Hotel 't Wissel

Hotel 't Wissel

1 review over Hotel 't Wissel in het Nederlands

Perfect en zeer gastvrij hotel!

anoniem
11-6-2012

Wat een heerlijke kamer en super uitgebreid ontbijt! Hier valt echt niets op aan te merken! Het enige wat wij misten was douchespul in de badkamer (hadden we zelf niet meegenomen) maar als dat t enige is! Nee echt een top hotel! Klein maar fijn, goede bedden ook, fijne douche, ruime kamer en het ontbijt was geheel apart voor ons gedekt met echt alles erop en eraan! Prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Wissel in Numansdorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Wissel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.