12 vragen over Vakantiepark RCN Toppershoedje

• M. Schots , 15-08-2018 Rapporteren

Speeltoestellen kleine kinderen?

Wie heeft er een tip voor een mooie plek op een veldje? Op welk veldje staan leuke speeltoestellen voor wat kleinere kinderen (4,5 en 2,5 jaar)

• Heleen, 22-08-2016 Rapporteren

Afstand zee

Kan iemand zeggen hoe ver je nog van de zee vandaan bent wanneer je eenmaal op het strand bent, dit vanwege de brede stranden daar en kleine kinderen die ik bij me heb. Alvast bedankt voor uw reactie. Heleen

G

• rcn2015, 05-12-2015 Rapporteren

oudjaar

vuurwerk? op het park toppershoedje

• peter, 19-01-2014 Rapporteren

zwembad overdekt

hallo heeft iemand ervaring met deze camping en de eventuele toegang tot het zwembad van port zelande?? als het slecht weer zou zijn...

richard, 03-01-2015

Port zelande moet je van te voren boeken, anders zit het zo goed als vol met gasten van het park.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Toppershoedje voor je op een rij gezet:

ANWB camping
    ANWB camping

• petsje, 06-01-2014 Rapporteren

zwembad port zelande

geachte heer/mevrouw,

wij zouden graag in september 2 weken kamperen op de camping. nu las ik dat we ook gebruik kunnen maken van een binnenzwembad van port zelande. is dit van center parcs?? we gaan namelijk met een kind van 1.5 jaar. dus als het weer tegenzit zouden we graag overdekt zwemmen.... we wachten uw antwoord af.

richard, 03-01-2015

• Marianne, 28-01-2013 Rapporteren

Winkel

Ik begreep dat er geen winkel op de camping is. Ik heb zelf geen auto. Is het mogelijk om met het openbaar vervoer bij een supermarkt in de buurt te komen?

janette, 18-02-2013

Ja, bij RCN toppershoedje is een bushalte die je dichtbij een super markt afzet (drie haltes)

• Lotte, 08-07-2011 Rapporteren

Sanitair

Hallo,

Wij waren vorig jaar op een camping waar het douchen en gebruik maken van de wastafels (warm water) onbeperkt was. Is dat op deze camping ook zo? Ik bedoel dus: zonder gebruik van muntjes of dergelijke. Wij komen morgen die kant op!

Groetjes!

ikke23, 18-02-2013

Ja, bij Toppershoedje hoef je geen muntjes in te werpen.

• margo, 28-06-2011 Rapporteren

stacaravan

Wij hebben deze zomer een stacaravan geboekt. Kan iemand mij vertellen welke zaken er aanwezig zijn in de caravan ( tv, terrasmeubilar,enz?) Ik begreep dat er 2 slaapkamers zijn en dat er een twee persoons slaapplek gecreeerd kan worden in de woonruimte. Is dit ruim genoeg voor 2 volwassenen? De slaapkamers zijn nl bezet door de kinderen. Bedankt alvast voor reactie

• cor, 30-04-2011 Rapporteren

cai

hebben de kampeerplaatsen ook cai en water aan/afvoer

Colinda de Vogel (receptie RCN Toppershoedje), 19-05-2011

Geachte mevrouw/meneer,

Wij hebben geen cai op onze camping. U kunt uw schotel meenemen of digitene.

Met vriendelijke groet, RCN Toppershoedje

• Josine , 19-01-2011 Rapporteren

Appartementen ook gerenoveerd?

Zijn alle bungalows/appartementen op Toppershoedje gerenoveerd? Of gaat het om bepaalde bungalows/appartementen???

Internetcommunicatie RCN Toppershoedje, 08-04-2011

Beste Josine,

Alle bungalows op TH zijn gerenoveerd, m.u.v. de 6L bungalows. Dit zijn de nummer 413, 415. 416. 418 en 423.

Als laatste zijn er negen bungalows gerenoveerd, deze zijn nu van het type TH6 en hebben een terrasverwarming, geheel nieuw interieur, maar ook een originele pizzaoven.

De appartementen zijn vorig jaar van binnen allemaal geschilderd en worden op dit moment (april 2011) aan de buitenkant ook van een nieuw, fris verfje voorzien. Deze appartementen hebben een leuk keukentje, zit- en eethoek en een slaapkamer, of slaapgelegenheid in de woonkamer.

Ik hoop dat u nu voldoende informatie heeft,

Vriendelijke groeten, Roland Hoogwerf, RCN Toppershoedje Ouddorp

Josine , 24-01-2011

Is er echt niemand die antwoord kan geven op mijn vraag???

Josine, 11-04-2011

Bedankt voor de info, heb reeds geboekt. Maar komt vast helemaal goed. Als het maar schoon en netjes is ben ik tevreden