Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A

VakantiehuisWeer vandaag29°16°
Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A
9,3

92 reviews over Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Superdeluxe sfeervol huis, aardige huiseigenaren!

Beekbergenclub
20-6-2018

Al meer dan 40 jaar gaan we met 10 vrienden een paar dagen per jaar samen op stap, oorspronkelijk met onze kleine kinderen in vakantiehuisjes in Beekbergen. Nu al jaren in luxe huizen, steeds naar een andere plek om te genieten van een ons onbekende omgeving. Waar we erg van houden; rust, de natuur, de zee, een mooie stad om te bezichtigen, het was hier allemaal! En dat vanuit het heerlijke, van alle gemakken voorziene sfeervolle huis van de aardige huiseigenaren Marieke en Jan.

We troffen het met het weer, hebben heerlijk kunnen barbecuen op de mooie binnenplaats die grenst aan een royale tuin die zich uitstekend leende voor de Tai chi lessen die we voor het ontbijt kregen van een vriendin uit ons midden. We zijn naar de zee geweest in Noordwijk, de prachtige stad Haarlem bezocht, gewandeld in de Amsterdamse waterleiding duinen en ... veel jeu-de-boules gespeeld!

Echt heel fijn gehad!

Absolute aanrader!

Familie Dekker
30-5-2018

Voor ons jaarlijkse familieweekend hebben we het 12-persoons huis gehuurd.

Het was in 1 woord geweldig; de sfeervolle woonkamer, de luxe en schone badkamers, de prachtige en grote tuin. Waar we door het zonnige weer bijna alleen maar hebben vertoefd. Onze kinderen hebben er naar hartelust kunnen spelen (met de lieve honden van de eigenaren) en voetballen. Het heeft ons aan niets ontbroken. Heb zelden zo'n complete keukeninrichting gezien, werkelijk alles was aanwezig.

De omgeving biedt veel mogelijkheden; het naastgelegen natuurgebied om te fietsen en wandelen en de nabijheid van rustige en wat drukkere stranden. De horecagelegenheden Nederzandt en Como&Co, die ons door Marieke waren aanbevolen, zijn aanraders. Wij zijn zeker van plan om nog eens terug te keren naar De Zilk en gastvrije eigenaren van Ruigenhoek. Kortom; een absolute aanrader!

Super! Een aanrader!!

Anouk
13-5-2018

Heerlijk mooi huisje met alle faciliteiten vandien. We troffen het extra met het goede weer! Je kijkt vanuit het huisje mooi weg over de tuin en de bollenvelden. De kids vermaakten zich goed in de enorme tuin van de eigenaren. Heerlijk dat je een eigen jacuzzi en sauna tot je beschikking hebt.

super huis

Fleur v G
9-4-2018

Heerlijk verblijf! Een prachtig ruim huis met alles erop en eraan!

We hebben heerlijk geslapen in de goede bedden, gekookt in de goede keuken en er was een gezellige zithoek binnen en zelfs buiten in de zon gezeten in de fijne diepe tuin. De stapels handdoeken in de badkamer vond ik erg luxe.

Zeer mooi en verzorgd vakantiehuis

Damesuitje
26-3-2018

Met 12 dames gingen we een weekend naar Ruigenhoek, wat een heerlijke woning. Het huis is sfeervol ingericht, luxe, eigentijds en aan veel kleine dingen is gedacht. Het woongedeelte met open haard is ook een hele fijne plek om te zitten. Verder waren de douches erg fijn en zag alles er mooi en netjes uit. Vanwege het weer hebben wij geen gebruik gemaakt van de tuin, maar als we nog een keer terug gaan, zal dit zeker in een mooiere weer periode zijn zodat we ook in de mooie grote tuin kunnen zitten.

Fantastisch!

Nettie Bastiaan
13-3-2018

Het is een smaakvol ingericht prachtig huis! Veel privacy en een gemakkelijk te stoken sauna, waar we graag gebruik van hebben gemaakt.

Super

Kleijn
12-3-2018

Heerlijk weekend genoten in het 4-pers huisje! Aan alles is gedacht en de sauna en jacuzzi maken het tot een heerlijk relaxed weekend, en het huisje ligt vlak naast het prachtige gebied van de Waterleiding Duinen. Alles top

Meer dan geweldig, ik ga zeker terug

Irene van Deursen
24-1-2018

Wat een fantastisch huis! Modern en zeer compleet ingericht, heerlijke houtkachel. Maar hoogtepunt is de tuin met hottub, sauna en prachtig uitzicht.

Voor herhaling vatbaar!

Conny mosterd
23-1-2018

Gastvrij, erg schoon, gezellig en heel compleet ingericht. De sauna en de jacuzzi waren heerlijk.

Het verblijf was geweldig! Een gevoel van Luxe.

Astrid Groeneweg
23-1-2018

Het huisje was prima en netjes verzorgd. De ontvangst was heel fijn en prettig.

Het ruime uitzicht was heel prettig. De Jacuzzi en Sauna waren heerlijk en gaven een extra luxe gevoel.

Het echtpaar was heel gastvrij en vriendelijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A in Noordwijkerhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A scoort een 9.25 uit 10 op basis van 92 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A