Hotel Vesper Hotel

13 reviews over Hotel Vesper Hotel in het Nederlands

Genieten!

Sonja
19-12-2017

Wat een super fijne plek aan de boulevard van Noordwijk aan Zee. Vorstelijk ontvangen met een welkomstdrankje naar keuze. Zeer vriendelijk personeel, mooie kamer, fantastisch ontbijt. Kom zeker terug!

Fantastisch, gastvrij en heel klantgericht

Ab Visser
28-11-2017

Alles was in orde. De ontvangst, prachtig ingerichte kamers en heerlijk gegeten .

Na een goede nachtrust een heerlijk uitgebreid ontbijt met uitzicht op zee.

Dit is de tweede keer dat wij hier hebben gelogeerd en zeker niet de laatste.

Super gastvrij, aanrader!

Jesper
20-11-2017

Wij hebben één overnachting gehad in hotel Vesper en dit was zeker vijf sterren waard. Erg vriendelijk personeel, gezellige sfeer, bij het inchecken werden we netjes begeleid naar onze kamer, heerlijk diner gehad, luxe kamer met super grote douche en eigen koffiemachine. Ook het ontbijt was perfect! Wij komen zeker nog een keer terug.

Annelies
8-8-2017

Het hotel ligt san de boulevard. Wij hadden kamer met uitzicht op zee en een mooi ruim balkon met een zitje en ligstoelen. Op de kamer een espressoapparaat waar de koffie elke dag werd bijgevuld. Het was in een woord geweldig. De bedden, het uitzicht, het ontbijt, het terras en het personeel. Hier gaan we zeker terug komen!

We waren toen 31 jaar getrouwd

Petra Pluim
19-4-2017

Je wordt als een vorst ontvangen. En krijgt als eerste voordat jenaar je kamer gaat een welkomstdrankje naar je eigen keuze.

Oude reviews (archief)

Heel fijn, relaxed, leuk, klein hotelletje met een prachtige (hippe) inrichting, goede sfeer, heel vriendelijk personeel, leuke bar/restaurant, toplocatie (aan het strand) en een gave kamer met prachtig bad (gelijkvloers, fantastisch). Staat garant voor een relaxed, fijn weekendje weg. Eentje om zeker vaker naartoe terug te keren. Konden alleen het raam niet open doen 's nachts ivm feestje vlakbij, maar een ventilator bood uitkomst :)

wat een schitterend hotel

chantal
6-7-2016

Alles is top. Heerlijk het ontbijt. Keurig wat te knabbelen en een drankje vh huis bij aankomst

Zulke 3 heerlijke dagen en 2 heerlijke nachten gehad.

Heel fijn badjassen en slofjes op de kamer.

Koffie en thee op de kamer. Heerlijke mega grote handdoeken.

Wij gaan hier zeer zeker weer naar toe.

Martin
25-6-2016

Deskundig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend restaurant en en een beachclub waar je ook nog eens heerlijk kan lunchen of dineren. Je moet wel de tijd nemen in de beachclub want soms kan de keuken het aantal orders niet helemaal aan. Eind goed al goed, dat dan weer wel!

Onderscheidend retro design hotel, met originele stijl, geweldige persoonlijke service, alles is mogelijk. Een weekend om nooit te vergeten, pal aan t Noordwijkse strand en hoog comfort in alle opzichten.

We gingen naar Vesper om met z'n twee te genieten van een luxe hotel en van een nacht doorslapen. Thuis hebben we een baby die is vaak wakker houdt 's nachts. Omdat we weinig op pad gaan met z'n twee, (want het is zo'n gedoe met oppas regelen, melk kolven, etc.) wilden we nu niet bezuinigen op de kosten en voor een echt mooi (en dus duur) hotel kiezen. Vesper werd het. Helaas was het bezoek totaal niet wat we hadden verwacht. Het rooster in onze (open) badkamer kon niet dicht. En het waaide hard buiten. We hebben daardoor nauwelijks geslapen. Zelfs oordoppen hielpen niet. Ik had graag een decibelmeter willen hebben om het lawaai op te meten. Rond 2 uur werd ik redelijk wanhopig en heb ik de receptie gebeld. Maar ze konden niks voor ons doen, helaas. 's Ochtends bij het uitchecken vertelde de receptioniste stralend 'maar dan heb je wel een echte nacht aan het strand gehad!'. Ik was doodmoe. De kamers zijn niet goed geïsoleerd en met windkracht 6 of hoger is er teveel lawaai om goed te slapen. Ongelooflijk dat deze beroerde nacht ons 185 euro heeft gekocht!

We hebben een aantal aanbieders voor Vesper Hotel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vesper Hotel in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vesper Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vesper Hotel scoort een 8.97 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: