Hotel Vesper Hotel

Hotel Vesper Hotel

4 tips over Hotel Vesper Hotel

Judith Barth, 13-10-2014
Kamer 002 is prachtig wat rustiger gelegen, aan de zijkant van het hotel met een aparte mooie design badkamer en een eigen terras.
Corné, 9-4-2013
In beach club Alexander hebben wij heerlijk gegeten en gedronken zeker een aanrader.
mieke3125, 20-8-2012
Als je voor een tientje wilt eten in Noordwijk zijn er genoeg restaurants te vinden. bijvoorbeel pannenkoekenrestaurant 'Hans & Grietje en Open Doors. Die laatste was perfect. We kozen voor een dagmenu, kregen biefstuk en salade en vlaamse frieten. Deze smaakte uitstekend en dat voor een prijs van €7.50,- p.p.

We hebben een aantal aanbieders voor Vesper Hotel voor je op een rij gezet:

uschi, 26-7-2012
We hebben een aantal keer heerlijk gegeten bij Bries. Ligt schuin tegenover het hotel, aan het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Vesper Hotel voor je op een rij gezet:

Onze bezoekers bekeken ook: