Vakantiehuis Cosa Nora

Vakantiehuis

Matig

1 review over Vakantiehuis Cosa Nora in het Nederlands

In deze staat: niet meer!

Familie
4-10-2015

De omgeving van het vakantiehuis is prachtig. Het park waar het huisje ligt, is eenvoudig. De woning zelf is zeer aan een opknapbeurt toe! De badkamer dateert uit het bouwjaar van de woning (groene tegels met bloemenmotief en groen sanitair), ruikt naar rioollucht en het sanitair oogt niet schoon. De twee ouderslaapkamers zijn eenvoudig, maar verder oké. De andere twee slaapruimtes zijn minder. Wij hadden namelijk een slaapkamer nodig om een campingbedje op te zetten, maar één ruimte is een vide en door de open ruimte dus geluidsoverlast van de onderliggende woonkamer. De ander slaapruimte heeft helemaal geen gordijnen! Kortom: eerst opknappen, want in deze staat zouden wij dit huis niet meer huren!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2015

Vakantiehuis info

• AdresDuinschooten 12-B 57 2211 ZC(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Cosa Nora

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Cosa Nora in Noordwijkerhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Cosa Nora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.