Reviews over Numansdorp

Gezellig

Maureen
    18-2-2017

Numansdorp is een klein gezellig dorp met diverse restaurantjes, een golfbaan in de buurt en natuurlijk het Hollands Diep. Je kan in de omgeving lekker fietsen en met de auto is er ook genoeg te zien.....

Leuke, vrolijke jachthavenplaats.

Jeannette
    22-5-2015

Gezellig stadje aan het Hollands Diep, met een jachthaven aan het einde van de winkelstraat. Een centrum met diverse eetgelegenheden en speciale winkels.Terrassen met prachtig uitzicht. Mooi landschap om te fietsen. Golfbaan in de buurt. Heerlijk buitenleven!!

Mooie landelijke omgeving

P.Ribbe
    4-5-2015

Veel natuur in een mooi polder landschap, waar je heerlijk kan wandelen en sporten. Leuk om met kinderen de natuur te verkennen zeker in deze tijd van het jaar als er zoveel jong spul is te zien.

rustig havendorpje

Guy
    11-5-2014

Buiten mooi restaurant, weinig anders te beleven. Goede uitvalsbasis om te fietsen.

Mooie omgeving

Coetsiers DIrk