Camping Sollasi

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Lekkere plek aan het meer

Cinthia Freeke, 25-5-2017

Mooi ruime camping aan het Oosterduinse meer dichtbij het strand. Redelijk veel vaste gasten maar ook hele velden voor tenten en caravans. Het meer is heerlijk maar voor wie meer vh strand is ligt het strand van Langevelderslag op tien minuten rijden.

Smerig sanitair

Elena, 8-9-2016

Het meest opvallende punt is erg vies en stinkend sanitair! Een schoonmaakbeurt van 5 minuten (een spuit met chloor) stelt niks voor.

De plekken zijn zó krab, dat onze caravan (LOA 7 m) nauwelijks in één rij met die van de buurman paste!

Één kraan (vóór onze plek) voor het hele terrein van 10 standplaatsen!

De eigenaren hebben passieve houding.

De prijs is té hoog voor deze kwaliteit zónder Wi-Fi en/of zwembad (er is echter wél een meer achter de parkeerplaats en het strand op korte fietsafstand).

Niet onze camping, we komen hier niet weer.

Op zijn retour

Ruben, 1-8-2016

Camping is eenvoudig maar heeft een goede ligging qua natuur, het meer en de zee. De vaste campinggasten zijn erg open, vriendelijk en gezellig.

Toen ik opbelde had de beheerder nog wel een supermooi "clandestien" plekje voor ons die wij ter plekke contant moesten afrekenen....Erg vaag dus en daarom maar het drukke plekje bij het speelveld genomen.

Toen wij kwamen was de camping echter totaal niet bijgehouden qua snoeiwerk (heg was 4 m dik) en werd er enkel door een aantal vaste campinggasten gemaaid.

Het sanitair was ook niet echt schoon. Later bleek dat er maar één persoon de gehele camping moest onderhouden en beheerders vooral bezig zijn met het restaurant.

Leuke camping

Neeltje, 31-7-2016

Gezellige camping, het meer naast de camping zorgt voor heerlijke verkoeling en waterpret tijdens warme dagen. Mooie ligging dicht bij zee en duinen.

Een groot minpunt in de huidige tijd is het ontbreken van een goedwerkende wifi! ! !

super

tineke, 11-2-2016

super fijne camping met lieve beheerders die je bij alles als er wat is proberen te helpen kantine is echt gezellig om even te genieten met buiten een prachtige fijne overdekte veranda voor veel gezelligheid en plek om te relaxen helaas is het toilet gebouw veroudert en beheerder maakt hem zo vaak mogelijk in orde legt dus niet aan hem en in de kantine kan je ook voor een lekkere betaalbare hap of snack terecht camping is een echte aan rader met vele uitvals mogelijkheden

Prima camping, sanitair kan wel beter/schoner

Pietertje, 23-8-2015

De ligging is perfect. Aan een meertje en vlakbij Noordwijkerhout, restaurantje en mini-supermarktje in de buurt. De plaatsen zijn ruim. Openingstijden van de slagboom een beetje te strak. Prima dat je er tussen 23.00-09.00 uur niet meer met de auto op kan, maar dat je er tussen die tijd ook niet met de auto af kan, dat vind ik raar. Wij hebben een camper en wilden vanochtend om 08.00 uur van de camping af, omdat we om 09.00 uur in Den Haag moesten zijn. We moesten noodgedwongen op de parkeerplaats overnachten, zonder stroom en water, maar daar betaal je wel de volle mep voor. Wat als er 's nachts brand uit breekt of iemand onwel wordt... Sanitair is enigszins verouderd en niet goed onderhouden. Het wordt te weinig schoon gemaakt. De wc's stinken en de douches zijn niet schoon en op de 'gangen' ligt er altijd veel water... Spiegels zijn smerig. Kortom: qua ligging een aanrader, maar qua schoonheid van sanitair zou ik een andere camping adviseren.

Top!

Familie Kienhuis, 29-7-2014

Camping Sollasi is een echte aanrader!

Het is de goedkoopste in de regio en dit gaat niet ten koste van de kwaliteit.

De beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam en zorgen ervoor dat er een ontspannen sfeer hangt. Avonds is het rustig.

Het meer direct aan de camping is top! Mooi strand en leuk terras!

Je bent vlakbij Noordwijkerhout ( gezellig dorp) en het mooie strand in Noordwijk. Als je iets verder rijdt ben je snel in bijvoorbeeld Amsterdam, Scheveningen of Haarlem.

Onze kinderen hebben zich goed vermaakt op de camping en wij komen zeker terug als we weer in deze regio willen kamperen

Leuke camping, maar ook slechte ervaring!

Stefan, 3-6-2014

Wij hebben op de camping met onze groep veel plezier beleefd. echter de reprimande van de camping beheerder toen het geluid 's avonds te hard bleek, was buitenproportioneel en respectloos.

Er werd direct gedreigd met het maar moeten inpakken van de spullen en leden van de groep zijn persoonlijk aangesproken dat ze wel even mee konden komen. Ondanks dat er met de beheerder is gesproken was deze niet voor rede vatbaar en zijn manier van handelen was naar eigen zeggen de enige manier. Jammer, want een vriendelijk verzoek was voldoende geweest.

De volgende dag hebben wij geïnformeerd bij de overige camping gasten en die bleken geen last van ons te hebben gehad. Dit alles heeft een behoorlijke smet geworpen op een verder leuk weekend.

Locatie technisch gezien is er namelijk niets mis met deze camping, dicht bij het meer en het strand is op 5 minuten rijden.

smerig sanitair

tmax29, 11-5-2014

Leuke Camping waar wij al jaren gast zijn in de voorjaarsvakantie. Dit seizoen een andere beheerder op de camping. Een aardig echtpaar die je helpt waar nodig.

In de eerste week viel het ons op dat het sanitair niet regelmatig werd schoongemaakt. In de tweede week van onze vakantie de beheerder erop aan gesproken of het sanitair schoon gemaakt kon worden aangezien dit al 2 dagen niet was gedaan. De beheerder reageerde met de opmerking dat kinderen die zonder begeleiding gebruik maken van het sanitair veroorzaker waren van alle vuiligheid en dat er op deze manier weinig eer aan te behalen viel om alles netjes te houden. Na 5 dagen niet schoonmaken de beheerder er opnieuw over aangesproken, wederom zonder succes.

Natuurlijk zouden desbetreffende personen op e.e.a. mogen worden aangesproken maar het niet nakomen van de vereiste dienstverlening is naar mijn mening geen passende maatregel.

Goede camping

Niek, 21-8-2013

Camping waar je vriendelijk ontvangen wordt en door de eigenaar meegedacht wordt om jou een goede plek te geven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sollasi in Noordwijkerhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sollasi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sollasi scoort een 7.32 uit 10 op basis van 26 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: