Kasteel Oud-Poelgeest

Tonen op kaart

29 reviews over Kasteel Oud-Poelgeest

• 2019
    7Anoniem08-07-2019

Nog een keer zeker mogelijk!

Super leuke plek, vlakbij leiden en het strand. Schone en mooie kamers, wel tikkeltje aan de kleine kant. Erg aardige werknemers die ook erg aardig voor elkaar waren. Er was 1 man ( ik denk de baas ) die zijn werknemers stond af te snauwen en heel onaardig was. Dit was wel een beetje een dumper voor mij.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Peter van der Graaf11-06-2018

Oase van rust met mooi kasteel in volle Randstad

Locatie en kamer, rondleiding kasteel erg goed. Het restaurant lijkt meer ingericht voor grotere groepen, feesten, partijen. Eten overigens prima.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8AJM van Dijke02-05-2018

genoten

Geboekt als uitvalsbasis op koningsdag voor soldaat van oranje. De dag voor vertrek op zoover naar eerdere beoordelingen gekeken en ons enigszins zorgen gemaakt over wat we zouden aantreffen. Kamer overtrof onze verwachtingen met een zeer recent gerenoveerde badkamer en toilet. De Hansgrohe regendouche is ons bijzonder bevallen. Ontvangst was uiterst vriendelijk en de ligging op een landgoed is uiteraard prachtig. Vanwege de voorstelling alleen een hoofdgerecht genomen. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Ligging is op een steenworp afstand van Leiden, van vliegveld Valkenburg en de Keukenhof. Is in eigendom van een stichting wat het extra bijzonder maakt. Kortom zeker een aanrader

Gereisd met partner in april 2018

• 5Desiree28-02-2018

Nooit meer

Mooie omgeving, maar hotel was niks. De hotelkamers zitten in een lelijke aanbouw aan het koetshuis. Kleine kamertjes, mini badkamer, klein bedje en maar 1 stoel. Een raam in de balkondeur was het enige raam waardoor we naar buiten konden kijken. Het raam ernaast is dicht geplakt. Verder geen aankleding of zo. Een heel klein kastje waar je kleren in kunnen. Geen lades. Ook niet onbelangrijk: geen uitzicht! Je wordt gelokt met mooie foto’s van het kasteel, maar vanuit de hotelkamers zie je alleen woonhuizen. Helaas. Ook geen gezellige bar voor de avonden. In de eetzaal staat een bar waar je wel iets kunt bestellen maar gezellig is dat niet. We hebben 1 avond gegeten in het kasteel. Vier gangen en dat is nodig gezien de hoeveelheden. Eten was lekker maar niet bijzonder. We vroegen een glas rode wijn en kregen zinder zelf een keuze te kunnen maken de duurste van de kaart (achteraf gezien). Al met al niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

1Manon02-11-2017

afschuwelijk

Wij dachten romantisch een weekend in een kasteel te overnachten maar kwamen flink bedrogen uit. We sliepen in het koetshuis wat echt vergane glorie is. De kamers zijn oud en kil. Bovendien snauwde de directeur of leidinggevende iemand van het personeel af in bijzijn van gasten in het restaurant. Voor ons nooit meer!!

Gereisd met partner in september 2017

• 10stedentrip23-08-2017

Schitterend landgoed 5 min. van Leiden centrum!

Goed bereikbaar, 2 min van de A4. Heel bijzonder om zo in het groen te zitten op 5 min. fietsen van Leiden. -Fietsen zijn te huur. -Rondleiding kasteel mogelijk. -restaurant in het Koetshuis , top chef! -hotelkamers rustig gelegen achter het Koetshuis, heerlijke bedden! Kortom echt een unieke locatie! zeer de moeite waard om te bezoeken, logeren, trouwen of voor een feest.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 5Cindy20-03-2017

Teleurstellend!

Foto's van het prachtige kasteel hebben ons helaas misleid in onze verwachtingen. Wij kozen voor deze locatie omdat we er van uit gingen dat we IN het kasteel zouden overnachten. Helaas bleek bij aankomst dat we in een aanbouw van het koetshuis zouden slapen, het deed meer denken aan een kazerneterrein. Voor ons zeer teleurstellend dat je adverteert met de prachtige foto's van het kasteel en ergens verder in de tekst (wat je op het 1e gezicht niet ziet) dat de gastenverblijven in het koetshuis zijn. En nadat we dit opgemerkt hadden kregen we meteen een weerwoord dat het toch echt nergens stond dat we in het kasteel zouden overnachten.... hoezo hebben we vaker gehoord?!?!?! Dus de klantvriendelijkheid was ook niet alles wat je wenst.

Bar/Lounge is ook niet noemenswaardig. De bar bevindt zich in het restaurant en heeft niet eens enkele barkrukken dus je mag plaatsnemen aan, in ons geval, een gedekt eettafeltje in het restaurant. Erg ongemakkelijk dus we hebben het ook snel voor gezien gehouden. Lounge.... we zagen 2 bankjes in het restaurant. Bij terugkomst op vrijdagavond rond 23.15 uur dus ook geen gelegenheid om nog even gezellig na te borrelen.

Ontbijtbuffet was prima en goed.

Voor ons in ieder geval niet de prijs waard... voor een overnachting IN een kasteel wel, maar in dit gebouw echt niet. Wij komen niet meer terug!

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Uitjesfan04-03-2017

Prachtige locatie!ei

Eigenlijk alles hotelkamer, alleen jammer dat er meestal maar 1 gemakkelijke stoel is in hotelkamers! Diner en ontbijt prima! Prima arrangement gehad!

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 8Ruud19-02-2017

Mooi hotel

Wij hebben genoten van ons bezoek. Er is door ons maar een echt min-puntje ondekt. Tijdens het eten van een heerlijk 4-gangen verrassings diner viel het ons op dat de porties nogal klein waren. Het eten was heerlijk en wij hebben uit fatsoen eigenlijk niks durven zeggen hierover. Maar we zijn nog wel even naar de plaatselijke friettent gereden. Het personeel is uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam. Het ontbijt was overheerlijk en doordat het een buffet vorm was meer dan genoeg. Zeker een aanrader dit hotel.

Gereisd met partner in februari 2017

• 7A mollen01-05-2016

Was goed zeer vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel kamers niet schoon genoeg en geen bar of zo eten was goed en vooral hele lekkere koffie

Gereisd met partner in mei 2016

7 tips over Kasteel Oud-Poelgeest

• wim, 03-05-2012

Het mooie van deze locatie is vooral de centrale ligging. Binnen een paar minuten sta je in hartje Leiden of op het strand! Of je zit op een bankje in het kasteelpark te genieten van de vele vogels die er verblijven. Heb alleen niet te hoge verwachtingen van Oegstgeest want daar is vrijwel niets te vinden behalve een aantal fraaie huizen.

• nathy jager, 06-08-2014

Ze hebben huur fietsen, daarmee zit je binnen 10 minuten in hartje Leiden!

• E. van Berkel, 02-10-2014

Ga hier alleen heen als je toevallig in de buurt moet overnachten en geen behoefte hebt aan énige luxe of allure.

0 vragen over Kasteel Oud-Poelgeest

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken