Vakantiepark RCN Toppershoedje

Vakantiepark Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer vakantieparkinfo

Vakantiepark RCN Toppershoedje (Ouddorp) is een ruim opgezet park aan zee. De accommodaties zijn zeer schoon, net als het sanitair op de camping en de andere faciliteiten. De animatie is leuk voor de kids. In het restaurant kun je lekker eten, al kan het met drukte soms even duren. Het park ligt op 500 meter van het strand en naast Ouddorp.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Toppershoedje voor je op een rij gezet:

Contact

716 reviews over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• 9Huijbers15-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Sanitair was superschoon, maar het was ook rustig op de camping. Goed onderhouden park, nergens een vuiltje te bekennen. We gaan zeker nog een keer terug! Het lag ook vlakbij de zee, even de duinen over en je was er al. Superfijne locatie. Supermarkt Spar was op loop afstand en heeft een uitgebreid assortiment.

• 7Eetgelegenheden

• 9J Mosterd13-10-2019

Wij vonden het geweldig.

Alles wat je moet weten staat op de site en anders word het door hele vriendelijke medewerkers bij de receptie verteld.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 10Jadegroot06-10-2019

toppershoedje : TOP

wij komen al ruim 30 jaar op Toppershoedje. Altijd eind van de zomer. dat is dus het beste bewijs dat het er fijn is. We waren blij verrast over de nieuwe waterspeeltuin en de nieuwe huisjes op het vorig caravanterrein.

• 10Niels Nap02-10-2019

Wat een heerlijk mooi en schoon park, prachtige ligging aan het strand met super leuk en enthousiast personeel. Leuk onthaal op het park, heerlijk eten in het restaurant en gezellige sfeer op het park. Er was op zaterdag een leuk feest waar het hele park gezellig bij was. Personeel van het Toppershoedje bedankt voor een super vakantie en zeker tot snel!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 10Ghesveld sr02-10-2019

Een Topper

Verbleven 14 dagen in een Chalet type Ouddorp. Ruim en met een uitstekende indeling. Inrichting zeer compleet. De kwaliteit van de gebruikte materialen voor meubilair, props, bedden, keukeninrichting, etc is van uitstekende kwaliteit en ontwerp. Lof voor de interieur adviseurs. Voorzieningen voor het vertoeven buiten het chalet ruim voldoende en comfortabel. Medewerkers zeer behulpzaam en attent. Voelden ons echt gewaardeerde gasten.

• 9M.Franken29-09-2019

Mooie plek op de camping, op loopafstand v d zee!

Sanitair was prima in orde én schoon! Alles was goed verzorgd vanaf aankomst tot vertrek, kunnen geen minpunten bedenken!

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 8Erpeka29-09-2019

wij hebben het goed naar onze zin gehad

Het park ligt in een mooie omgeving, lekker rustig, dicht bij het strand. In het park is het netjes. Het huisje waar wij zaten was netjes.

• 7Onderkomen

• 8Paul van Raay29-09-2019

Prima plek voor weekendje

Niet groot, een soort uit zijn krachten gegroeide caravan. Wel alles aanwezig. Zeer compleet ingericht. Jammer van de zachte en doorzakkende matrassen. Te kleine eetkamerstoelen. Erg warm in de zon. Geen airco. Wel cv. Goed voor weekendje weg. Voor langer niet comfortabel genoeg.

• 7Onderkomen

RCN Toppershoedje / RH / Parkmanager, Parkmanager, 02-10-2019

Beste heer van Raay, dank voor uw beoordeling. Aan uw beoordeling te zien heeft u verbleven in een mobile home. Dit is inderdaad een soort caravan. Kunt u ons doorgeven welk type of nummer u verbleven heeft, dan kunnen wij naar uw opmerking betrekking tot zachte bedden kijken, onlangs hebben we namelijk heel veel nieuwe matrassen geplaatst en zijn er ook veel gloednieuwe mobile homes geplaatst, dus dan kunnen wij even nakijken of we iets kunnen verbeteren. Dank alvast voor uw reactie en hopelijk toch tot een volgende keer op Toppershoedje:)

• 10Cora29-09-2019

Heerlijk wat een rust, zon, zee en wind!

Heerlijk rustig park, je ziet dat er heel hard gewerkt is om te voldoen aan de hedendaagse tijd, geweldig! Vriendelijk personeel, schoon huisje, lekker eten in het restaurant en de ligging zo vlak bij zee geweldig!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 10M Alberts25-09-2019

helemaal Top vakantie,

Alles goed. mooie omgeving,vriendelijk personeel,goede faciliteiten,keurige camping

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

7 tips over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• polko, 22-04-2014

ga eens kijken, leuk restaurant met een goed kaart en het smaakt heerlijk.

• Fam van Steensel, 19-09-2013

Het RTM museum is in Ouddorp gevestigd. Deze oude tram reed vroeger van Rotterdam naar Hellevoetsluis, ook Briele was een bestemming van deze tram en ook op het eiland Goeree- Overflakkee reed deze tram. Echt de moeite waard. Voor inlichtingen en tijden, zie www.rtm-ouddorp.nl Bezoek aan Goedereede is zeer de moeite waard. Bezoek dan Bakkerij de Vries aan de Pieterstraat is. Dit is een nostalgische bakkerij met streekgerechten als "Kruudplaetjes en Torenkoek. Bezoek ook de toren van Goedereede.

• Jeroen van de B, 22-08-2013

Met de kinderen is het brede strand een aanrader, wel opletten want er ligt wel flink wat slip op bepaalde delen van het strand. Ook de speeltuin van de Flipjes was een succes.

12 vragen over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• M. Schots , 15-08-2018

Speeltoestellen kleine kinderen?

Wie heeft er een tip voor een mooie plek op een veldje? Op welk veldje staan leuke speeltoestellen voor wat kleinere kinderen (4,5 en 2,5 jaar)

• Heleen, 22-08-2016

Afstand zee

Kan iemand zeggen hoe ver je nog van de zee vandaan bent wanneer je eenmaal op het strand bent, dit vanwege de brede stranden daar en kleine kinderen die ik bij me heb. Alvast bedankt voor uw reactie. Heleen

G

• rcn2015, 05-12-2015

oudjaar

vuurwerk? op het park toppershoedje

Vakantiepark info

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • BBQToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel