Vakantiepark

5 reviews over Vakantiepark Fletcher Duinvilla in het Nederlands

Aanrader!

Ingrid
30-7-2018

Heerlijke week in Duinvilla nr 5 gehad met ons gezin, villa Oogt mooi maar Zal beter onderhouden moeten worden , jammer !! Zeker alles aanwezig en Goede bedden, we hebben genoten van de rustige omgeving .

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Waarom een hotel geen villas kan verhuren

Johan
24-9-2014
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5

Weekend uitwaaien aan zee en verblijven in een luxe duinvilla waar t aan niks zou ontbreken. Huisjes zijn nieuw en van alle gemakken voorzien.... Dachten wij.

Hoewel locatie top is bleek er direct naast de villa een bouwput met hardwerkende en luidruchtige Oost Europeanen. Tuin was klein, vol onkruid en geen bereik WiFi. Handdoeken (5,50 pp) en zelfs een vaatwastabletje (wederom 5,50 pp) mochten worden bijgeboekt. Dit was teleurstellend.

Bij het uitchecken alle punten doorgegeven. Hierbij ook aangegeven dat villa niet schoon was en er een kussen ontbrak. Na 3 dagen een mail van het hotel of we een kussen hadden meegenomen.

Traphekje zou plezierig zijn. Bij het douchen begane grond deur dicht houden anders direct rookmelders die gaan piepen.

Locatie vlak bij t strand, huisje ruim van opzet maar onbekommerd bijkomen zat er nog net niet in. Jammer. Huis heeft veel meer potentie. Denk dat dit beter kan als ze gaan inzien dat het verhuren van een villa toch anders is dan een hotelkamer

Gereisd Met jonge kinderen in september 2014

prachtig nieuw vakantiehuis dicht bij het strand

wilma van Rossum
12-8-2014
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Deze moderne duinvilla in Ouddorp is splinternieuw en van alle gemakken voorzien. Vooral leuk met kinderen omdat het zo dicht bij het strand is. Ook de hotel service (beddengoed en handdoeken) van het nabijgelegen hotel Duinzicht is erg handig.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk huis!

Petra Jacobs
12-8-2014
  • Onderkomen9

Heerlijk weekend doorgebracht in Fletcher duinvilla in Ouddorp. Heerlijk ruim en nieuw. Mooie omgeving, dichtbij het strand en lekker gegeten. Aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Zeer luxe huis van alle gemakken voorzien.

M. Coolbergen
11-8-2014
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Ruim groot huis. Net nieuw gebouwd. Van alle gemakken voorzien. Strand is op loopafstand. In Ouddorp en omgeving kun je goed fietsen. Je komt op plekken waar je met de auto niet kunt komen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Fletcher Duinvilla in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Fletcher Duinvilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.