Vakantiepark Noordzeepark Ouddorp aan Zee

• Activiteiten4,9
  • Onderkomen7,2

7 tips over Vakantiepark Noordzeepark Ouddorp aan Zee

trees hermans, 27-6-2015
alles mooi afgesloten voor de honden, maar de twee houten poortjes voor het huisje misschien nog iets meer dicht maken tussen de plankjes en onderkant ....onze kleine pup chihuahua stond in een keer buiten het poortje. die kon er zo doorheen wandelen, maar gelukkig had hij dat de laatste dag pas ondekt.
Ilse willems, 22-6-2015
Wandelen naar het strand, als je het park afloopt nog ongeveer 8 tot 10 min een pad richting het strand!
J. Abrahamse, 5-10-2014
Maak afspraken vooraf, anders wordt er achteraf voor u besloten en zeker niet in uw voordeel.

peppel, 1-8-2014

Wees correct in telefoon/balie communicatie

Geef op de website bij overzicht van de rekening na alle keuzes een overzicht hoe de rekening is opgebouwd

Standaard komen gas, water, toeristenbelasting, schoonmaak/wisseling dan op de nota terecht

Anne, 14-7-2013
Bezoek uiteraard de mooie stranden bij Ouddorp. Heerlijk uitwaaien.
Petra, 21-5-2012
Strandpaal 10 bij het strand: de plek om lekker bij te komen, iets te eten of te drinken; super service en lekker!

kimmy, 12-5-2011
De winkel is écht super. Ze hebben er van alles, en vooral de warme stokbroden, broodjes, chocoladebroodjes en chroisantjes waren heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er is ook érg aardig personeel in de winkel.