Bed and Breakfast

4 reviews over Bed and Breakfast Het Oude Koetshuis in het Nederlands

Schitterend

Roger en Jacqueline St Jansteen
17-8-2017

Oud Engels aandoend B en B met oog voor details. Mooie ligging, schitterende tuin en privé terras en steiger aan de Alblas.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Mooie B&B in prachtige omgeving in Oud Alblas

Inez
21-7-2016

Prachtige vakantiewoning met grote woonkamer met open keuken, slapen op de vide, goede bedden, badkamer met toilet en douche. Ligging prachtig aan het riviertje de Alblas in een mooi aangelegde tuin. Geluiden van vogels, kikkers en koeien. Kinderdijk dichtbij. Mooi gebied om te fietsen, wandelen of varen. Lekkere restaurantjes in de buurt.

Een fantastische plek

Yvon
9-8-2015

Maar heel af en toe overtreft de werkelijkheid de foto's. Dit is bij het Oude Koetshuys in Oud Alblas het geval. Wat een heerlijke plek. Zeer ruime B&B met grote tuin en verschillende terrassen waaronder een aan het water. Gastheer- en vrouw zijn zeer gastvrij en verzorgen zalig ontbijt dat buiten temidden van paar scharrelende kippen gegeten kan worden. Zowel B&B als omgeving zijn een aanrader. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd Anders in augustus 2015

Fantastische B&B in een boerderij achtige sfeer

Richard
25-6-2014

In het zeer rustige Oud Alblas, aan het riviertje de Alblas ligt deze schitterende B&B in een boerderij achtige sfeer. Zeer ruime accommodatie, met alle benodigde voorzieningen, met grote tuin en terras aan het water. De gastvrouw en gastheer hebben ons nog een rondleiding gegeven in de trouwlocatie. Het ontbijt was prima verzorgd. Kortom: een fantastische plek om even tot rust te komen, met prima wandel en fietsmogelijkheden.

Gereisd Met partner in juni 2014

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Oude Koetshuis in Oud Alblas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Oude Koetshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.