Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort

Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort
8,7

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen9,2

50 reviews over Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort in het Nederlands

Mooier gepresenteerd dan het werkelijk is.

MariaVakantie
16-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wij hebben een 4-persoons Watervilla Super-VIP gehuurd. Huisje nr. 3 heeft geen comfortabel terrasmeubilair. Alleen tien plastic stoelen rondom twee tafels.

Op de site is vermeld dat er sprake is van een "eigen zwemsteiger". Echter, allerlei gasten van het restaurant kwamen gebruik maken van onze "eigen zwemsteiger". Dat het zwemmen niet zonder gevaar is, bleek toen mijn vriend na de eerste dag onder de schrammen en littekens zat van de stenen en schelpen in het water. Op de ochtend van de tweede vakantiedag had onze dochter haar voet opengehaald in het water met als gevolg drie hechtingen in haar teen. De rest van de vakantie kon zij niet meer zwemmen. De manager stelde dat het open zwemwater is en hij niks voor ons kon doen. Wees dus gewaarschuwd als je dit huis wilt huren.

Geweldig

Lolita habets
17-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Het is een prachtig park lekker rustig en mooi aan het strand . Het was met een woord geweldg

Nooit meer voor die prijs

Maria martinez
28-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Ten eerste kregen we niet waar wij voor geboekt hebben. Het verblijf was niet gereinigd, nadat ik dit meldde is het verblijf alsnog schoongemaakt. De volgendedag moest ik weer vragen om de schoonmaak. U zult begrijpen dat dit voor ons de laatste keer is dat wij dit verblijf huren.

Top! Geweldig!

G. Gerritsen
12-5-2018
  • Onderkomen10

Prachtig, nieuw, modern park! Straalt allure uit, zowel in de compleet ingerichte bungalow als in de Beachclub! Personeel van de Beachclub is enthousiast en wil het de gasten naar de zin maken! Ook eigenaar Michel is een prototype van een gastheer! We hebben een heerlijk weekend gehad, kan het iedereen aanraden! Komen zeker nog een keer terug!

Lekker

RAF
14-4-2018
  • Activiteiten7

Lekker eten, goede bediening en toplocatie. Aanrader!

Prachtig park en hele mooie omgeving!

dennis.marleen
5-3-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Voor de 2e keer naar dit mooie parc, ditmaal lag de temperatuur iets lager....Opnieuw heeft alles aan onze verwachtingen voldaan! Fantastische villa met prachtig uitzicht op het Grevelingenmeer. Ook al was het tijdens ons verblijf zeer koud, we konden toch lekker uitwaaien met het hele gezin om daarna bij de gezellig kachel op te warmen.

Perfect

Eliza
1-12-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Uitmuntend! Prachtige woning, ongelofelijk uitzicht en een uitzonderlijke service

• Activiteiten4
  • Onderkomen7

Niet goed: kwaliteit vh eten en onervaren horeca medewerkers, wij hadden 2 keer een foute, te hoge rekening

Prijs/kwaliteit: ik betaalde voor 5 nachten met 2 zonen 1850 euro, de studio's waren erg klein en er was totaal geen bestek, zelfs niet om de nespresso koffie te roeren.

We kwamen terug op zaterdag voor aangekondigde watersport activiteiten maar die waren er niet, voor oudere jongeren is er niks te doen op het park.

Wel goed: mooi uitzicht en schone kamers, vriendelijk personeel

Mooi park

Annelies
5-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Een prachtig park, vlak bij het strand. De huisjes zijn eeg goed ingericht en van alle gemakken voorzien.

Het park heeft voldoende faciliteiten en ook de omgeving is prachtig!

Heerlijk familie-weekend op een uitzonderlijke loc

Tim Koolmees
31-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij hadden alleen een lang weekend geboekt en daar hadden wij na de eerste nacht al spijt van, want hier wil je gewoon nooit meer weg! Wat een heerlijke villa, genoeg ruimte voor 8 volwassenen en 1 kind EN voor al onze bezoek! Iedereen kon lekker de eigen gang gaan; gezellig wat drinken in het clubhuis, lummelen op het strand, springen op de trampoline, luieren op het ruime terras of een flinke wandeling maken in de omgeving. Ons terras had helaas geen comfortabele zitbank, maar wel een grote eettafel met genoeg stoelen en ook nog twee ligbedden. Let dus wel goed op bij het boeken, want elke villa heeft weer verschillende meubels op het terras! Wij gaan zeker vaker familie-weekendjes houden op deze geweldige locatie! Ook in de herfst op winter, want er is een houtkachel aanwezig! Gezellig en lekker warm!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort