NederlandZuid-HollandNoordwijkerhoutVakantiehuizen NoordwijkerhoutVakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A

Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A

• 9.5Inrichting
  • 9.4Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

152 Reviews over Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A

• 8Mieke Kerkhoff24-08-2021

Heerlijke luxe

Niets is waardevoller dan tijd doorbrengen met je familie. Dat hebben we een week lang gedaan in jullie fijne huis. Omringd door luxe, ruimte, licht en een prachtige omgeving kwamen we werkelijk niets te kort. De herinneringen en foto’s gaan mee in onze koffer. We kijken met een grote glimlach terug op onze tijd in de Ruigenhoek. Marieke en Jan, bedankt!Familie Kerkhoff

• 9Carlo Vruwink24-08-2021

Heel fijn huis en alles tot in puntjes verzorgd

De zilk ligt wel iets van Noordwijk af maar is goed aan te rijden. Het huis is voorzien van alle gemakken en heeft een gezellige en fijne uitstraling. Buiten is het mooi aangelegd en bij goed weer zou je goed in de tuin kunnen zitten, bij wat minder weer kun je gebruik maken van de buiten sauna. Wij hebben met onze gezin een heerlijk verblijf gehad.

• 10familie van den Eeden Schermer10-08-2021

Wij komen graag terug!

Ben je dol op koken, dan hoef je niets extra’s mee te nemen… top ingerichtFijne plek voor zowel grootouders, kids , kleinkids en hond!

• 9MM09-08-2021

Aanrader !

Fantastisch weekend gehad in deze oase : de houtgestookte sauna met uitzicht op de prachtige tuin en bollenveld is echt uniek.

• 10Familie Koevoets09-08-2021

Fantastisch huis

Omdat onze familievakantie naar Spanje niet door kon gaan, zochten we een alternatief. Nou, dat hebben we gevonden! Wat een prachtig huis hebben Marieke en Jan gecreëerd. Genoeg ruimte voor iedereen, luxe badkamers, een fijne open haard en een woonkeuken die van alle gemakken voorzien zijn. Heerlijk kunnen vertoeven in de sauna en de kids hebben fijn kunnen spelen in de tuin, en op het speelveld van Marieke en Jan. De omgeving is prachtig, dicht bij het strand en veel natuur. Marieke heeft ons hartelijk onthaald en bij aankomst stond er een heerlijke cake klaar en verse tulpen. Wij hebben genoten en hopen nog eens terug te gaan naar deze mooie plek!

• 10Helen en Hans01-07-2021

Geweldig weekeinde gehad in een fantastisch huis!

Ter gelegenheid van mijn 65e verjaardag een weekeinde doorgebracht in Vakantiehuis Ruigenhoek samen met de kinderen en kleinkinderen van 5, 2 en 6 weken en de puppyhond van 13 weken. Het was in één woord FANTASTISCH! De ligging, de grote, zonnige, groene en omheinde tuin met een geweldig uitzicht zorgden ervoor dat de kinderen vrijuit konden spelen. De mogelijkheid om golf te spelen op het terrein achter de tuin werd zeer gewaardeerd door beide zoons. De inrichting van het huis is TOP! Het ontbrak ons werkelijk aan niets. De meegenomen citronellakaarsjes van thuis konden weer terug in de tas. Zelfs die waren aanwezig. We troffen het huis super schoon aan, de bedden opgemaakt en volop handdoeken en keukendoeken aanwezig. De twee badkamers zijn prachtig ingericht. Er is voldoende ruimte in huis voor iedereen. De omgeving biedt vele mogelijkheden, Noordzee, Oostduinsemeer, leuke plaatsen en steden, bollenvelden, fietsen, wandelen enz.

• 9Maris en PP19-05-2021

Heel graag komen we terug!

We hebben genoten van ons lange weekend in het gastenverblijf 13A. Een heerlijk huisje op top locatie, super schoon, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Jaccuzi, buiten- (en binnen) haard, sauna.... etc etc. Jan en Marieke zijn fantastische hosts die er alles aan doen om je een fantastisch verblijf te bezorgen. Graag komen we terug!

• 9Sylvia10-05-2021

Wauw !!!!

In een woord wauw !!! Mooi schoon luxe huisje. Met mijn twee kinderen van 12 en 15 jaar hebben wij volop genoten van de sauna en jacuzzi. De kinderen vonden het heel gaaf om `s avonds in het donker in de jacuzzi te zitten met bubbels en lichtjes aan. Mooie omgeving , strand , duinen, bollenvelden. Ik kom zeker een x terug en dan in het huisje van 12 personen, heb daar ook om een hoekje mogen kijken, en wil daar zeker met familie of vrienden verblijven !!! Wat ook niet mag ontbreken is het warme welkom van Marieke en de mailtjes die ik kreeg wat te doen in de omgeving en waar je eten kon bestellen / bezorgen. Wat ik ook waardeerde is een tussentijdse berichtje of alles wel naar wens was en of ik nog vragen had. Echt een aanrader dus !

• 9Kirsten26-04-2021

Heerlijke midweek

Wat een fijn huisje! Lekker opgemaakte bedden, verse tulpen op tafel en iets lekkers voor bij de koffie bij aankomst. We hebben ons heel welkom gevoeld en op en top genoten van de faciliteiten van het huisje, van de nabijheid van duinen en strand en van de prachtige bollenvelden! Zeker een aanrader!

• 9Fam v. Oosterom (3 zussen)19-04-2021

perfect alles erop en aan

Wij hebben het geweldig gehad, ondanks het winterweer in April ;))Het huis je is erg compleet ingericht, we hebben werkelijk niets gemist.Veel gebruik gemaakt van sauna en Jacuzzi !!

Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A info

Facilities