Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A

Vakantiehuis
Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A
9,3

100 reviews over Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A in het Nederlands

Werkelijk zo'n mooi en schoon huis vind je nergens

fam. Westland
31-10-2018

Als je dit huis huurt moet je voordat je op reis gaat alles vergeten, dit huis is echt compleet er ontbreekt dan ook helemaal niets, prefect en keurig schoon.

Vooraf nog even gebeld nergens een bezwaar mee om dingen klaar te zetten

Een aanrader voor grote families, en groepen, ongedwongen gezellig ingericht huis.

Miryam
15-10-2018

Het huis is prachtig en sfeervol ingericht, met een fantastische buitenruimte. Er zijn meerdere plekken om buiten te zitten. Opgemaakte bedden bij aankomst, meer dan voldoende handdoeken en keukenlinnen. Een zeer complete keukeninrichting en alles brandschoon. Het heeft ons werkelijk aan niets ontbroken en wij komen heel graag volgend jaar terug!

compleet genieten

Marjet Lubbbers
9-10-2018

Prima accommodatie luxe, compleet en met veel liefde ingericht, dat merk je. We zijn er een weekend geweest dus niet veel van de omgeving gezien maar in het huis was het goed toeven, genoeg ruimte voor een grote groep. De tuin en jeu de boules baan waren een uitkomst met het mooie weer. Bedden waren heerlijk om op te slapen dus iedereen goed uitgerust. De badkamers zijn ook top.

Fantastisch weekend!!

Marijke
2-10-2018

Een prachtig huis op een prachtige stek met een heerlijke privétuin en eigen sauna. Niets ontbrak er, aan alles is al gedacht!

Wij hebben er met onze familie een fantastisch weekend gehad!

Een heerlijk huis!

Femke
12-9-2018

De Ruigenhoek is een heerlijk huis! Wij komen hier elke keer weer terug. Het is een ruim huis met een heerlijke tuin. Kamers zijn goed verzorgd en ook het sanitair is prima in orde.

De keuken is van alle belangrijke zaken voorzien.

Wij blijven hier zeker vaste klant!

Daan
11-9-2018

Het huis is ruim, comfortabel en brandschoon. We zijn er diverse malen geweest met een vriendengroep van 11 mensen. De verhuurders zijn aardig en flexibel.

Wij hebben genoten! Alle is royaal.

Jan Warrmerdam
19-8-2018

Alles was naar hoogste verwachting zoniet boven hoogste verwachting.

Fantastisch!

Conny
12-8-2018

Luxe vakantiewoning, met een zeer complete inrichting. Gastvrije eigenaren die altijd voor je klaarstaan. De houtgestookte sauna maakte het helemaal af. Grote tuin en gunstig gelegen voor strandbezoek, Noordwijk en Haarlem.

Superdeluxe sfeervol huis, aardige huiseigenaren!

Beekbergenclub
20-6-2018

Al meer dan 40 jaar gaan we met 10 vrienden een paar dagen per jaar samen op stap, oorspronkelijk met onze kleine kinderen in vakantiehuisjes in Beekbergen. Nu al jaren in luxe huizen, steeds naar een andere plek om te genieten van een ons onbekende omgeving. Waar we erg van houden; rust, de natuur, de zee, een mooie stad om te bezichtigen, het was hier allemaal! En dat vanuit het heerlijke, van alle gemakken voorziene sfeervolle huis van de aardige huiseigenaren Marieke en Jan.

We troffen het met het weer, hebben heerlijk kunnen barbecuen op de mooie binnenplaats die grenst aan een royale tuin die zich uitstekend leende voor de Tai chi lessen die we voor het ontbijt kregen van een vriendin uit ons midden. We zijn naar de zee geweest in Noordwijk, de prachtige stad Haarlem bezocht, gewandeld in de Amsterdamse waterleiding duinen en ... veel jeu-de-boules gespeeld!

Echt heel fijn gehad!

Absolute aanrader!

Familie Dekker
30-5-2018

Voor ons jaarlijkse familieweekend hebben we het 12-persoons huis gehuurd.

Het was in 1 woord geweldig; de sfeervolle woonkamer, de luxe en schone badkamers, de prachtige en grote tuin. Waar we door het zonnige weer bijna alleen maar hebben vertoefd. Onze kinderen hebben er naar hartelust kunnen spelen (met de lieve honden van de eigenaren) en voetballen. Het heeft ons aan niets ontbroken. Heb zelden zo'n complete keukeninrichting gezien, werkelijk alles was aanwezig.

De omgeving biedt veel mogelijkheden; het naastgelegen natuurgebied om te fietsen en wandelen en de nabijheid van rustige en wat drukkere stranden. De horecagelegenheden Nederzandt en Como&Co, die ons door Marieke waren aanbevolen, zijn aanraders. Wij zijn zeker van plan om nog eens terug te keren naar De Zilk en gastvrije eigenaren van Ruigenhoek. Kortom; een absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A in Noordwijkerhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A