Hotel Van der Valk Den Haag-Nootdorp

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag3°-2°
Hotel Van der Valk Den Haag-Nootdorp
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Den Haag-Nootdorp voor je op een rij gezet:

287 reviews over Hotel Van der Valk Den Haag-Nootdorp in het Nederlands

Een fantastisch weekend

pino piredda,
14-11-2018

Er was geen puntje van kritiek. Zeer ruime kamers en badkamer. Het ontbijt was top en het avondeten was ook heel lekker. Mijn dame blanche zelfs een pareltje.Zeer goede tips van de receptie gekregen om het openbaar vervoer te nemen naar de omgevende steden en het strand.

Heerlijk hotel.

Jan B,
30-6-2018

Een mooi hotel, schitterende kamer met bubbelbad en heerlijk ontbijt.

Prima

Henk de Jong,
26-2-2018

Prima hotel kort bij de zee

geweldig

busra,
7-2-2018

leuke kamer mooi ingericht met glazen schilderij met letters love erop

Geweldig!!

Demi op heij,
7-2-2018

Superfijne kamers en heerlijk eten in het hotel zowel sochtends en savonds! Goed bereik na scheveningen.

Hotel is zeer zeker de moeite waard

Wim Hermans,
17-1-2018

We hadden van alle gemakken voorzien een zeer ruime kamer, met een inloop douche, jacuzzi, groot beeldscherm, waterkoker en een goed gevulde koelkast.

Het ontbijtbuffet was iedere ochtend een smakelijk feest, waarin niets ontbrak, en 's avonds konden we genieten van een heerlijk diner. Ons bezoek aan Den Haag/Scheveningen deden we met het openbaar vervoer, aan de receptie is een dagkaart verkrijgbaar ad 6,95 Euro waarmee je de ganse dag door de regio kan toeren. Het centrum van Nootdorp waar je op de tram kan stappen is 10 minuten vanaf het hotel gelegen. Binnen 10 minuten sta je met lijn 15 en 1 midden in het centrum van Den Haag, en binnen 20 minuten op het strand van Scheveningen. Ons 3 daags bezoek aan Hotel van der Valk - Nootdorp was de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer. Kortom, dit is voor herhaling vatbaar.

Van der Valk onwaardig!!

Jolanda Kelderman,
25-12-2017

We zijn net terug van een overnachting op Kerstavond en hadden 2 overnachtingen geboekt Echter door familieomstandigheden waren we genoodzaakt om reeds na 1 dag te vertrekken Door allerlei omstandigheden checkten we pas om 14.15 uur uit terwijl we om 13.00 uur reeds gemeld hadden dat onze 2e overnachting geen doorgang kon vinden Van der Valk vindt het dan toch nodig om ons € 25,- in rekening te brengen vanwege een latere checkout van 2 uur terwijl we al genoeg aan onze kop hadden door wat zich in onze familie had plaats gevonden Hierover gehad maar Van der Valk blijft bij zijn principes Onvoorstelbaar

En dan het Kerstontbijt op 1e Kerstdag Werd ons even bij inchecken verteld op zondag 24 december dat het kerstontbijt tot 10.00 uur mogelijk was vanwege de kerstbrunch in hetzelfde restaurant

Dus als hotelgast word je verzocht om even heel snel te ontbijten en word je gewoon van de tafel afgekeken tijdens 1e Kerstdag, toch een feestdag voor iedereen dus ook voor ons en dan wil je gewoon even rustig kunnen ontbijten met je partner

Maar nee, de Kerstbrunch moet op tijd beginnen en dat is heel belangrijk voor Van der Valk, ook al ben je hotelgast.......

Dit nog nooit eerder meegemaakt bij een Van der Valk Hotel

Van der Valk Nootdorp voor ons nooit meer!!!!!!!!!

Joan,
3-10-2017

Alles was prima. Mooie ruime kamer, ruime badkamer met grote inloopdouche. De bedden slapen heerlijk maar dat is bekend bij Van der Valk. We hebben één dag fietsen gehuurd en zijn op de fiets nar Scheveningen gegaan. Prima te doen. Het personeel is vriendelijk. Mijn man was zijn scheerapparaat vergeten maar dat is geen probleem dan krijg je bij de balie een weggooi exemplaar. Als we weer naar Scheveningen of Den Haag gaan komen we hier zeker terug.

Fantastische plek..

Rien & El,
2-8-2017

Geweidig! Hotel v d Valk Nootdorp..

Wat hebben wij genoten .. En een Super ontbijt 👍🏼👍🏼 Dikke duim v d kok..

'Avonds ook weer heerlijk gegeten .. was ook geweidig!!

Fijn hotel!

Eva,
24-7-2017

Afgelopen weekend 1 nacht verbleven in dit hotel. Goede ontvangst en vriendelijk personeel. Vanwege mijn verjaardag lag er een kleinigheidje op de kamer, erg attent! Kamers zijn top, maar de schoonmaak mag wel wat beter. Er zat een dode vlieg op het plafond van de badkamer en een bloedvlek op de gordijnen. Bedden liggen prima. Ontbijt is geweldig, wat een keuze! In de buurt is weinig te beleven, maar je kan met de trein vanaf station Ypenburg (10 min. lopen) alle kanten uit! Jammer van de wifi storing. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Den Haag-Nootdorp in Nootdorp , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Den Haag-Nootdorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.