Hotel Villa De Duinen

NederlandZuid-HollandNoordwijk / Noordwijk aan Zee

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa De Duinen voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 23 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 23 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

23 Reviews over Villa De Duinen

• 9Iwan09-08-2021

Super weekend gehad

Super net appartementen complex. Alles ziet er keurig uit. Kinderen hebben zich super vermaakt op het strand en in het overdekte zwembad. Eigenaren zijn erg vriendelijk.

• 9bigr06-06-2016

Gastvrij leuk hotel

Afgelopen weekend met een vriendin in dit gastvrije kleinschalige hotel geweest. Prima ontvangst, vriendelijk personeel die je een thuisgevoel geven. Wij vonden de kamer aan de kleine kant, maar het balkon met zitje maakte dat helemaal goed. Prima bedden, goede douche en gevulde (gratis) minibar. Het enige wat wij hebben gemist was een waterkokertje, voor het eerste kopje thee of koffie 's morgens. Het hotel ligt in een rustige omgeving op ca 4 minuten lopen van het strand. Prima locatie en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Regina12-10-2015

Heerlijk hotel op een mooie plek

Prachtige locatie, een charmant hotel in een heel mooie villa. Vriendelijke medewerkers, fijne bedden, leuk uitzicht. Heerlijk ontbijt en een bijzonder vriendelijke dame bij het ontbijt. Het ontbijt was heel goed, maar de tafel waarop het buffetje staat is wel echt te klein. Hier zou ik iets anders voor bedenken. Goede bedden, lekker schoon, mooie badkamer, echt niets op aan te merken. Ook heerlijk gegeten in het restaurant. Een aanrader dus!

• 7Paul02-07-2015

Leuk hotel. Niet top

1 nacht verbleven in dit hotel. Echter het ontbreken van airco is (op deze warme dag) onacceptabel gezien het tarief van €168. Bloedheet op de kamer!!! Twee kleine geplaatste ventilatoren veranderen dat niet. Jammer van een verder leuk hotel. Verder mooie badkamer en uitstekend bed.

• 10Martin15-02-2014

Lekker luxe, fantastisch eten.

Wat een geweldig hotel. Zoals de andere beoordelingen al zeggen, inderdaad een super professionele bediening en service, op een leuke niet te stijve manier. Zowel ontbijt als diner zijn echt tot in de puntjes verzorgd. Azzurro Wellness aan de overkant mag je het gehele verblijf gebruik van maken, lekker voor een paar uur, wel relatief kleine sauna's en met badkleding. Ruime kamers en badkamer, kluis, gevulde gratis minibar met oa prosecco en wijn en goede +bedden. Echt een aanrader om nog eens terug te komen.

• 10Peter Mulder20-03-2013

Geweldige service, fantastisch eten.

Hotel op steenworp afstand van het strand. Weer eens een hotel dat echt weet wat service is. Geen scholieren maar serieuze mensen in de bediening. Doen echt hun best om het gasten erg naar de zin te maken. Fantastische keuken. Leuke verrassingen bij zowel ontbijt, lunch als diner. Prima hotel voor zakelijke heidagen bovendien.

• 9wim reuser04-08-2012

Moet iedereen eens ondergaan

Hotel Villa de Duinen is een hotel waarin mijn vrouw en ik zeker nog eens naar terug zullen gaan. Het is een kleinschalig hotel met een top uitstraling, top service en bediening. De ontvangst is allerhartelijkst en het ontbijt, wat aan tafel wordt uitgeserveerd, is meer dan voldoende en heel smaakvol. Er is ook een restaurant, waar wij geen gebruik van hebben gemaakt omdat wij een arrangement hadden, dus inclusief diner, voorafgaande aan de musical Soldaat van Oranje. Het uitzicht vanuit onze kamer was geweldig, wij keken uit op zee. Verder kun je gratis gebruik maken van het nabij het hotel gelegen Wellness Center. Kortom het is een hotel waar eigenlijk elke Nederlander eens een keer een overnachting moet hebben meegemaakt. Verder is het zeker vermeldenswaardig dat het gebruik van de mini-bar bij de prijs inbegrepen zit.

• 9Evelien spit29-05-2012

Super hotel

Hotel Villa de Duinen is super. We zijn een weekend geweest en vonden het geweldig. Zeer vriendelijk personeel. Het diner en het ontbijt waren heerlijk. De kamer zag er mooi en netjes uit. Hele goede bedden, goede douche, gevulde koelkast inbegrepen. En vlak bij het strand. Zeker een aanrader!

• 9Cathy02-08-2011

Fantastische plek om te verblijven in Noordwijk

Hier begrijpen ze wat dienstverlening is. Mooi pand, goede locatie, Mooie kamers, schoon en verzorgd, goede bedden en iedereen is uitermate vriendelijk. Je voelt je er echt welkom. Wij verbleven altijd in Noordwijk bij een groot en gerenommeerd hotel maar nu niet meer. De prijs-kwaliteit verhouding is hier prima in balans. Je loopt zo naar het strand (3 min.) Wij hebben hier genoten!

• 9M.W.15-07-2011

Puur genieten!

Met m'n dochter een paar dagen naar zee. Genoten van het prachtige sfeervolle hotel. Zeer vriendelijke en persoonlijke benadering. Eten was geweldig met goede uitleg over de wijnen, ook voor mensen die er minder verstand van hebben. Het eerste hotel (en we hebben er al best veel bezocht) waar de föhn echt goed werkt, prima kamer met mooi balkon. Een heerlijke welnessdag gehad bij Azuro. Onbegrijpelijk dat het zo rustig was in het hotel, wij komen zeker terug!

Hotel Villa De Duinen info

Facilities