Vakantiepark Molecaten Park Kruininger Gors

Meer vakantiepark info

35 reviews over Vakantiepark Molecaten Park Kruininger Gors

• 8Bas31-08-2020

Gezellig park

Via particulier hebben we een huisje gehuurd. Omdat onze ouders hier jaren lang geleden ook een huisje hadden vonden we het leuk om eens terug te keren. Het huisje was eenvoudig maar schoon en alles was aanwezig tot en met vaatwasser toe. Aan de charme van het park is gelukkig weinig veranderd. Er is niet één huisje hetzelfde wat een bonte maar leuke aanblik oplevert. Ondanks de Corona perikelen hebben we een hele leuke tijd gehad. Helaas waren de clubhuizen, waar vaak feesten voor volwassenen werden gehouden, gesloten maar de animatie voor kinderen was dagelijks actief. Het centrum is aardig opgeknapt. Verschillende winkeltjes, waaronder een echte snoepwinkel, zijn opgeknapt. Het restaurant annex patatzaak was niet verkeerd. De supermarkt is zeer beperkt. Het brood was zelfs de laatste week van de vakantie niet meer verkrijgbaar en de winkel sloot wel erg vroeg. Maar het gezellige Oostvoorne en Den Briel zijn vlakbij.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    9Joan.de.wolff13-07-2019

Het is herhaal baar.volgend.jaarkomen.wij.twee wek

Peter en.adrie.en.joan.het.was.heel

• 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in juli 2019

• Oude reviews

5anoniem05-05-2017

glans is er af

Mijn dochters en ik stonden op het park. De site was veelbelovend. Bij aankomst bleek dat wij aan een doorgaande weg zaten. Ook zagen we welgeteld een speeltuintje in onze omgeving. Verder was alles te ver lopen vanaf onze caravan. Door de receptioniste werd gezegd dat ze helemaal volgeboekt waren. Nou, dat bleek niet het geval. We troffen wel allemaal mannen aan die samen in caravans verbleven. Pools en Nederlands, waarschijnlijk seizoenarbeiders die hier mogen vertoeven. Als vrouw alleen voel je je dan niet zo veilig. Ik heb er nog wat van gezegd bij de receptie. Gezegd werd dat ze hier niets aan kunnen doen omdat iedereen tegenwoordig kan boeken. Wat mij al bevreemdde is dat er geen slagboom staat bij binnenkomst. Iedere 'gek' kan hier binnen rijden. En ook iedereen kan hier boeken. Je hoeft je niet eens te identificeren.

Het Brielse meer zal in de zomer best een leuke trekpleister zijn. Ook de animatie deed haar best. Maar al met al gaf de camping aan het einde van het park een vreemde indruk. De glans is er af, zo veel is mij duidelijk. Voor mij geen Kruininger Gors meer!

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8Anitaatje24-10-2015

Fantastiche zomer

Het was een zeer geslaagde vakantie met vriendelijke personeel leuke parkbeheerders en vooral het animatieteam wij komen hier al jaren maar de animatieteam van dit jaar was het beste team sinds tijden eindelijk zagen we een team die er ook echt zin in had dus voor mij zonder twijfels een dikke 10! Het huttenbouwen en de funbattle was een succes ook hopen wij dat ook volgend jaar het bubble voetbal terugkomt. Ik hoop dat jullie volgend jaar allemaal terug komen en vooral hopen wij dat wesley terug komt want mijn kinderen waren gek op hem en wij ook!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Patrik Wellekens08-08-2015

Prachtige week beleeft

Een prachtig verblijf, al had de zon daar ook haar deel in. Wij hebben geen enkele klacht of reden van ontevredenheid, vanaf de dag van onze aankomst tot op het moment van ons vertrek...super! Zeer hulpvaardig, klantvriendelijk en steeds met de glimlach... dat verdiend een pluim. Een mooie fiets en wandelomgeving en vele leuke dorpjes op fietsafstand, een pracht van een meer en toch rustig. Heel belangrijk...niets hebben we opgemerkt van de industrie, die toch niet ver weg is.

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Tom25-07-2015

Het blijft camperen

De grootste en de leukste camping van nederland een zwembad er bij zou wel leuk zijn

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 8Alie en Fons de Jonge29-07-2014

heerlijk en prima maar wel met heel mooi weer

Het vakantiepark Molencate is een prima plek om te zijn. In ieder geval met mooi weer. Strand en meerdere leuke plaatsen als Rockanje, Oostvoorne en Brielle zijn vlakbij. Verschillende stranden idem dito. Onze voorkeur ging naar het Noordzeestrand Maasvlakte uit. Slecht 6 kilometer van de camping en ruim voldoend parkeervoorzieningen bij een breed en vooral ook schoon strand. Ook per fiets prima te bereiken. De voorzieningen op de camping zijn voldoende aanwezig. Het sanitair was heerlijk schoon en de plaats ruim opgezet. Van winkels en dergelijke hebben wij geen gebruik gemaakt. Een zwembad zou wel erg lekker geweest zijn. Het restaurant is het slechtste van het slechtste sinds jaren. Ga er niet eten is ons dringende advies. Er zijn in de plaatsen rondom meer dan zat wel beschaafde eet mogelijkheden.

Kort samengevat; Bij mooi weer een hele vette aanrader deze camping

• 4Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Karin11-10-2013

Je moet er zelf wat van maken

In verhouding vrij dure plekken met maar 2 eetgelegenheden (snackbar met onvriendelijk personeel en ze vergeten de helft en een restaurant 'de zo'n' waar je redelijk goed kunt eten.) supermarkt is duur en heeeeel beperkt assortiment. Voor kinderen is er een animatieteam en activiteiten maar een zwembad zou zeer aan te bevelen zijn!!!

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Hanneke13-09-2013

Heel fijn park voor kleine kinderen en ouderen

Zelf hebben wij een huisje waarvan we jarenlang erg genieten. Gelukkig hebben we de stranden van de 2e Maasvlakte en Rockanje in de buurt, want op de camping zelf is het onderhoud van het strandje zeer slecht. Aantal jaren geleden heeft iedereen bijdrage moeten betalen voor onderhoud van dit strandje, maar nu is het weer zeer slecht met heel veel vogelpoep. De mensen die huisjes hebben moeten hun plek bijhouden, zoals gras maaien, heggen snoeien etc anders krijgt men schrijven. Dit schrijven stelt niet veel voor, zelf hebben wij nieuwe buren sinds vorig seizoen, we hebben echter nog nooit iemand gezien, het onderhoud van de plek naast ons is erbarmelijk slecht. Heel jammer dat niet meer actie vanuit de parkdirectie wordt ondernomen. Als je hierover mondeling klaagt gaan ze er 'alles aan doen' maar er gebeurt helemaal niets. Op gestuurde emails krijg je ook geen antwoord. Ondanks alles hebben wij het prima naar onze zin, maar het zou jammer zijn als het park steeds verder verpauperd.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in april 1996

• 6david sla02-05-2013

gaat de goede kant op nu nog een zwembad

staat hier zelf met een vakantiehuisje fantastisch park voor de kinderen nu nog een zwembad

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013