Camping Op Hoop van Zegen

88 reviews over Camping Op Hoop van Zegen

• 2019
    5P Reinders13-08-2019

Het blijft bij een keer

Als uitvalsbasis prima stek. En daar houdt het positieve ook al bijna op. Zeer zakelijke ontvangst. Kampeerplaats op een onbeschutte plek leverde hachelijke momenten op met harde wind. Een boer die mest gaat uitrijden met windkracht 7/8 is niet leuk en catastrofaal voor voortent en caravan. Zelfs in de bestekla kwamen we de prut tegen. Nieuwe voortent zit onder de spik. Tja bollenstreek, daar kan dat gebeuren. Je zou enig overleg tussen buren onderling (boer en camping) wel verwachten. Opwaardeerbare keycard voor warm water douches en afwassen vonden wij maar een gedoe. Je kunt nooit tegelijk. Extra betalen ook. Aantal malen ijskoud water. Sanitair zeer matig. Schimmel in voegen, haren langs wanden en in putjes. Weinig waterdruk toilet, waardoor het doorspoelen niet altijd even vlotjes verliep. Schoonmaakdienst heb ik niet kunnen ontdekken. Voor ons blijft het bij deze ene keer.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Hans03-07-2019

Heerlijk en we hebben al geboekt voor volgend jaar

Dit is een heerlijke camping. Het gevoel van een ontspannen , rustige ambiance, soort boerencamping gevoel maar dan op een hele prettige comfortabele manier. Eigenaar en zijn vrouw, erg vriendelijk, altijd behulpzaam. Mooie grote plaatsen, veel groen en gras. Een heerlijke uitvalsbasis, dichtbij Noordwijk, het gezellige Leiden en niet te vergeten de gezellige Bollenstreek. Erg zijn ook regelmatig groepjes met jongere. Zij staan apart en we hebben er totaal geen last van gehad. we Komen hier zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Bern28-06-2019

Fijne camping voor een paar dagen

Bij aankomst kregen wij , voor ons doen, geen prettige plek toegewezen en na overleg mochten wij bij de geitjes staan waar wij heerlijk genoten hebben van ons plekje en het uitzicht. De toiletten zijn schoon, douche vond ik erg water veel water verspillend omdat de straal te wijdt stond afgesteld en dus niet al t water op mij terecht kwam. Niet prettig. Daarbij staat de douchekoppen te hoog en het water was lauw. Voor de rest een prima camping voor een paar dagen. Lekker dicht bij Noordwijk, leuke fietsroutes en vriendelijke campingeigenaren

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    6Marianne Lammerse13-09-2018

Niet voor herhaling vatbaar

De camping was redelijk, de plaatsen wat aan de kleine kant. Met de acsi kaart betaal je maar 15€ in t voor en na seizoen. Het sanitair was niet heel erg schoon, schimmel op de voegen en de douche, te bedienen met een sepkey, vonden wij vreselijk. De kop hangt ong 3mtr hoog, erg lastig doordat het water niet goed sproeit en het gaat van warm naar koud, naar gloeiend heet en vice versa. Bij t begin van de veldjes staan watertappunten, nadeel vond ik de hoogte van de knop voor water. Winkels op 10min fietsen van de camping. Ook het strand is heel dichtbij. Op de camping scharrelen wat kipjes wat ik persoonlijk erg gezellig vind. We vinden deze camping niet voor herhaling vatbaar, en daar zijn de slechte douches de oorzaak van.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9John haar10-09-2018

Superplek

Super plek met heel vriendelijke eigenaren we komen hier al jaren voor een korte periode en komen in de toekomst graag weer terug 👍🙋‍♂️

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 10winterjas07-09-2018

Top camping.

Gezellige, leuke, vriendelijke en mooi gelegen camping. Zeer vriendelijke beheerster(der). slechts 2,5 km van strand van Noordwijk.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Gerben van der Veen29-08-2018

prima plek

Camping Op hoop van zegen, een prima camping om te verblijven. Terrein en sanitair goed voor elkaar. Campingeigenaren correct en vriendelijk. Supermarkt ( Lidl ) op 5 minuten fietsen van de camping. Noordwijk en Noordwijk aan zee vlakbij. Fietsmogelijkheden meer dan genoeg. Voor ons was de camping de uitvals basis voor het Castlefest en dat was een half uurtje op de fiets

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Annemiek28-08-2018

Genoten!

Heerlijke camping, dicht bij het strand! Prima, ruime plaatsen! Vriendelijke eigenaars. Sanitair is goed, het is ook hoe de gasten er zelf mee omgaan! Wij zijn er ruim 5 weken geweest en hebben genoten. Je kunt er prachtig fietsen en er zijn genoeg steden die je kunt bezoeken.

• 8Staat v/h sanitair

• 7Fam Koje28-07-2018

Gewoon prima

Vrij sfeerloze camping en wat ons betreft niet heel geschikt voor kinderen. Je caravan kan er staan, maar er is niets wat er uitsprong. Douchen met kaart viel ons mee, afwassen hebben we niet gedaan. Deze camping zou baat hebben bij een grote parkeerplaats zodat de auto’s niet meer bij de caravans hoeven. Prijs en sanitair zijn gewoon netjes, en de ligging is ook goed. Redelijk dichtbij het strand en leuk shoppen in Leiden.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Familie de Wiljes18-07-2018

Wij gingen met gemengde gevoelens heen gezien de negatieve reviews, maar wij hebben hier 10 dagen met de caravan gestaan en vonden het een fijne camping. Het sanitair was zeer modern schoon en uitgebreid met familie douche, invalidendouche en babydoucheruimte. Het werken met de SEPkaart was prima. Kortom niets dan lof over deze camping. Dat de auto's achter de tenten mogen staan is een beslissing van de campinghouders, maar het parkeerterrein is te klein om alle Auto's op kwijt te kunnen.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Op Hoop van Zegen info