Vakantiepark Qurios ECO Grevelingenstrand

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

1 review over Vakantiepark Qurios ECO Grevelingenstrand

• 10Ulrike G.28-08-2019

Een absolute aanrader! Wij komen zeker terug!

Het houten tiny house is ontzettend mooi met grote ramen en een schitterend interieur. De huisjes staan verspreid in een duinlandschap – alle vlakbij het water en een natuurgebied.

Op het dak zijn zonnecollectoren om energie op te wekken en het gebruikte water bestaat deels uit regenwater (er is ook nog een aansluiting aan de waterverzorging voor drinkwater). De regendouche heeft alleen 1 l water per minuut nodig en toch heb je - zoals in elke andere douche – genoeg water.

Luxe is: een hangmat in de schaduw, een Nespresso-machine, ligstoelen op het strand, een Green Egg om te barbecueën en genoeg ruimte voor 4 pers. (2 kunnen boven, 2 beneden slapen maar er is wel een steil ladder!).

We hadden gelukkig veel zon, maar ook bij storm en regen is dit een heerlijke plek om te relaxen. Door de grote ramen heb je een schitterend uitzicht op de Grevelingen! Het huis is met hennep geïsoleerd dus ook in de herfst zeker lekker warm.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019