Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil

Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil
7,5

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Parc du Soleil voor je op een rij gezet:

158 reviews over Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil in het Nederlands

de kok
2-7-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

net en goed onderhouden park.

Voor herhaling vatbaar

Leontine
1-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Wij zaten in charlet nr. 200 met omheinde tuin, echt een uitkomst voor mensen met honden. Charlet zag er mooi en schoon uit. Wat ik wel miste was een aparte hondenveldje op het park, nu moest je een heel eind lopen om de honden uit te laten. Voor de rest heb ik een geweldige vakantie gehad.

Nooit meer Topparken.

Ans en Wil
23-6-2018
  • Onderkomen1

Superslecht

Luxe 4 persoons chalet nummer 11 met 4 sterren verdient geen enkele ster.

Het terras met smerige stoelen en de tuin stonden vol onkruid.

Het servies en glaswerk vuil en in de kasten gepropt.

De keukenkraan en douchestang zaten los.

T.V.kast kapot en lag vol met rommel.

Combimagnetron defect. 2 spotjes branden niet.

Klep diepvries en flessenrek koelkast kapot. Zeer slechte bedden.

Inventaris niet kompleet we misten b.v. twee schemerlampen.

Wij zijn met onze klachten naar de receptie gegaan die onze klachten serieus namen. Ze hebben voor ons een 5 persoons chalet geregeld,waar we wel tevreden over waren.

Het overhuizen heeft een halve dag gekost.

De eigenaar van het chalet is verantwoordelijk voor de staat van het onderhoud,

Topparken is verantwoordelijk voor de verhuur.

Het is voor ons onbegrijpelijk dat Topparken dit chalet voor bijna zeshonderd euro in deze staat verhuurt.

We blijven terugkomen!

fam. Tolsma
27-4-2018
  • Onderkomen9

De rust op het park was weldadig, het park was prima verzorgd en keurig onderhouden. Ook het chalet voldeed aan de verwachtingen. Zonnig en licht. Het was netjes en schoon. De inrichting is vrij sober en eenvoudig. Maar alles is compleet.
Team Receptie Parc du Soleil, Receptie, 15-5-2018

Beste familie Tolsma,

Het was fijn u weer te hebben mogen verwelkomen op ons park. Heel graag tot de volgende keer.

Jammer

Jansen
6-3-2018
  • Onderkomen3

Park, zwembad en restaurant waren prima maar de kwaliteit van ons 6 persoons chalet (qua inboedel, hygiëne en comfort) was ronduit slecht. Het oogde uitgeleefd (gaten in de vloer, versleten bank, gaten in beddengoed, lekkende kraan). Jammer!!!

Desondanks een mooi weekend gehad.

Team Receptie Parc du Soleil, Receptie, 10-3-2018
Fijn om te horen dat de faciliteiten op ons park u goed bevallen zijn en dat u een fijn weekend heeft gehad. Wij betreuren het dat u niet geheel tevreden was over uw accommodatie. Misschien een tip voor een volgend bezoek: indien u niet geheel tevreden bent, komt u dit dan direct na aankomst melden zodat wij e.e.a. voor u kunnen oplossen. Als u rechtstreeks via TopParken boekt, kunt u niet alleen een chalet naar voorkeur boeken, maar ontvangt u ook nog eens 10% korting op de huurprijs.

Voor herhaling vatbaar!

Inge
23-1-2018
  • Onderkomen8

Vorig jaar juli een super fijne vakantie gehad! En voor dit jaar weer geboekt! Onze dochter van 3 heeft het er nog steeds over!! Ons huisje was erg netjes!!
Team Receptie Parc du Soleil, Receptie, 27-1-2018

Beste Inge, wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Graag zien we jullie gezin weer terug in 2018, dan kan jullie dochter lekker spelen in ons geheel gerenoveerde zwembad.

Bovendien ontvangt u 10% “vaste gasten”-korting indien u rechtstreeks bij TopParken boekt.

Mooi ruim park vlak achter de duinen

Top park?
20-1-2018
  • Onderkomen8

Ruim gelegen huisjes, buitenspeeltuin, en binnenspeeltuin.

Zwembad was in renovatie, jammer want het regende vaak.

Team Receptie Parc du Soleil, Receptie, 25-1-2018

Beste meneer/mevrouw,

bedankt voor de complimenten, Leuk om te lezen dat u het goed heeft gehad bij ons op het park.

Als u de eerstvolgende keer rechtstreeks bij ons boekt, krijgt u een terugkom korting van 10% en kunt u genieten van ons vernieuwde zwembad.

Graag zien we u nog een keer terug bij ons op het park.

Met vriendelijke groet

Fijne vakantie gehad

Martijn
13-11-2017
  • Onderkomen8

Mooi park, dicht bij het strand en mooie steden.

Prima 5 persoonschalet, zo goed als nieuw, lekker licht en schoon. Fijne bedden.

Zwembad wordt momenteel gerenoveerd. Heerlijk weekje gehad.

Team Receptie Parc du Soleil, Receptie, 25-11-2017

Beste Martijn,

Wat fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad op ons park en u – zo te lezen – goed geslapen heeft!

We zijn inderdaad volop bezig met de renovatie van ons zwembad, zodat we onze gasten in 2018 weer veel zwemplezier kunnen bieden.

Graag zien we u nog een keer terug op ons park, zodat ook u het resultaat kunt bewonderen.

Geweldig!

Helsdingen
11-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Geweldig park! Leuke omgeving veel restaurantjes waar je lekker kan eten. Een echte aanrader!
Team Receptie Parc du Soleil, Receptie, 25-11-2017

Beste mevrouw Helsdingen,

Dat is leuk om te lezen! Wellicht kunt u uw suggesties voor leuke eetgelegenheden onder de 'Tips' op deze website zetten, zodat andere gasten hier ook van kunnen genieten. In ieder geval graag tot een volgende keer.

Nooit meer naar Parc du Soleil!!

Marianne Dirix
22-10-2017
  • Onderkomen1

Gewoon afschuwelijk!!!! " Dit park en dan het zgn. " Luxe chalet" nr. 188 verdient absoluut niet deze kwalificatie: beter zou men kunnen spreken van een hok: een hut is nog een te net woord. De vering van de boxspring was totaal versleten, in de douche/toiletruimte zaten grote schimmelplekken en na een douchebeurt stond de gehele vloer blank. Het bankstel hoort niet in een woonkamer thuis; deze behoort op de vuilnisbelt te liggen! het was tot op de draad versleten en iedere keer konden we de schilfers kunstleer van onze kleding plukken. Tijdens een tweetal klachten bij de receptie heeft men ons beloofd dat hiernaar zou worden gekeken. Wij hebben echter nooit iemand gezien! Hier is dus sprake van personen die liegen tot ze barsten en onprofessioneel gedrag. De eigenaar maakt dus rendement op het niet nakomen van beloften zoals ze worden aangeprezen op hun website: regelrechte verlakkerij, dus laat je niet beetnemen!!
Team Receptie Parc du Soleil, Receptie, 13-11-2017

Beste mevrouw Dirix,

Het betreurt ons ten zeerste om deze ervaring te vernemen. Hoewel wij ons niet in alle aspecten van uw klacht herkennen, zijn wij het met u eens over de slechte staat van de bank. Onze excuses hiervoor. Wij zullen telefonisch contact met u opnemen voor een passende compensatie. Daarnaast zijn wij inmiddels samen met de eigenaar aan de slag geweest om de bank te vervangen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil scoort een 7.52 uit 10 op basis van 163 reviews.