Vakantiepark Molecaten Park Kruininger Gors

anoniem
5-5-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Mijn dochters en ik stonden op het park. De site was veelbelovend. Bij aankomst bleek dat wij aan een doorgaande weg zaten. Ook zagen we welgeteld een speeltuintje in onze omgeving. Verder was alles te ver lopen vanaf onze caravan. Door de receptioniste werd gezegd dat ze helemaal volgeboekt waren. Nou, dat bleek niet het geval. We troffen wel allemaal mannen aan die samen in caravans verbleven. Pools en Nederlands, waarschijnlijk seizoenarbeiders die hier mogen vertoeven. Als vrouw alleen voel je je dan niet zo veilig. Ik heb er nog wat van gezegd bij de receptie. Gezegd werd dat ze hier niets aan kunnen doen omdat iedereen tegenwoordig kan boeken.

Wat mij al bevreemdde is dat er geen slagboom staat bij binnenkomst. Iedere 'gek' kan hier binnen rijden.

En ook iedereen kan hier boeken. Je hoeft je niet eens te identificeren.

Het Brielse meer zal in de zomer best een leuke trekpleister zijn. Ook de animatie deed haar best. Maar al met al gaf de camping aan het einde van het park een vreemde indruk. De glans is er af, zo veel is mij duidelijk.

Voor mij geen Kruininger Gors meer!

Fantastiche zomer

Anitaatje
24-10-2015
  • Onderkomen8

Het was een zeer geslaagde vakantie met vriendelijke personeel leuke parkbeheerders en vooral het animatieteam wij komen hier al jaren maar de animatieteam van dit jaar was het beste team sinds tijden eindelijk zagen we een team die er ook echt zin in had dus voor mij zonder twijfels een dikke 10! Het huttenbouwen en de funbattle was een succes ook hopen wij dat ook volgend jaar het bubble voetbal terugkomt. Ik hoop dat jullie volgend jaar allemaal terug komen en vooral hopen wij dat wesley terug komt want mijn kinderen waren gek op hem en wij ook!

Prachtige week beleeft

Patrik Wellekens
8-8-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Een prachtig verblijf, al had de zon daar ook haar deel in. Wij hebben geen enkele klacht of reden van ontevredenheid, vanaf de dag van onze aankomst tot op het moment van ons vertrek...super! Zeer hulpvaardig, klantvriendelijk en steeds met de glimlach... dat verdiend een pluim.

Een mooie fiets en wandelomgeving en vele leuke dorpjes op fietsafstand, een pracht van een meer en toch rustig. Heel belangrijk...niets hebben we opgemerkt van de industrie, die toch niet ver weg is.

Het blijft camperen

Tom
25-7-2015
  • Onderkomen10

De grootste en de leukste camping van nederland een zwembad er bij zou wel leuk zijn

heerlijk en prima maar wel met heel mooi weer

Alie en Fons de Jonge
29-7-2014
  • Activiteiten4

Het vakantiepark Molencate is een prima plek om te zijn. In ieder geval met mooi weer. Strand en meerdere leuke plaatsen als Rockanje, Oostvoorne en Brielle zijn vlakbij. Verschillende stranden idem dito. Onze voorkeur ging naar het Noordzeestrand Maasvlakte uit. Slecht 6 kilometer van de camping en ruim voldoend parkeervoorzieningen bij een breed en vooral ook schoon strand. Ook per fiets prima te bereiken. De voorzieningen op de camping zijn voldoende aanwezig. Het sanitair was heerlijk schoon en de plaats ruim opgezet. Van winkels en dergelijke hebben wij geen gebruik gemaakt. Een zwembad zou wel erg lekker geweest zijn.

Het restaurant is het slechtste van het slechtste sinds jaren.

Ga er niet eten is ons dringende advies. Er zijn in de plaatsen rondom meer dan zat wel beschaafde eet mogelijkheden.

Kort samengevat;

Bij mooi weer een hele vette aanrader deze camping

Je moet er zelf wat van maken

Karin
11-10-2013
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

In verhouding vrij dure plekken met maar 2 eetgelegenheden (snackbar met onvriendelijk personeel en ze vergeten de helft en een restaurant 'de zo'n' waar je redelijk goed kunt eten.) supermarkt is duur en heeeeel beperkt assortiment.

Voor kinderen is er een animatieteam en activiteiten maar een zwembad zou zeer aan te bevelen zijn!!!

• Activiteiten7
  • Onderkomen8

Zelf hebben wij een huisje waarvan we jarenlang erg genieten. Gelukkig hebben we de stranden van de 2e Maasvlakte en Rockanje in de buurt, want op de camping zelf is het onderhoud van het strandje zeer slecht. Aantal jaren geleden heeft iedereen bijdrage moeten betalen voor onderhoud van dit strandje, maar nu is het weer zeer slecht met heel veel vogelpoep.

De mensen die huisjes hebben moeten hun plek bijhouden, zoals gras maaien, heggen snoeien etc anders krijgt men schrijven. Dit schrijven stelt niet veel voor, zelf hebben wij nieuwe buren sinds vorig seizoen, we hebben echter nog nooit iemand gezien, het onderhoud van de plek naast ons is erbarmelijk slecht. Heel jammer dat niet meer actie vanuit de parkdirectie wordt ondernomen. Als je hierover mondeling klaagt gaan ze er 'alles aan doen' maar er gebeurt helemaal niets. Op gestuurde emails krijg je ook geen antwoord.

Ondanks alles hebben wij het prima naar onze zin, maar het zou jammer zijn als het park steeds verder verpauperd.

gaat de goede kant op nu nog een zwembad

david sla
2-5-2013
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

staat hier zelf met een vakantiehuisje fantastisch park voor de kinderen nu nog een zwembad

Leuk, maar niet nog een keer.

Linda
24-9-2012
  • Activiteiten7

Het park was groot en ruim opgezet.

Had alleen niet echt het idee dat het een vakantiepark was.

Het leek er op dat er veel mensen waren met een vaste plaats die er al jaren kwamen. Wij voelden ons een beetje uit de toon vallen.

Kruininger Gors lag als je moest lopen erg ver van het centrum af, en onze plaats waar we stonden met de tent ook van de receptie. Gelukkig was er een fietsverhuur voor een nette prijs. Op de fiets was het prima te doen en met het openbaar vervoer was het makkelijk ergens te komen.

Voor de rest was het personeel bij de receptie en de supermarkt erg goed.

Ondanks dat het voor ons geen heel leuk park was, is het prima om te komen. We waren toch meestal weg.

Grote camping!

Peggy
2-7-2012
  • Onderkomen9

de camping bestaat voor grote deels uit vaste plaatsen. al deze plaatsen vormen samen verschillende dorpjes. ieder dorp heeft ook zijn eigen kantine of clubhuis. buiten de vaste plaatsen is er ook een mogelijkheid om een paar weekjes of dagen het park te bezoeken. dicht bij het meer. op het park bevind zich een spar, kapsalon, kledingzaak, restaurant, snoepwinkel & animatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Molecaten Park Kruininger Gors in Oostvoorne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Molecaten Park Kruininger Gors zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.