Hotel Motel Oostvoorne Murphy's Inn

Hotel Motel Oostvoorne Murphy's Innsterster

8.1Fantastisch

Nederland, Zuid-Holland, Oostvoorne

Op vakantie geweest naar Motel Oostvoorne Murphy's Inn?

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Motel Oostvoorne Murphy's Inn voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Motel Oostvoorne Murphy's Inn

• 8Wim19-05-2019

Prima verblijf

Is geen "gewoon hotel" maar bestaat uit 3 groepen geschakelde huisjes met eigen toegang rond een parkeerplaats achter het restaurant. Verblijf is ruim en sober maar netjes ingericht en gemeubileerd. Badkamer is zeer verouderd en klein

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Fam. Hagebeek28-08-2016

Super gezellig motel!

Huisjes zijn netjes, eten is echt fantastisch, personeel is meer dan vriendelijk, prijs is echt niks teveel en de locatie is super!! Kortom; wij gaan hier zeker terug komen!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Maarnet12120601-12-2013

Oude tijden herleven

Pracht lokatie. Vriendelijk personeel. We komen zeker terug. Bedden geweldig. Kamer beetje gehorig. Ontbijt prima. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in november 2013

• 9Johan04-11-2013

Helemaal terug in de tijd

Dit motel brengt je helemaal terug in de vroegere sferen, straalt dit ook uit. Alles is gemoedelijk en het is net of je in je eigen huiskamer zit.

Gereisd met partner in november 2013

• 8Jan25-07-2010

uitstekend

Ik heb daar 7 weken overnacht en echt uitstekend.Een puntje van kritiek het is en beetje gehorig maar daar valt wel mee te leven.Wij sliepen in het appartement dat was uitstekend goede bedden en het ontbijt was ook zeer goed.Het diner was uitstekend wij hadden volpension gekozen en dan eet je elke avond 3 gangen voor 15 euro.Het was gevarieerd en had altijd keuze uit twee gerechten Prima

Alleen gereisd in juli 2010

• 8Patrick en Helma02-08-2009

Voor kort verblij ideaal!!

Goeie ontvangst, zeer behulpzaam. Voor alleen de nachten door te brengen, een goeie plaats om te vertoeven. Het enige "min"punt......vroeg wakker ivm veel lichtinval in de kamer. Het eten was gewoonweg perfect, alleen jammer dat er tijdens het ontbijt (beide keren) nog moest worden gestart met het koken van eitjes. Het motel ligt op een goeie plaats, want grote stad (Rotterdam) op redelijk korte afstand, en het MOOIE strand van Rockanje is een echte aanrader!!!!! We zullen hier zeker nogeens terug gaan om een lekker weekendje aan de kust door te brengen.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7M van de Steenoven02-09-2005

Een gezellig familie hotel temidden van de natuur.

Gereisd in september 2005

0 tips over Hotel Motel Oostvoorne Murphy's Inn