Kleine hotelsWeer vandaag14°8°
7,1

22 reviews over Hotel Zonne in het Nederlands

Heerlijk genoten na een stroeve start.

Brigitte
3-8-2018

Het parkeren is bij mooi weer heel slecht

Als je van de andere kant van Nederland komt moet je er toch echt vroeg zijn.

Maar het werdt allemaal goed opgelost dus daar waren wij heel blij mee.

Vriendelijk personeel,hotel zag er verzorgd en netjes uit

Hotelkamer was schoon,fijne bedden en voor ons drietjes net ruim genoeg....maar...we hebben ons gered en een fijne overnachting gehad.

Ontbijt was ook goed geregeld.

Had wat doorgegeven voor het ontbijt,het was er op dat moment niet maar er werdt meteen voor gezorgd.

Al met al...het was super.

Kleine kamer, van de enige stoel viel de poot er letterlijk af. Toen wij dit aangaven bij de receptie werd er geen oplossing gezocht. De schoonmaak had blijkbaar de achtergebleven haren in de gootsteen gemist. Helaas geen beeld op de TV. Bed was goed (wel zelf opmaken?!). Ontbijt was goed, maar beperkte keuze. Locatie ideaal. Maar een duur hotel voor wat je er voor krijgt....

Deluxe kamer voldoet niet aan wat het kost

jolanda
14-3-2016

De ligging is goed de kamer was simpel, slechte bedden simpele douche waarvan de deur openliep tegen het bed vrij gehorige kamer.

Ontbijt was redelijk koffie erg slecht. Bij afrekenen vroeg medewerker niets eens hoe ons verblijf was geweest

geen parkeerplek voor de deur van hotel

Fijn verblijf

Rijn
27-11-2015

Een prima hotel met aardig personeel. Lekker bed en daarom goed geslapen in een nette en schone kamer. Het gehele hotel zag er netjes uit. Verzorgd ontbijt waar niets op aan te merken viel. We komen zeker terug.

Aanrader

FamZuidHolland
17-8-2015

Gewoon een fijn hotel. Wij hadden de familie kamer beneden en die was helemaal in orde. Als ik dan iets moet noemen dan is het dat de kamer aan de parkeerplaats ligt. Service is goed, vriendelijk en gastvrij en het ontbijt is goed.

Gewoon doen

Melchior
7-5-2014

Wij zijn een aantal weken terug te gast geweest in Hotel Zonne.

Ik kan eigenlijk alleen maar heel positief zijn over dit Hotel.

Oke, er is altijd en overal wel wat te zeuren, over een fohn of over een lampje, maar wie zit er nou de hele dag in zn hotelkamer ?

De ligging is prachtig, want na 3 minuten lopen ben je al op het strand.

Het strand is fijn met trendy beachclubs en leuke mensen. Zeker niet te druk.

In het hotel hebben we heerlijk uitgebreid ontbeten, Ook hebben wij sávonds mee gegeten. We hebben ons over laten halen door de chef kok die smiddags al zijn diner verkondigde bij aankomst in het hotel.

Wij hadden eigenlijk een normale menu kaart verwacht maar wat de kok ons voorschotelde klonk als muziek in de oren! Het 3 gangen menu met een knipoog naar het oosten was heerlijk en echt iets van deze tijd. Een pluspunt.

We komen hier van zeker eens terug!

Een tegenvaller!!

Cruysberg
13-8-2013

Het hotel ziet er aan de buitenkant en op begane grond mooi en verzorgd uit, het ligt vlak bij het strand, maar iets verder van de boulevard en het centrum af. Het personeel is erg vriendelijk, en het ontbijt was prima, maar kamer 14 waar wij sliepen, was een van de matrassen slecht (doorgezakt), de kamer was aan de kleine kant, de badkamer was echt te klein, de kamers zijn erg gehorig, wc doorspoelen van bovenburen hoor je letterlijk. Op de site staat dat er een fohn aanwezig was, deze hebben wij niet gezien, en ook dat je gebruik kunt maken van een kluis, maar die moest je per dag bijbetalen!! Kamer 14 is echt te duur betaald, en was een teleurstelling.

Ron & Rian
14-6-2013

Wij hebben in mei 2013, 2 nachtjes overnacht in hotel Zonne in Noordwijk. Wij hebben het super gehad, de ligging is heerlijk en er is veel te doen in de omgeving.

Hotel kamers zijn prima en goed schoon. Ook hebben wij mee gegeten en het 3 - gangen diner was echt voortreffelijk! Ontbijt is uitgebreid en goed. Wij komen zeker nog een keer terug bij hotel Zonne in Noordwijk!!

missen de plank

Caroline Slagt
30-3-2013

familiekamer bleek een omgebouwde 2-persoonskamer met 2 uitklapbedden. kamer bevond zich in souterrain, uitzicht op de bumper van onze auto en die van andere gasten.

voor de hond moest wel betaald, maar elke simpele faciliteit miste (bak water, bak voor voer en/of oude deken).

Badkamer was ijskoud (ondanks verwarming op 5) , douche hing boven bad met verlaagd plafond. Iedereen langer dan 1.68 kon alleen gebukt douchen. Water lauw.

Toen wij gingen ontbijten ruim voor einde ontbijttijd bleek er nog maar 1 croissant 'over' en was er geen mogelijkheid voor ieder van ons een croissantje te serveren. Hoewel personeel erg aardig was, miste dit hotel toch echt net de klantgerichte ' touch'. Jammer, we komen hier niet weer.

Teleurstellend!

fam bout
8-7-2012

Eerste indruk:pand&lobby prima.Ontvangst netjes.Parkeren voor de deur.

Wij kregen kamer 14 op de 1e etage, te bereiken via een steile smalle trap (niet kindvriendelijk).Bijna alle kamers van dit hotel zijn alleen te bereiken via deze trap (opstoppingen).Kamers zijn GEHORIG!Kamer 14 is een groot formaat bezemkast met een wastafel aan het voeteneinde van je bed en tapijt op de vloer.Gesitueerd vlak naast eerder genoemde trap.Inrichting hopeloos gedateerd op een manier die je bijna niet meer in dit land verwacht, zeker niet voor EUR100 per nacht.Maar het stonk in de kamer en raam open bood geen soelaas.Kamer 8 van ons gezelschap toonde een ruimere kamer, stankvrij,balkon en laminaat,voor dezelfde prijs.Maar de grootste domper was dat zowel personeel als de eigenaar totaal geen boodschap hadden aan feedback.Het was namelijk al een aanbieding (normaal 110EUR) en tja,die stank kwam van de wind die in het riool blies (?) en nog mooier:andere gasten prefereren kamer 14 juist boven kamer 8!

We hebben een aantal aanbieders voor Zonne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zonne in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.