Bed and Breakfast De Passant

BedAndBreakfast
8,8

5 reviews over Bed and Breakfast De Passant in het Nederlands

Toplocatie met extra ruime woonkamer.

Ruime kamers. Badkamer wat beperkt.Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Zeer vriendelijke gastvrouw.

Uitmuntende prijs /kwaliteit

Coetsiers DIrk
7-5-2014

Aanrader qua eten, service en vriendelijkheid van de eigenaars!

Verhouding prijs/kwaliteit uitmuntend

Hartverwarmende B&B!

Katrin De Clerck
6-4-2013

Enorm gastvrij ontvangen, verwend op alle gebied ( lekker ontbijt met verse eitjes, rekening houden met persoonlijke wensen, elke dag verse handdoeken en opgemaakte bedden) en afscheid genomen met de welgemeende woorden : "Tot een volgende keer!"

Van de gezellige eet- en zitruimte hebben we dankbaar gebruik gemaakt.

Volgende keer hopen we op beter weer, zodat we ook het mooie terras kunnen " dopen".

Prima overnachtingsadres

JB
19-8-2011

Bed & Breakfast 'De Passant' in Numansdorp is een prima adres voor een overnachting op doorreis. Het ligt vlak bij de snelweg A29 en is daardoor goed te bereiken zonder dat het ten koste gaat van de landelijke ligging. Overigens heb je geen enkele last van de snelweg! De kamers zijn ruim en netjes, het sanitair eenvoudig maar compleet en schoon. De ontvangst is hartelijk. Het ontbijt is eenvoudig maar wel compleet. Al met al een prima adres om op doorreis te overnachten!

Een echte aanrader. Kan geen hotel tegenop

Gerard Schouten
15-7-2011

Schitterend gelegen in de polder. Rust, ruimte en lucht. Geweldig lieve mensen. Uitstekende kamer, prima bed, super ontbijt met vers brood, kakelvers eitje, echt vers geperst sinaasappelsap, vers gebakken browny, stukje boterkoek, etc. Veel hotels gezien van A'dam tot New York en Hongkong toe, doch dit is geweldig. DOEN!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Passant in Numansdorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Passant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.