Vakantiepark RCN Toppershoedje ***

Vakantiepark RCN Toppershoedje

Weer vandaag2°-4°

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Toppershoedje voor je op een rij gezet:

7 tips over Vakantiepark RCN Toppershoedje

richard, 3-1-2015
Lekker vuurtje stoken in de houtkachel
Eddy en Marianne ter Huerne, 14-9-2014
zeker een keer een bungalow huren op het Toppershoedje
polko, 22-4-2014
ga eens kijken, leuk restaurant met een goed kaart en het smaakt heerlijk.

Fam van Steensel, 19-9-2013

Het RTM museum is in Ouddorp gevestigd. Deze oude tram reed vroeger van Rotterdam naar Hellevoetsluis, ook Briele was een bestemming van deze tram en ook op het eiland Goeree- Overflakkee reed deze tram. Echt de moeite waard. Voor inlichtingen en tijden, zie www.rtm-ouddorp.nl

Bezoek aan Goedereede is zeer de moeite waard. Bezoek dan Bakkerij de Vries aan de Pieterstraat is. Dit is een nostalgische bakkerij met streekgerechten als "Kruudplaetjes en Torenkoek. Bezoek ook de toren van Goedereede.

Jeroen van de B, 22-8-2013
Met de kinderen is het brede strand een aanrader, wel opletten want er ligt wel flink wat slip op bepaalde delen van het strand. Ook de speeltuin van de Flipjes was een succes.
marieke l, 12-7-2013
huren van fietsen en bolderkar is echt een topper, je kunt dan de hele vakantie de auro laten staan!!!

j ten dolle, 30-5-2013
Fietsen, kan je het hele eiland over. Lekker vis eten, bij Habraken op de visafslag in Stellendam. Eten bij hotel Akershoeck, lekker en niet duur. Winkelen op de Struytse Hoeck in Hellevoetsluis. Hier parkeer je gratis. Of neem een kijkje op de vesting in Hellevoetsluis. of Brielle.

Onze bezoekers bekeken ook: