Camping Op Hoop van Zegen

87 reviews over Camping Op Hoop van Zegen in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Marianne Lammerse
13-9-2018

De camping was redelijk, de plaatsen wat aan de kleine kant. Met de acsi kaart betaal je maar 15€ in t voor en na seizoen. Het sanitair was niet heel erg schoon, schimmel op de voegen en de douche, te bedienen met een sepkey, vonden wij vreselijk. De kop hangt ong 3mtr hoog, erg lastig doordat het water niet goed sproeit en het gaat van warm naar koud, naar gloeiend heet en vice versa. Bij t begin van de veldjes staan watertappunten, nadeel vond ik de hoogte van de knop voor water. Winkels op 10min fietsen van de camping. Ook het strand is heel dichtbij. Op de camping scharrelen wat kipjes wat ik persoonlijk erg gezellig vind.

We vinden deze camping niet voor herhaling vatbaar, en daar zijn de slechte douches de oorzaak van.

Superplek

John haar
10-9-2018

Super plek met heel vriendelijke eigenaren we komen hier al jaren voor een korte periode en komen in de toekomst graag weer terug 👍🙋‍♂️

Top camping.

winterjas
7-9-2018

Gezellige, leuke, vriendelijke en mooi gelegen camping. Zeer vriendelijke beheerster(der). slechts 2,5 km van strand van Noordwijk.

prima plek

Gerben van der Veen
29-8-2018

Camping Op hoop van zegen, een prima camping om te verblijven. Terrein en sanitair goed voor elkaar. Campingeigenaren correct en vriendelijk. Supermarkt ( Lidl ) op 5 minuten fietsen van de camping. Noordwijk en Noordwijk aan zee vlakbij. Fietsmogelijkheden meer dan genoeg. Voor ons was de camping de uitvals basis voor het Castlefest en dat was een half uurtje op de fiets

Genoten!

Annemiek
28-8-2018

Heerlijke camping, dicht bij het strand! Prima, ruime plaatsen!

Vriendelijke eigenaars. Sanitair is goed, het is ook hoe de gasten er zelf mee omgaan!

Wij zijn er ruim 5 weken geweest en hebben genoten.

Je kunt er prachtig fietsen en er zijn genoeg steden die je kunt bezoeken.

Gewoon prima

Fam Koje
28-7-2018

Vrij sfeerloze camping en wat ons betreft niet heel geschikt voor kinderen. Je caravan kan er staan, maar er is niets wat er uitsprong. Douchen met kaart viel ons mee, afwassen hebben we niet gedaan. Deze camping zou baat hebben bij een grote parkeerplaats zodat de auto’s niet meer bij de caravans hoeven. Prijs en sanitair zijn gewoon netjes, en de ligging is ook goed. Redelijk dichtbij het strand en leuk shoppen in Leiden.

Familie de Wiljes
18-7-2018

Wij gingen met gemengde gevoelens heen gezien de negatieve reviews, maar wij hebben hier 10 dagen met de caravan gestaan en vonden het een fijne camping. Het sanitair was zeer modern schoon en uitgebreid met familie douche, invalidendouche en babydoucheruimte. Het werken met de SEPkaart was prima. Kortom niets dan lof over deze camping. Dat de auto's achter de tenten mogen staan is een beslissing van de campinghouders, maar het parkeerterrein is te klein om alle Auto's op kwijt te kunnen.

uitstekend

A ten Napel
3-7-2018

De ligging van deze camping is fantastisch. Den Haag ,Scheveningen, Zandvoort, Haarlem ,Scheveningen alles op fietsafstand. Ik heb hier samen met mijn vrouw het afgelopen weekend gestaan, de camping was vol. Ik heb geen enkele keer moeten wachten voor de douches. Het systeem met de kaart werkt goed, er zijn geen hierdoor geen mensen die zo nodig de douche een half uur bezet moeten houden. Kortom ik begrijp echt niet waar de negatieve reviews vandaan komen.

Sanitair is goed en schoon. Verder is het niet veel. Koffie zetten (met campingapparaatje) gaat niet want dat stopt de stroomleverantie. Deze mensen leven nog in de vorige eeuw. Caravans opeen gepakt. Speelplaats slecht onderhouden. Geen reden om deze camping aan te bevelen.

Nooit meer

Rinus Boogerd
4-6-2018

Een ongelooflijke rommelige camping. Niet te begrijpen dat bezoekers er een goed woord voor over hebben. Douche is niet warm en jojoot van koud naar warm en afwaswater is eerst koud en wordt langzaamaan warmer terwijl je er wel apart voor moet betalen. Toiletruimtes worden niet of slecht schoongemaakt. Alles bij elkaar is

het armoe troef . Absoluut geen aanrader!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Op Hoop van Zegen in Noordwijkerhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Op Hoop van Zegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.