Hotel 't Wapen van Marion

Hotel 't Wapen van Marion
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor 't Wapen van Marion voor je op een rij gezet:

193 reviews over Hotel 't Wapen van Marion in het Nederlands

Aardig hotel voor één nacht

M.N. van der Hoek
17-1-2018

Vriendelijk personeel dat heel hard werkte. Jammer genoeg was er weinig coördinatie zodat er veel fouten hersteld moesten worden. Dat kost kwaliteit en tijd. Gang op 2e verdieping heeft een rioolgeur. Was bekend maar er werd geen actie op genomen. Kamer was erg klein en gedateerd.

Geweldig

Ziva
2-1-2018

Goed hotel. Vriendelijk personeel. Leuke kamer. Aan ons hondje was ook ge dacht. Er lag een handdoek en koekjes voor haar klaar. Dat was heel leuk. Goed matras ook niet onbelangrijk. Ontbijt was top. Diner was goed. Snelle service. Minpuntje was dat de kamers wel heel gehorig waren. Je kon de buren woord voor woord verstaan. Dat is minder. Voor 2 nachten is dat niet zo'n probleem. Maar als je langer zou verblijven dan zou je er gek van worden.

Leuke ervaring

Steffie
29-10-2017

We vonden het een mooie ligging en goede service, hebben ons aardig vermaakt zowel in Oostvoorne als in Rotterdam. Alleen we vonden haren in de badkamer voornamelijk in het bad en 1 haar zwart haar in ons bed die niet van ons was. Wij zijn allebei donker blond en niet zwart harig. Daarnaast zat er ook nog opgedroogd bloed aan het kussen.

Maar verder was het wel aardig. Broodjes waren alleen wat aan de harde kant, dit was ook nog een klein min puntje.

Geweldig

WALTER 46
22-9-2017

Rustige ligging van het hotel. ontbijt is gewoon goed

mooie kamer en vriendelijk en behulpzaam personeel.

als rolstoel gebruiker een aangepaste kamer.

mooie omgeving om te wandelen .

Neem vooral ook u Kids mee!

Trudy
9-6-2017

Wij waren hier voor ons moeder en dochter weekend!

Bij onze aankomst kregen we goede uitleg over het welness arrangement, wat we hadden geboekt,en mochten de high tea op het terras gebruiken omdat het heerlije weer was!

Buiten op het terras viel het ons op dat de speelplek voor de Kids heel erg goed was gemaakt,speeltoestellen in zacht zand,en goed overzichtelijk vanaf het terras!

Mijn dochter wil hier daarom nog een keer terug komen met hun kleine zoontje,super leuk!

Kamers waren ook prima in orde maar wij hadden een superior kamer geboekt met 3 bedden, ik weet dus niet hoe de basis kamers er uit zien!

Welness gedeelte was klein maar prima,pasjes hiervoor kunnen ze beter aan alle hotel gasten uitdelen, dat is ons enige minpuntje nu kun je gelijk uit na het uit checken de welness niet meer in en dat is jammer!

De ligging van het hotel is prima,lekker dicht bij het strand!

Mooi hotel

Marli5
12-2-2017

Zeer fijn en mooi hotel. De inrichting/decoratie van de kamer was zeer gedateerd. Wel hele fijne bedden, matrassen sliepen heerlijk.

Zeer vriendelijk personeel. Fijn zwembad met jacuzzi. Mooie sauna's. Er werd ons bij aankomst verteld dat er in het sauna gedeelte handoeken zouden liggen, helaas word daar slecht op gecontroleerd door het personeel en waren de handdoeken op.

Zeer tevreden over het ontbijt.

Oude reviews (archief)

Het hotel ziet er aan de buitenkant niet echt mooi uit. En ook met de Maasvlakte als achtergrond zeg je niet meteen wauw. Is wel anders geweest in het verleden denk ik. Want wanneer je de andere kant op kijkt zie je prachtige natuur. We hadden een luxe hotelkamer die meteen gezellig en warm aanvoelde. Alles was keurig netjes en compleet; je kon zelf koffie en thee zetten en een koelkast. Zwembad was mooi en gelukkig bijna privé. Zo ook de sauna. Ook de ruimte voor het ontbijt is leuk ingedeeld en het ontbijt was prima.

Zoals al vele keren steeds alles ok.

WALTER EN NICOLE
23-8-2016

Had gevraagd om mindervalide kamer.

alles prima in orde.

kamer en ontbijd zeer goed.

personeel heel behulpzaam.

Nooit meer

Bas
24-7-2016

Super kleine en warme kamer. Je moet blijkbaar meteen klagen om een normale kamer te krijgen. Waardeloos !

Raar, heel raar

e schiltds
8-7-2016

Uitchecken tot elf uur.

Om er na ontbijt - 9 uur - erachter te komen dat je hotelkamerdeur wagenwijd openstaat waardoor iedereen zomaar bij je spullen kan, met het dekbed en matrasovertrek al van je bed af. Slecht, heel slecht! Niet aan te raden, doolhof om je kamer te vinden, slechte bewegwijzering. Luie bediening: Vraag maar na bij de receptie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Wapen van Marion in Oostvoorne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Wapen van Marion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Wapen van Marion scoort een 7.51 uit 10 op basis van 194 reviews.