Hotel Boutique Opus One

Laatste review

Super!

J&L,
26-2-2018

Een gezellig, super, knus hotel! Anders dan andere hotels. Door alleen al de ontzettend gastvriendelijke mensen van Opus One Boutique, komen wij nog een keer terug. De kamer was super schoon, heerlijk ontbijt en een heel fijn en knus hotel! Iedereen aan te raden die op zoek is naar een mooie, goed verzorgde kamer met een heerlijk ontbijt!

Kenmerken

26-2-2018

Genieten

Esther,
15-2-2018

Zeer vriendelijk personeel, zeer gastvrij, heerlijk ontbijt, hotel/kamer netjes.

super mooi hotel

ano,
24-9-2017

super mooi hotel

We verbleven in de music room, heel mooi afgewerkte kamer, aan alles is gedacht, Heerlijk bed, lekker slaapmutsjes met emmer ijsklontjes en mooie glazen.

Mooie badkamer, met shampoo en douchegel, genoeg handdoeken en badjas.

Heerlijk voorgezet ontbijt, met lekker eitje en pannenkoek, pure verwennerij!

Bedankt Ad en Astrid!

Subliem

Jeroen de Graaf,
2-7-2017

Wij hebben hier geslapen na ons huwelijksfeest, en hebben het huwelijks arangement geboekt. Bij aankomst champagne koud in de koelkast, chocolaatjes op tafel en rozenblaadjes op het bed. Perfecte afsluiting van de dag. s' ochtends na lekker uitgeslapen te zijn, uitgebreid ontbijt op de kamer. Super ervaring. Mooie kamer, super schoon en aan alles gedacht. Zeker een aanrader.

Erg fijn!

Esther,
1-7-2017

Helaas kwamen we in een lange file terecht maar na contact met de gastvrouw werd onze sleutel klaar gelegd, super! Genoten van de kamer, ontbijt en de gastvrijheid. Een aanrader om een kamer bij hen te boeken!

Echt fantastisch!

jeffrey
8-5-2016

Wat een leuk dorpje en mooie locatie, maar bovenal wat een prachtig hotel. Wij verbleven in the flower room en hebben echt genoten. Topservice en oog voor detail. Wij komen zeker nog vaak terug!

Super goed

Corry
1-11-2015

Fantastisch, intiem en smaakvol ingericht hotel, super gastvrije eigenaar en eigenares. Je wordt heerlijk verwend. Hotel beschikt over 7 zeer luxe, verschillende thema kamers. Wij sliepen in de Flower room, echt top. Heerlijk bed, mooi ingericht, lekker gerelaxt in de jacuzzi, heerlijk ontbeten met alles erop en eraan. Echt aan te bevelen. Mooie omgeving, leuke fietsroutes in de buurt.

Wow, 7 Luxe Thema kamers: Top klasse!

Jeannette
22-5-2015

Schitterend gestyled design Hotel, waar werkelijk overal aandacht aan besteed is!

Elke kamer heeft in een thema de prachtigste accessoires die je maar bedenken kunt, klasse! Tot in de kleinste details klopt de kwaliteit en service, is echt van hoog niveau!! Diverse extra attenties op de kamer, karafjes met luxe drankjes, verse soorten nootjes, nespresso café machine met luxe chocolaatjes, wijn, water en goed gevulde koelkast. King size bed, prachtig linnengoed, genoeg goede kussens, bubbelbad met 4 keuze mogelijkheden etherische oliën. Ruime inloopdouche, met heerlijke toiletartikelen. Kortom een zeldzame belevenis en flabbergasting!! 's Morgens pure verwennerij met een zalig ontbijt, heel uitgebreid en divers met de lekkerste luxe broodsoorten en heerlijk beleg!!

Geweldig!

maureen_1
17-5-2015

Boutique Hotel Opus One is een heerlijk hotel, door de prachtige kamers (we hebben er een paar mogen bezichtigen) krijg je echt een vakantiegevoel, heerlijk! Zo mooi en alles prachtig afgewerkt, elke kamer is individueel ingericht! De bedden zijn uitstekend, dus we hebben heerlijk geslapen. Wij hadden de "Country Room" gereserveerd, ruim en luxueus . Namens het hotel stonden er koffie/thee en diverse drankjes klaar. Alles uitermate verzorgd. De volgende dag stond er een uitgebreid ontbijt in de bakkerij De Verleiding (pal naast het hotel) klaar. Dit omdat de ontbijtruimte van het hotel nog niet klaar was. Maar ook daar hebben genoten. Al met al een prachtig, nieuw hotel en een aanrader! Zeker een omweg waard!!

Schitterende sfeervolle inrichting

P.Ribbe
4-5-2015

Waren aangenaam verrast achter een gevel die nog niet helemaal klaar was kwamen we in een sprookjesachtig mooi hotel. De kamer was zo lux en van alle gemakken voorzien en bovenal heerlijke ruime bedden. De ontvangst was vriendelijk en gastvrij.

We hadden de keuze uit verschillende kamers die allemaal anders waren ingericht. De een nog mooier dan de andere, op alle kamers stond een Nespresso apperaat, drankjes en zelfs aan ijsblokjes was gedacht. We voelde ons de koning en koningin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boutique Opus One in Numansdorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boutique Opus One zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.