Camping Op Hoop van Zegen

90 reviews over Camping Op Hoop van Zegen in het Nederlands

Gewoon prima

Fam Koje
28-7-2018

Vrij sfeerloze camping en wat ons betreft niet heel geschikt voor kinderen. Je caravan kan er staan, maar er is niets wat er uitsprong. Douchen met kaart viel ons mee, afwassen hebben we niet gedaan. Deze camping zou baat hebben bij een grote parkeerplaats zodat de auto’s niet meer bij de caravans hoeven. Prijs en sanitair zijn gewoon netjes, en de ligging is ook goed. Redelijk dichtbij het strand en leuk shoppen in Leiden.

Familie de Wiljes
18-7-2018

Wij gingen met gemengde gevoelens heen gezien de negatieve reviews, maar wij hebben hier 10 dagen met de caravan gestaan en vonden het een fijne camping. Het sanitair was zeer modern schoon en uitgebreid met familie douche, invalidendouche en babydoucheruimte. Het werken met de SEPkaart was prima. Kortom niets dan lof over deze camping. Dat de auto's achter de tenten mogen staan is een beslissing van de campinghouders, maar het parkeerterrein is te klein om alle Auto's op kwijt te kunnen.

uitstekend

A ten Napel
3-7-2018

De ligging van deze camping is fantastisch. Den Haag ,Scheveningen, Zandvoort, Haarlem ,Scheveningen alles op fietsafstand. Ik heb hier samen met mijn vrouw het afgelopen weekend gestaan, de camping was vol. Ik heb geen enkele keer moeten wachten voor de douches. Het systeem met de kaart werkt goed, er zijn geen hierdoor geen mensen die zo nodig de douche een half uur bezet moeten houden. Kortom ik begrijp echt niet waar de negatieve reviews vandaan komen.

Sanitair is goed en schoon. Verder is het niet veel. Koffie zetten (met campingapparaatje) gaat niet want dat stopt de stroomleverantie. Deze mensen leven nog in de vorige eeuw. Caravans opeen gepakt. Speelplaats slecht onderhouden. Geen reden om deze camping aan te bevelen.

Nooit meer

Rinus Boogerd
4-6-2018

Een ongelooflijke rommelige camping. Niet te begrijpen dat bezoekers er een goed woord voor over hebben. Douche is niet warm en jojoot van koud naar warm en afwaswater is eerst koud en wordt langzaamaan warmer terwijl je er wel apart voor moet betalen. Toiletruimtes worden niet of slecht schoongemaakt. Alles bij elkaar is

het armoe troef . Absoluut geen aanrader!!!

nooit meer

de Swart
28-5-2018

wij stonden op het familie veld, op de site staat vermeld ruime plaatsen en een goed onderhouden speelveld. maar wij hebben nog nooit zo een slecht speelveld gezien.

De rubberen tegels waren uitgedroogd en daardoor was de ondergrond van het speelterrein vreselijk ongelijk, er is daardoor ook menig kind gestruikeld. de staanplaatsen zijn vrij klein onze caravan stond bijna tegen de caravan van de buurman aan. Ook de ruimte voor de caravan is erg beperkt daardoor zat je bijna je koffie onder het klimrek te drinken. Het toilet gebouw was netjes maar er was geregeld stankoverlast. Overal op de camping staan auto's geparkeerd waardoor je extra alert moet zijn als je kind een stukje over de camping wilt fietsen

Nooit meer

Hoets
21-5-2018

Slecht onderhouden camping. Ze bieden ruime plaatsen, maar wij stonden op en in elkaar. De voortent grensde direct aan de stoeprand van de speeltuin. Rubberen tegels van de speeltuin waren flink verwoekerd en alle hoeken stonden omhoog van droogte. Gevaarlijk qua struikelgevaar voor de kleine kinderen. Familiedouche zijn twee douchen waarvan de stralen overgaan in 1 straal, nut is er dus niet. Afzuigsysteem bij toiletten was geen overbodige luxe. Stonk ieder moment van de dag. Bij uitchecken geen 'bedankt voor uw bezoek' of 'is alles naar wens geweest'. Auto's stonden kriskras over de hele camping. Geen aanrader dus!

Perfect om naar de bollen te gaan!

Ad
18-2-2018

Een voor die streek kleine camping die wel aardig vol stond en het weekend toen we vertrokken overvol was omdat het bloemencorso plaatsvond. Derhalve ook logisch. Een nette camping op korte afstand van Noordwijk met het strand en gelegen tussen de fietsknooppunten 69 en 33.

We fietsten langs het strand naar Katwijk, de "Keukenhofroute" en ook gingen we via een prachtige route door de Amsterdamse Waterleiding Duinen naar Zandvoort.

Ook konden we het steken van de bloemen vor het bloemencorso bekijken. Alle wagens worden in een grote hal gebouwd. Wat een werk!

Als het mooi weer is is het er goed te vertoeven

Henk en aaltje
14-9-2017

Als het gaat regenen wat wij hebben gehad stond het veld waar wij met onze vrienden stonden in 7 cm water alles dreef in het water met laarzen uit de caravan naar het toilet

goede ervaring fijne camping

Jan en Lia
12-9-2017

schoon sanitair, mooie omgeving, wandelen in het bos vlakbij en mooie fietspaden in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Op Hoop van Zegen in Noordwijkerhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Op Hoop van Zegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Op Hoop van Zegen scoort een 7.08 uit 10 op basis van 90 reviews.