling, fijn dat de mindervalide woning (type Flakkee) u goed bevallen is, recentelijk inderdaad vernieuwd wat betreft interieur, sanitair & meubilair. De extra koelkast in de schuur heeft er tijdelijk gestaan, maar behoorde niet tot de standaard inventaris. Op verzoek kunnen we natuurlijk altijd even kijken of we bij een volgend verblijf zo'n zelfde koelkastje aan u kunnen uitlenen, dat is meestal geen enkele moeite, dit kunt u gerust aangeven bij uw eventueel volgende boeking! Tot een volgende keer!

• 8M.D. Arentsen22-09-2019

Heerlijk verblijf, fijne camping

Mooi (nieuw) chalet. Dicht bij zee. Goede prijs/kwaliteit verhouding

• 8Activiteiten

• 9Jeanne van der Woude26-08-2019

Een schoon én gezellig gezins park mét goede servi

Dat er voldoende activiteiten zíjn voor kinderen, lopend naar het strand én een goede resteraunt

• 8Activiteiten

• 10J denouden14-08-2019

Super vakantie

Wij vinden Toppershoedje een gezellige camping, waar wij al meerdere keren zijn geweest. Onze 6-persoons bungalow was fijn opgeknapt en vooral de veranda was heel fijn! Wij hadden een mooie ruime plek en het was een super vakantie!

RCN Toppershoedje / RH / Parkmanager, Internetcommunicatie & Social Media, 19-08-2019

Super bedankt voor deze topbeoordeling, zijn we erg blij mee. Het klopt dat we afgelopen winterperiode een aantal bungalows grondig opgeknapt hebben. Voor komende winter zit de volgende fase er aan te komen en ook kijken we of we de buitenzijdes van de bungalows kunnen opknappen d.m.v. gevelbekleding of sauzen van muren in frisse, mooie kleuren. Wordt vervolgd! Graag tot een volgende keer op TH!

• 9Manuela Hermens04-08-2019

heerlijk

mooi vrijstaand huisje, dichtbij strand, rustige kleinschalige camping/ bungalowpark. Met 40 graden konden we heerlijk in de schaduw van de grote bomen zitten. zou fijn zijn als er duidelijk wandelroutes vanaf het park vertrekken

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

RCN Toppershoedje / RH / Parkmanager, Internetcommunicatie & Social Media, 05-08-2019

Dank voor uw beoordeling en tip wat betreft de wandelroutes! Gaan we aan werken, tot een volgende keer!

• 8Anke04-08-2019

Fijne camping

Fijne rustige camping vlak bij het strand. Een mooi zeer breed schoon strand, met een heerlijke strandtent. Het was alleen wat lastig om met een grote caravan van 7.31 m het kampeerveld op te rijden. Er was weinig ruimte om in te draaien door de smalle ingang en het feit dat er een rij auto’s geparkeerd stonden precies naast de ingang. De kampeerplekken zijn kleiner dan we in eerste instantie hadden verwacht. Het was af en toe passen en meten voor de nieuwe gasten die hun kampeerplek wilden bereiken. Het sanitair was erg mooi, ruim en vooral schoon. Ik mis een hondenuitlaatplek en er zouden wat meer vuilnisbakken op de camping mogen staan. Er is één verzamelplaats voor het afval, dit was ver van onze kampeerplek, waardoor we een eind moesten lopen met de vuilniszakken. Ouddorp is een leuk klein gezellig dorp.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Beste Anke, ook bedankt voor uw review. Waarschijnlijk stond u op het Braamveld, de opmerking hebben wij ook bij fam. de Rijk (zie hieronder) vernomen, we nemen deze opmerking mee in onze snoeiverzoeken en kijken wat we hiermee kunnen doen. Er wordt binnenkort een nieuwe zuil geplaatst voor hondenpoepzakjes. Helaas op dit moment nog inderdaad 1 centrale afvalplaats, wel is er bij de achterpoort/slagboom een grote container voor gescheiden afval. We zullen uw opmerking meenemen in de plannen voor de toekomst, bedankt dat u het hier gemeld heeft, daar kunnen we wat mee. Tot wellicht een volgende keer op RCN Toppershoedje

