Vakantiepark RCN Toppershoedje

Vakantiepark Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer vakantieparkinfo

Vakantiepark RCN Toppershoedje (Ouddorp) is een ruim opgezet park aan zee. De accommodaties zijn zeer schoon, net als het sanitair op de camping en de andere faciliteiten. De animatie is leuk voor de kids. In het restaurant kun je lekker eten, al kan het met drukte soms even duren. Het park ligt op 500 meter van het strand en naast Ouddorp.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Toppershoedje voor je op een rij gezet:

Contact

716 reviews over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• 9fam Vermeer04-12-2008

recreatieteam geweldig

Ik vond het recreatie team geweldig verder het eten was heerlijk,

maarja de prijzen waren wel hoog,

groeten fam Vermeer

• 8maria21-09-2008

prima plek

leuke liggen vlakbij strand, maar sommige dingen zoals de douches in het huisje (wij zaten in 6L)zouden beter kunnen (b.v. een zeepbakje en douchegordijn). Matrassen in ouderslaapkamer zijn prima. Strand: waren nauwelijk algen (aug. 2008)en lekker veel ruimte. Vergeleken met andere RCN-centra is deze wat kleiner. Twee winkels op loopafstand (op parken aan de overzijde) waar alles te krijgen is. Prima restaurant,rustige snackbar en vriendelijke receptie. In de omgeving was het (naast dorpjes bezoeken en Neeltje Jans) wel even zoeken naar uitstapjes.

• 7Kreek24-08-2008

superslecht onderhouden bungalows

Alles oud en vies in de huisjes en veel kapot. lijkt wel of er nooit wat aan word gedaan.

• 1Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

• 8Willem17-08-2008

Lekker dicht aan zee

We zijn met 3 kinderen van 3 t&m 7 3 weken in een huur stacaravan geweest. Heerlijk verblijf gehad. Je loopt met 10 minuten naar het strand. De camping is niet zo groot en dat heeft zijn plussen en minnen. Bij erg mooi weer is ligt iedereen op het strand en is de recreatie op een laag pitje of zelf wat ingekakt. WE vonden wel dat het meer op de wat ouderen kinderen (tiener en pubers) was gericht. De kinderen gaven zelf trouwens aan dat ze de weg over de camping niet zo veilig vonden. Als de camping vol is kwa bezoekers is er trouwens een groot parkeer probleem. Al met al 3 heerlijke weken gehad mischien komen we nog eens terug en de stacaravan is groot zat voor 6 personen.

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

• 8Fam de Geus02-07-2008

We hebben half juni een heerlijk weekje hier gehad. Lekker dicht bij het strand, heerlijk vliegeren. Alleen vies alg in het water. Camping was geweldig, leuk voor de kinderen, geweldig met Mario en Romano. Sanitair was heel schoon en netjes, ik snap het kritiek niet van anderen!!!

• 8J.Peralta19-09-2007

Toppershoedje is beslist een aanrader. Op loopafstand naar zee,maar de echt ouderen onder ons of mindervaliden moeten wel rekening houden met een stukje sterk oplopende weg. Je kunt bij boeking 100 DAALDERS aanschaffen,waar je maar 120 euro voor hoeft te betalen. Mooi meegenomen,maar let op dat je bijtijds reserveert als je in het restaurant wilt eten. Anders wordt het uitgeven ervan in het park nogal moeilijk. De bedden in de bungalow zijn"redelijk". Matrassen konden beter. De doucheruimte is vrij klein.Een plankje om je spullen op te zetten zou makkelijk zijn geweest,maar alles went. Zitruimte in huiskamer is voldoende en gezellig. Personeel in restaurant is zeer vriendelijk. Aangezien wij in het naseizoen waren was het er verder heerlijk rustig.Wie liever activiteiten wil,moet dus niet in september gaan. Plaatsje Ouddorp is heel erg gezellig. Zierikzee,Middelburg en ook Brielle zijn erg leuke plaatsen. Kortom:Fijne week vakantie gehad in Topperhoedje in Ouddorp!

• 7Mia22-08-2007

Dit jaar voor het eerst op toppershoedje aangeraden door vrienden. We vonden het heerlijk: dicht bij het strand! Maar inderdaad het sanitair moeten ze echt veel vaker schoonmaken. De spooktocht georganiseerd door het recreatieteam was geweldig

• 9Leo04-07-2006

Komen al jaren op deze camping en hebben het altijd naar onze zin. Vriendelijk personeel en mooie ligging op 5 min. lopen van het strand. Een echte aanrader

• 9jane13-06-2006

de beste camping van Ouddorp!! Zeer vriendelijk personeel!! vooral van de schoonmaak!! petje af!!

7 tips over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• polko, 22-04-2014

ga eens kijken, leuk restaurant met een goed kaart en het smaakt heerlijk.

• Fam van Steensel, 19-09-2013

Het RTM museum is in Ouddorp gevestigd. Deze oude tram reed vroeger van Rotterdam naar Hellevoetsluis, ook Briele was een bestemming van deze tram en ook op het eiland Goeree- Overflakkee reed deze tram. Echt de moeite waard. Voor inlichtingen en tijden, zie www.rtm-ouddorp.nl Bezoek aan Goedereede is zeer de moeite waard. Bezoek dan Bakkerij de Vries aan de Pieterstraat is. Dit is een nostalgische bakkerij met streekgerechten als "Kruudplaetjes en Torenkoek. Bezoek ook de toren van Goedereede.

• Jeroen van de B, 22-08-2013

Met de kinderen is het brede strand een aanrader, wel opletten want er ligt wel flink wat slip op bepaalde delen van het strand. Ook de speeltuin van de Flipjes was een succes.

12 vragen over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• M. Schots , 15-08-2018

Speeltoestellen kleine kinderen?

Wie heeft er een tip voor een mooie plek op een veldje? Op welk veldje staan leuke speeltoestellen voor wat kleinere kinderen (4,5 en 2,5 jaar)

• Heleen, 22-08-2016

Afstand zee

Kan iemand zeggen hoe ver je nog van de zee vandaan bent wanneer je eenmaal op het strand bent, dit vanwege de brede stranden daar en kleine kinderen die ik bij me heb. Alvast bedankt voor uw reactie. Heleen

G

• rcn2015, 05-12-2015

oudjaar

vuurwerk? op het park toppershoedje

Vakantiepark info

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • BBQToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel