Bed and Breakfast Knechtshuis

BedAndBreakfastWeer vandaag26°15°
Bed and Breakfast Knechtshuis

We hebben een aantal aanbieders voor Knechtshuis voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Knechtshuis in het Nederlands

Geweldig

Paul Rombouts
20-9-2017

Schone B&B met een heerlijk ontbijt.

B & B Knechtshuis, Landelijk gelegen, schoon, netjes een lust voor het oog! Met het zwembad bij de hand is dit een TOP locatie in Nederland! Een verrukkelijk ontbijt daar is een ieder voor optijd, wat een variatie echt een ware traktatie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Knechtshuis in Numansdorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Knechtshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Knechtshuis scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.