Vakantiepark RCN Toppershoedje

• Onderkomen8,5

12 reacties Vakantiepark RCN Toppershoedje

Speeltoestellen kleine kinderen?

M. Schots , 15-8-2018
Wie heeft er een tip voor een mooie plek op een veldje? Op welk veldje staan leuke speeltoestellen voor wat kleinere kinderen (4,5 en 2,5 jaar)

Afstand zee

Heleen, 22-8-2016

Kan iemand zeggen hoe ver je nog van de zee vandaan bent wanneer je eenmaal op het strand bent, dit vanwege de brede stranden daar en kleine kinderen die ik bij me heb.

Alvast bedankt voor uw reactie. Heleen

G

oudjaar

rcn2015, 5-12-2015
vuurwerk? op het park toppershoedje
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Toppershoedje voor je op een rij gezet:

zwembad overdekt

peter, 19-1-2014
hallo heeft iemand ervaring met deze camping en de eventuele toegang tot het zwembad van port zelande?? als het slecht weer zou zijn...

zwembad port zelande

petsje, 6-1-2014

geachte heer/mevrouw,

wij zouden graag in september 2 weken kamperen op de camping. nu las ik dat we ook gebruik kunnen maken van een binnenzwembad van port zelande. is dit van center parcs?? we gaan namelijk met een kind van 1.5 jaar. dus als het weer tegenzit zouden we graag overdekt zwemmen.... we wachten uw antwoord af.

Winkel

Marianne, 28-1-2013
Ik begreep dat er geen winkel op de camping is. Ik heb zelf geen auto. Is het mogelijk om met het openbaar vervoer bij een supermarkt in de buurt te komen?

Sanitair

Lotte, 8-7-2011

Hallo,

Wij waren vorig jaar op een camping waar het douchen en gebruik maken van de wastafels (warm water) onbeperkt was. Is dat op deze camping ook zo? Ik bedoel dus: zonder gebruik van muntjes of dergelijke. Wij komen morgen die kant op!

Groetjes!

stacaravan

margo, 28-6-2011
Wij hebben deze zomer een stacaravan geboekt. Kan iemand mij vertellen welke zaken er aanwezig zijn in de caravan ( tv, terrasmeubilar,enz?) Ik begreep dat er 2 slaapkamers zijn en dat er een twee persoons slaapplek gecreeerd kan worden in de woonruimte. Is dit ruim genoeg voor 2 volwassenen? De slaapkamers zijn nl bezet door de kinderen. Bedankt alvast voor reactie

cai

cor, 30-4-2011
hebben de kampeerplaatsen ook cai en water aan/afvoer

Appartementen ook gerenoveerd?

Josine , 19-1-2011
Zijn alle bungalows/appartementen op Toppershoedje gerenoveerd? Of gaat het om bepaalde bungalows/appartementen???
3 reacties