Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A

Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A
9,3

8 tips over Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A

Robine van Veen, 4-2-2015
De paardentocht door de duinen is zeker een aanrader. Het was ondanks de kou een leuke tocht door een prachtig natuurgebied. En als je geen zin hebt om de deur uit te gaan, kun je natuurlijk genieten van de sauna bij het huis.
ErikJan, 27-1-2015

Neem een lekker wijntje uit de wijnkelder!

Ga lekker wandelen en neem een lekker kop koffie bij Nederzandt.

Rob en Sabrina, 13-4-2014
Wij komen graag aan het strand bij Noordwijk aan zee en in steden als Haarlem, Leiden etc, en vonden het een zeer goede uitvalbasis voor ons.

Fam. Hendriks, 8-10-2013
De wandeling naar het strand door de waterleidingsduinen is prachtig.
Sjaak van Schaik, 3-12-2012
Als je naar het strand gaat bezoek dan ook Vrijstaat Nederzandt, een te grappige horecalocatie met verschillende restaurants/café's.
Ria Zwijnenburg, 6-11-2012
Een natuurtocht maken door de Amsterdamse waterleidingduinen met paard en wagen. Geweldig leuk!

Familie Cooijmans, 29-4-2012
Een wandeling in de Amsterdamse Waterleidingduinen. Te bereiken op loopafstand. Toegangskaart is aanwezig in de vakantiewoning!
Charlotte Krijl, 27-2-2012
Op heel korte afstand loop je zo het gebied van Amsterdamse Waterleidingen in. Een toegangskaart ligt in het huis. Nooit geweten dat het daar zo mooi is. Wij gingen er hardlopen en wandelen en hebben er veel herten gezien. En vergeet niet een jeu-de-boulewedstrijdje te organiseren op de eigen baan; de ballen liggen binnen in de kast.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A