Géén boekingskosten
NederlandZuid-HollandOostvoorneHotels OostvoorneHotel Motel Oostvoorne Murphy's Inn

Hotel Motel Oostvoorne Murphy's Inn

NederlandZuid-HollandOostvoorne

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Motel Oostvoorne Murphy's Inn voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 8 reviews

8.9FantastischScore uit 8 reviews

8 Reviews over Motel Oostvoorne Murphy's Inn

• 9Catherine van Surksum30-08-2021

Prima locatie ,vriendelijke mensen.

Ruime verblijven niet ver van het centrum en natuurlijk de stranden. Gastvrije ontvangst en een uitgebreid ontbijt. Leuke Ierse pub .

• 8Wim19-05-2019

Prima verblijf

Is geen "gewoon hotel" maar bestaat uit 3 groepen geschakelde huisjes met eigen toegang rond een parkeerplaats achter het restaurant. Verblijf is ruim en sober maar netjes ingericht en gemeubileerd. Badkamer is zeer verouderd en klein

• 10Fam. Hagebeek28-08-2016

Super gezellig motel!

Huisjes zijn netjes, eten is echt fantastisch, personeel is meer dan vriendelijk, prijs is echt niks teveel en de locatie is super!! Kortom; wij gaan hier zeker terug komen!!

• 8Maarnet12120601-12-2013

Oude tijden herleven

Pracht lokatie. Vriendelijk personeel. We komen zeker terug. Bedden geweldig. Kamer beetje gehorig. Ontbijt prima. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

• 9Johan04-11-2013

Helemaal terug in de tijd

Dit motel brengt je helemaal terug in de vroegere sferen, straalt dit ook uit. Alles is gemoedelijk en het is net of je in je eigen huiskamer zit.

• 8Jan25-07-2010

uitstekend

Ik heb daar 7 weken overnacht en echt uitstekend.Een puntje van kritiek het is en beetje gehorig maar daar valt wel mee te leven.Wij sliepen in het appartement dat was uitstekend goede bedden en het ontbijt was ook zeer goed.Het diner was uitstekend wij hadden volpension gekozen en dan eet je elke avond 3 gangen voor 15 euro.Het was gevarieerd en had altijd keuze uit twee gerechten Prima

• 8Patrick en Helma02-08-2009

Voor kort verblij ideaal!!

Goeie ontvangst, zeer behulpzaam. Voor alleen de nachten door te brengen, een goeie plaats om te vertoeven. Het enige "min"punt......vroeg wakker ivm veel lichtinval in de kamer. Het eten was gewoonweg perfect, alleen jammer dat er tijdens het ontbijt (beide keren) nog moest worden gestart met het koken van eitjes. Het motel ligt op een goeie plaats, want grote stad (Rotterdam) op redelijk korte afstand, en het MOOIE strand van Rockanje is een echte aanrader!!!!! We zullen hier zeker nogeens terug gaan om een lekker weekendje aan de kust door te brengen.

• 7M van de Steenoven02-09-2005

Een gezellig familie hotel temidden van de natuur.

Hotel Motel Oostvoorne Murphy's Inn info

• AirconditioningNiet beschikbaar