Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A

Meer vakantiehuisinfo

115 reviews over Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A

• 9Maria Monhart27-06-2019

Fantastisch.

Het was een mooie week in het huisje waar niets ontbrak en waar we ons thuisvoelden door de vriendelijkheid van Marieke en Jan!We komen beslist weer eens terug!!

• 9Liesbeth08-04-2019

Luxe en sfeervol

Wat een heerlijk huis. Het ontbreekt echt nergens aan. De zitkamer, de eetkamer of buiten, allemaal plekjes waar je als vrienden uren met elkaar kunt doorbrengen.

• 9Els van de Weg08-04-2019

Een heerlijk ontspannen verblijf!

Ik verbleef in het 4-persoonshuisje. De ontvangst was zeer hartelijk, met een bos bloemen en een leuk blikje stroopwafels op tafel en opgemaakte bedden. Wat een heerlijke plek om te vertoeven, voorzien van alle comfort - zoals een goed uitgeruste keuken met oven en grote koelkast, een badkamer met wasmachine en droger - en extra's zoals je eigen houtgestookte sauna en jacuzzi in de achtertuin! Praktisch om de hoek ligt de Keukenhof en het brede strand van Langeverlderslag. Op slechts korte reisafstand (15-25 autominuten) van de boulevard van Noordwijk en leuke steden als Leiden en Haarlem. Wat een mogelijkheden!

Alleenreizend

• 10Godelieve04-04-2019

Top huis!

Heel fijn vrijstaand huis voor een groep van (max) 12 personen van alle gemakken voorzien, mooie tuin, een sauna en in de keuken is alles aanwezig. Mooi en schoon huis in een leuke omgeving en op fietsafstand van het strand. Voor herhaling vatbaar!

• 9Chantal18-03-2019

Thuiskomen

Netjes, schoon, knus, genoeg ruimte, vriendelijke gastvrouw, mooie omgeving en heerlijke tuin. Ook fijn dat er een tweede koelkast bij is gekomen. Dit huis is fantastisch voor een grotere groep mensen. Wij gaan dan ook 2x per jaar naar ditzelfde huis. 😃

• 10Fam.Leegwater13-03-2019

Een heerlijk huis met diverse steden binnen bereik

We hebben een weekend met de vriendengroep doorgebracht in dit huis, wat een prachtig compleet en ruim huis. Het ontvangst was bijzonder vriendelijk. Het huis heeft een heerlijke kamer met haardje en prima zitbanken, de keuken is heel erg uitgebreid, 2 grote koelkasten en lekkere ruime tafel met 12 stoelen. De bedden waren bij onze komst al opgemaakt, wat een luxe!! Er zijn 2 ruime badkamers, en 3 toiletten, en dan niet te vergeten: de sauna buiten! We hebben genoten in jullie prachtige huis!

• 9Miek Van Hekezen05-03-2019

Heerlijk!

Het huis is fantastisch! Gezellig en huislijk ingericht en zeer ruim. Mooi authentiek! Prachtige omsloten tuin. Dicht bij zee, 5 min. rijden.

Met oudere kinderen

• 9Karin Venema28-02-2019

Aanrader voor een luxe vakantie

Warm welkom door de eigenaar. Verder is het een zeer mooi, gezellig en goed gestijlde woning. Alles is aanwezig. Opgemaakte bedden. Mooie locatie, alles beschikbaar in de directe omgeving. Fantastische week vakantie gehad, komen zeker nog eens terug.

• 8Stefan Goorhuis13-02-2019

Rust en luxe

Heerlijke week gehad, onwijs genoten van de sauna en jacuzzi. Huisje is van alle gemakken voorzien. De gastvrouw is gezellig en in voor een praatje, maar snapt dat je voor je rust komt. Zeker een aanrader!

• 9Esther13-02-2019

Ons verblijf was zeer geslaagd.

Zoek je een sfeervolle bestemming voor een groot gezelschap,dan moet je hier naartoe.wij hebben het hier zeer goed naar ons zin gehad.het huis is sfeervol en lekker ruim.de houtgestookte sauna is ook fantastisch.alles is ruim aanwezig het ontbreekt aan niets.de eigenaren zijn behulpzaam en je kan alles vragen.wij komen hier zeker een keer terug.

8 tips over Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A

• Rob en Sabrina, 13-04-2014

Wij komen graag aan het strand bij Noordwijk aan zee en in steden als Haarlem, Leiden etc, en vonden het een zeer goede uitvalbasis voor ons.

• Fam. Hendriks, 08-10-2013

De wandeling naar het strand door de waterleidingsduinen is prachtig.

• Sjaak van Schaik, 03-12-2012

Als je naar het strand gaat bezoek dan ook Vrijstaat Nederzandt, een te grappige horecalocatie met verschillende restaurants/café's.

1 vraag over Vakantiehuis Ruigenhoek 13 en Gastenverblijf Ruigenhoek 13A

• Pieter Bollen, 29-10-2011

Alternatieve kamer de Ruigenroek

Geachte heer-mevrouw,

Elk jaar organiseer ik een weekendje met goede vrienden. Normaliter gaan we naar ´t oosten van Nederland, ditmaal willen we aan de kust.

Ben zeer geinteresseerd in uw huisje maar heb 1 probleem. Wij zijn met 4 stellen (1kind) & 1 vrijgezel terwijl er maar 4 kamers zijn. Is er met enig fatsoen een slaapplaats te regelen voor deze ene vrijgezel?

Hoop graag snel van u te horen.

Hartelijke groet, pieter (0641391179)

Marieke Smit, 25-03-2012

Beste Pieter, "toevallig" zie ik nu (na inloggen op onze persoonlijke zoover pagina) jouw vraag. Wij zijn de eigenaren van de vakantiewoning. Kunnen wij nog iets voor je betekenen ? en heb je indertijd antwoord op jouw vraag ontvangen ? We horen graag van je. M.v.g. Marieke & Jan

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12