Bed and Breakfast De Kriekenboogerd

Met vrienden

Fantastisch - direct geboekt voor 2017

Waterschap Hollandse Delta
6-10-2016

Locatie geboekt voor 2-daags overleg voor een groep van 8 personen. Van ontvangst tot vertrek was alles fantastisch verzorgd. Top locatie, mooie en schone kamers, uitstekend ontbijt & lunches, geweldige service. Zo goed bevallen dat er voor 2017 direct weer een reservering is gemaakt.

Prachtig vergezicht en heerlijk rustig

Erica Schrijver
9-3-2016

De bed-en breakfast ligt erg afgelegen, maar prachtig in de polder. Wie rust zoekt, kan hier heerlijk vertoeven. Erg luxe en schone kamers. Ook het ontbijt was heerlijk. Erg vriendelijke ontvangst en aardige eigenaren van het bed-en breakfast.

Heerlijke B&B

Ruud
28-6-2015

Wij logeerden één nacht in de B&B van de Kriekenboogerd en dat is ons uitstekend bevallen. De eigenaren zijn vriendelijk, hartellijk, en zorgen ervoor dat je je welkom voelt. De kamers waren zonder meer bijzonder goed. Erg ruim, schoon en voorzien van een heerlijk balkon waar we in de schemering nog even heerlijk gezeten hebben. Fantastische bedden met eveneens fantastische kussens en dekbedden zorgen ervoor dat je prima slaapt. Door het heerlijke weer konden we buiten ontbijten. Zelf wonen we ook in een klein en rustig dorp waardoor we aan de stilte 's nachts wel gewend waren. Ook hier is het heerlijk rustig en hoor je meer vogels dan auto's.

Echt een aanrader!

Prachtig mooi verzorgde B&B!

Greetje
25-5-2015

Een aanrader! Leuk fietsen in de buurt. Rustig gelegen. Stadje op korte afstand net als supermarkt. Tiengemeten is erg leuk om te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Kriekenboogerd in Oud Beijerland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Kriekenboogerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.