Vakantiehuis Kokkerduin

Vakantiehuis
Vakantiehuis Kokkerduin

We hebben een aantal aanbieders voor Kokkerduin voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Kokkerduin in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijk huisje in een prachtige omgeving

A. en P. Kas
21-9-2011

Wij hebben een heerlijke week doorgebracht in Noordwijkerhout. Het huis is bijzonder smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. De omgeving is prachtig, het strand vlakbij en binnen 20 minuten ben je in Leiden waar je leuk kunt winkelen.

Een verblijf in dit huis is zeker aan te raden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kokkerduin in Noordwijkerhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kokkerduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Kokkerduin scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.