Hotel 't Wapen van Marion

Hotel 't Wapen van Marion
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor 't Wapen van Marion voor je op een rij gezet:

197 reviews over Hotel 't Wapen van Marion in het Nederlands

Best oké.

Taco
22-9-2018

Afgelopen nacht geslapen in het hotel. Heerlijk gegeten in het restaurant. Een lekkere speciale koffie konden we drinken bij de open haard. Jammer dat deze alleen niet aan stond. Het weer was werkelijk beestachtig slecht te noemen. Zo slecht dat we lekkage kregen vanuit het plafond en we rond 22.30 uur alle spullen weer konden inpakken en moesten verkassen naar een andere kamer. Daarover niks te zeggen. Maar een excuusje voor de overlast of wat lekkers te drinken had best een plus voor onze overnachting geweest. Ook bij het afrekenen geen woord van excuus. Beetje jammer dit.

De kamer(s) waren goed en schoon. Lekkere ruime bedden ook wel.

Schone kamer. Overdag vriendelijk personeel vooral een meneer. S avonds onvriendelijke mevrouw die alleen oog had voor de mannelijke klanten. Gegeten hebben wij er niet omdat mevrouw geen interesse in ons had om ons te bedienen Wij kwamen aan en op de trap lagen dotten hondehaar en toen wij naar drie dagen weggingen lagen ze er nog. Fiets kon in afgesloten ruimte was wel fijn.

Nooit meer !!!

Eric en Martine
30-7-2018

De mooie omgeving en de dame aan de receptie zijn de enige pluspunten.

Het hotel maakt een vermoeide indruk en is dringend aan een renovatie toe.

De tuin ( als je het een tuin wil noemen) is niet onderhouden en vuil.

Het personeel kan vriendelijker. Onze kamer was klein met een twijfelaar en zonder airco is de kamer bedrukkend. Een totaal onlogische opstelling van de badkamer. Douchecabine beschimmeld. Het restaurant is vuil en stofferig met overal kruimels op de zetels. De ramen van het restaurant zijn in weken niet gepoetst. Het diner is ondermaats en ronduit slecht. Het ontbijt daarentegen is voldoende maar kan ook veel beter. Het aangeboden fruit was niet vers.

Het restaurantpersoneel is onvriendelijk en niet geïnteresseerd.

GEEN aanrader. Wij boeken hier nooit meer.

HotelSpecials.nl

Genieten van zon , zee en een goed verblijf !

Annekie Dunnink
16-6-2018

We hebben een paar hele leuke dagen gehad ! Het is goed vertoeven in ' het wapen van marion '!

Lieve mensen daar , leuke locatie waar je prachtig kan fietsen en lopen .

Ontbijt was perfect , jammer dat er geen personeel genoeg was om tussendoor de afwas even weg te pakken van andere gasten. Neem vooral wel een pannenkoek daar , ze zijn overheerlijk daar !

Het is zeker voor herhaling vatbaar .

Als de koffie /thee beneden nog wat goedkoper zou zijn dan komt het dichtbij onze top hotels!

Aardig hotel voor één nacht

M.N. van der Hoek
17-1-2018

Vriendelijk personeel dat heel hard werkte. Jammer genoeg was er weinig coördinatie zodat er veel fouten hersteld moesten worden. Dat kost kwaliteit en tijd. Gang op 2e verdieping heeft een rioolgeur. Was bekend maar er werd geen actie op genomen. Kamer was erg klein en gedateerd.

Geweldig

Ziva
2-1-2018

Goed hotel. Vriendelijk personeel. Leuke kamer. Aan ons hondje was ook ge dacht. Er lag een handdoek en koekjes voor haar klaar. Dat was heel leuk. Goed matras ook niet onbelangrijk. Ontbijt was top. Diner was goed. Snelle service. Minpuntje was dat de kamers wel heel gehorig waren. Je kon de buren woord voor woord verstaan. Dat is minder. Voor 2 nachten is dat niet zo'n probleem. Maar als je langer zou verblijven dan zou je er gek van worden.

Leuke ervaring

Steffie
29-10-2017

We vonden het een mooie ligging en goede service, hebben ons aardig vermaakt zowel in Oostvoorne als in Rotterdam. Alleen we vonden haren in de badkamer voornamelijk in het bad en 1 haar zwart haar in ons bed die niet van ons was. Wij zijn allebei donker blond en niet zwart harig. Daarnaast zat er ook nog opgedroogd bloed aan het kussen.

Maar verder was het wel aardig. Broodjes waren alleen wat aan de harde kant, dit was ook nog een klein min puntje.

Geweldig

WALTER 46
22-9-2017

Rustige ligging van het hotel. ontbijt is gewoon goed

mooie kamer en vriendelijk en behulpzaam personeel.

als rolstoel gebruiker een aangepaste kamer.

mooie omgeving om te wandelen .

Neem vooral ook u Kids mee!

Trudy
9-6-2017

Wij waren hier voor ons moeder en dochter weekend!

Bij onze aankomst kregen we goede uitleg over het welness arrangement, wat we hadden geboekt,en mochten de high tea op het terras gebruiken omdat het heerlije weer was!

Buiten op het terras viel het ons op dat de speelplek voor de Kids heel erg goed was gemaakt,speeltoestellen in zacht zand,en goed overzichtelijk vanaf het terras!

Mijn dochter wil hier daarom nog een keer terug komen met hun kleine zoontje,super leuk!

Kamers waren ook prima in orde maar wij hadden een superior kamer geboekt met 3 bedden, ik weet dus niet hoe de basis kamers er uit zien!

Welness gedeelte was klein maar prima,pasjes hiervoor kunnen ze beter aan alle hotel gasten uitdelen, dat is ons enige minpuntje nu kun je gelijk uit na het uit checken de welness niet meer in en dat is jammer!

De ligging van het hotel is prima,lekker dicht bij het strand!

Mooi hotel

Marli5
12-2-2017

Zeer fijn en mooi hotel. De inrichting/decoratie van de kamer was zeer gedateerd. Wel hele fijne bedden, matrassen sliepen heerlijk.

Zeer vriendelijk personeel. Fijn zwembad met jacuzzi. Mooie sauna's. Er werd ons bij aankomst verteld dat er in het sauna gedeelte handoeken zouden liggen, helaas word daar slecht op gecontroleerd door het personeel en waren de handdoeken op.

Zeer tevreden over het ontbijt.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Wapen van Marion in Oostvoorne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Wapen van Marion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.