• 7Christine en Luc28-07-2019

Het was zeer goed

Ik vond het huisje goed maar de badkamer en het toilet zijn op een opknap beurt toe verouderde tegels0

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

RCN Toppershoedje / Parkmanager RH, Internetcommunicatie & Social Media, 30-07-2019

Beste Christine & Luc. Dank voor jullie beoordeling. Fijn dat jullie het huisje goed vonden. Afgelopen voorjaar hebben we vooral wat betreft interieur, schilderwerk en vloeren veel aangepakt (9 bungalows, type Middelharnis, Flakkee & Stellendam) Voor komende winterperiode staan vernieuwing santair en tegelwerk van enkele bungalows op het programma. Kunt u ons doorgeven welk type u heeft gehad, dan kan ik voor u nakijken of deze in de planning zit, voor wellicht een volgende keer dat u bij ons te gast bent. Verder wensen wij u als team nog een prettige zomer.

• 8Peeters28-07-2019

Prima.

Mooie accommodatie, vriendelijk en hulpvaardig personeel. Weinig aanbod voor oudere kinderen, vooral gericht op jonge gezinnen.

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen

Dank voor uw beoordeling en fijn dat u het naar uw zin heeft gehad. Ons park is wat betreft faciliteiten (spetterparadijs, animatie en kinderspeeltuintjes) inderdaad meer geschikt voor kleinere kids. Echter worden er voor de oudere jeugd en volwassenen zeer regelmatig bingo's & feestavonden georganiseerd, check hiervoor gerust onze RCN-app of volg ons op Facebook voor de actuele agenda. Tot hopelijk een volgende keer!

• 8EIJSACKERS28-07-2019

Mooie locatie vlak bij de zee

Slechte douche stoel in aangepast huisje en maar 1 wc geen zonnewering

• 10Activiteiten

• 9J.Bijker28-07-2019

Een paar heerlijke dagen gehad in Zeeland.

Een heerlijke plek voor een korte vakantie. Een praktisch, klein chaletje maar toch van alle gemakken voorzien. Mooie camping!

• 1Activiteiten
    • 10Onderkomen

7 tips over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• polko, 22-04-2014

ga eens kijken, leuk restaurant met een goed kaart en het smaakt heerlijk.

• Fam van Steensel, 19-09-2013

Het RTM museum is in Ouddorp gevestigd. Deze oude tram reed vroeger van Rotterdam naar Hellevoetsluis, ook Briele was een bestemming van deze tram en ook op het eiland Goeree- Overflakkee reed deze tram. Echt de moeite waard. Voor inlichtingen en tijden, zie www.rtm-ouddorp.nl Bezoek aan Goedereede is zeer de moeite waard. Bezoek dan Bakkerij de Vries aan de Pieterstraat is. Dit is een nostalgische bakkerij met streekgerechten als "Kruudplaetjes en Torenkoek. Bezoek ook de toren van Goedereede.

• Jeroen van de B, 22-08-2013

Met de kinderen is het brede strand een aanrader, wel opletten want er ligt wel flink wat slip op bepaalde delen van het strand. Ook de speeltuin van de Flipjes was een succes.

12 vragen over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• M. Schots , 15-08-2018

Speeltoestellen kleine kinderen?

Wie heeft er een tip voor een mooie plek op een veldje? Op welk veldje staan leuke speeltoestellen voor wat kleinere kinderen (4,5 en 2,5 jaar)

• Heleen, 22-08-2016

Afstand zee

Kan iemand zeggen hoe ver je nog van de zee vandaan bent wanneer je eenmaal op het strand bent, dit vanwege de brede stranden daar en kleine kinderen die ik bij me heb. Alvast bedankt voor uw reactie. Heleen

G

• rcn2015, 05-12-2015

oudjaar

vuurwerk? op het park toppershoedje

Vakantiepark info

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • BBQToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel