Reviews over Numansdorp

Super!

J&L
    26-2-2018

Een gezellig, super, knus hotel! Anders dan andere hotels. Door alleen al de ontzettend gastvriendelijke mensen van Opus One Boutique, komen wij nog een keer terug. De kamer was super schoon, heerlijk ontbijt en een heel fijn en knus hotel! Iedereen aan te raden die op zoek is naar een mooie, goed verzorgde kamer met een heerlijk ontbijt!

Genieten

Esther
    15-2-2018

Zeer vriendelijk personeel, zeer gastvrij, heerlijk ontbijt, hotel/kamer netjes.

super mooi hotel

ano
    24-9-2017

super mooi hotel

We verbleven in de music room, heel mooi afgewerkte kamer, aan alles is gedacht, Heerlijk bed, lekker slaapmutsjes met emmer ijsklontjes en mooie glazen.

Mooie badkamer, met shampoo en douchegel, genoeg handdoeken en badjas.

Heerlijk voorgezet ontbijt, met lekker eitje en pannenkoek, pure verwennerij!

Bedankt Ad en Astrid!

Geweldig

Paul Rombouts
    20-9-2017

Schone B&B met een heerlijk ontbijt.

Subliem

Jeroen de Graaf
    2-7-2017

Wij hebben hier geslapen na ons huwelijksfeest, en hebben het huwelijks arangement geboekt. Bij aankomst champagne koud in de koelkast, chocolaatjes op tafel en rozenblaadjes op het bed. Perfecte afsluiting van de dag. s' ochtends na lekker uitgeslapen te zijn, uitgebreid ontbijt op de kamer. Super ervaring. Mooie kamer, super schoon en aan alles gedacht. Zeker een aanrader.

Numansdorp scoort een 7,8 uit 10, op basis van 6 reviews