Noordwijk / Noordwijk aan Zee

We hebben een aantal aanbieders voor Noordwijk / Noordwijk aan Zee voor je op een rij gezet:

vakanties Noordwijk / Noordwijk aan Zee

Reviews over Noordwijk / Noordwijk aan Zee

Prima vertoeven in Noordwijk.

Brigitte
    7-8-2018

We hebben heerlijk genoten van de omgeving en vooral van het strand. Heerlijk gegeten bij restaurant de Zeester. Alleen misten we toch wat winkeltjes op de boulevard. Maar...we hebben ons vermaakt. Dat is het aller belangrijkste.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super

BEELEN BENJAMIN
    22-7-2018

Leuk dat er gedeeltelijk een hondenstrand is, veel natuurgebieden, lekker plaatsjes om te eten zowel in de strandpaviljoenen als in de restaurants op de dijk tot de eetgelegenheden in de leuke winkelstraat toe..... centrum en stranden liggen er netjes bij...gezellige drukte overal maar niet overdreven...wij komen hier nu al voor het derde jaar op rij naartoe en dat wil wat zeggen ….. :)

Gereisd Met partner in juli 2018

Gezellig dorp met als aanrader beachclub witsand!

Irma
    22-7-2018

Gezellig voor een weekendje weg, of een midweekse. Heerlijk strand, met veel leuke beachclubs/strandtenten, voor elk wat wils. Wij zijn écht fan van beachclub Witsand. Een heerlijk, cosy, ibizastyle plekkie, met erg leuk personeel; #complimenten #WeLoveIt We komen zeker terug, al was het alleen al voor Witsand!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Genieten!

Gerard
    3-3-2018

Wij hebben genoten van ons verblijf in Noordwijk op bungalowpark Goudenspar, een prachtig huisje. In Noordwijk heb je echt zoveel mogelijkheden, je hebt prachtige natuur, de duinen, het strand, de zee, het bos. Ook het centrum in Noordwijk is erg gezellig, een mooie boulevard met leuke eettentjes, in de hoofdstraat zitten heel veel leuke winkels om even te shoppen. Echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Altijd een reisje waard.

Sylvia
    3-3-2018

Knus stadje met voor zo‘n kleine stad een groot aanbod aan hoogwaardige winkels. Ook zondags open. Gezellig centrum, met helaas ook aardig wat leegstand. Veel keuze aan knusse restaurantjes in alle prijskategorieen. Prachtig strand met mooie strandclubs. Je voelt je net als in een roman van Hemingway. Goede wandelwegen in het ruime en indrukwekkende duingebied.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Noordwijk / Noordwijk aan Zee scoort een 8,6 uit 10, op basis van 886 reviews