Vakantiepark Het Oude Nieuwland

Gert Jan
30-11-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Op het park staan allemaal particuliere vakantiewoningen. Wij hadden huisje nr. 152 gehuurd. Ruim genoeg voor 4 personen (6 slaapplaatsen). Inrichting van het huisje is ruim voldoende, alhoewel de keuken wel iets groter had gemogen. De tuin heeft heel veel privacy en is zeer ruim. Bij het huisje is een heel ruim terras met meubilair. Kinderen kunnen hier naar hartelust spelen. Leuk is de schommel aan de boom. In de ruime schuur staat een wasmachine. Op het park zelf is nog een grote speeltuin en een trapveldje. Verder is het strand op 10 minuten lopen.

Heerlijk rustgevend park direkt aan het strand!!!!

Fam van Hooijdonk
4-8-2010
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Vakantiepark Het Oude Nieuwland is een prachtig groen park, met allemaal leuke verschillende soorten recreatiewoningen. Zelf hebben wij een week huisje 51 gehuurd. Een prachtige bungalow voorzien van alle voorzieningen. De beheerder is super behulpzaam, een grote speeltuin voor de kinderen en de snackbar op het park. Tevens is het strand direkt aan de overkant van de weg geleden.

Met de kerst gaan we heerlijk weer een weekje!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Oude Nieuwland in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Oude Nieuwland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.