Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil *****

7,7

Weer vandaag6°-2°

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,3

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Parc du Soleil voor je op een rij gezet:

153 reviews over Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Inge, 23-1-2018
  • Onderkomen8

Vorig jaar juli een super fijne vakantie gehad! En voor dit jaar weer geboekt! Onze dochter van 3 heeft het er nog steeds over!! Ons huisje was erg netjes!!
Team Receptie Parc du Soleil, Receptie, 27-1-2018

Beste Inge, wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Graag zien we jullie gezin weer terug in 2018, dan kan jullie dochter lekker spelen in ons geheel gerenoveerde zwembad.

Bovendien ontvangt u 10% “vaste gasten”-korting indien u rechtstreeks bij TopParken boekt.

Mooi ruim park vlak achter de duinen

Top park?, 20-1-2018
  • Onderkomen8

Ruim gelegen huisjes, buitenspeeltuin, en binnenspeeltuin.

Zwembad was in renovatie, jammer want het regende vaak.

Team Receptie Parc du Soleil, Receptie, 25-1-2018

Beste meneer/mevrouw,

bedankt voor de complimenten, Leuk om te lezen dat u het goed heeft gehad bij ons op het park.

Als u de eerstvolgende keer rechtstreeks bij ons boekt, krijgt u een terugkom korting van 10% en kunt u genieten van ons vernieuwde zwembad.

Graag zien we u nog een keer terug bij ons op het park.

Met vriendelijke groet

Fijne vakantie gehad

Martijn, 13-11-2017
  • Onderkomen8

Mooi park, dicht bij het strand en mooie steden.

Prima 5 persoonschalet, zo goed als nieuw, lekker licht en schoon. Fijne bedden.

Zwembad wordt momenteel gerenoveerd. Heerlijk weekje gehad.

Team Receptie Parc du Soleil, Receptie, 25-11-2017

Beste Martijn,

Wat fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad op ons park en u – zo te lezen – goed geslapen heeft!

We zijn inderdaad volop bezig met de renovatie van ons zwembad, zodat we onze gasten in 2018 weer veel zwemplezier kunnen bieden.

Graag zien we u nog een keer terug op ons park, zodat ook u het resultaat kunt bewonderen.

Geweldig!

Helsdingen, 11-11-2017
  • Onderkomen9

Geweldig park! Leuke omgeving veel restaurantjes waar je lekker kan eten. Een echte aanrader!
Team Receptie Parc du Soleil, Receptie, 25-11-2017

Beste mevrouw Helsdingen,

Dat is leuk om te lezen! Wellicht kunt u uw suggesties voor leuke eetgelegenheden onder de 'Tips' op deze website zetten, zodat andere gasten hier ook van kunnen genieten. In ieder geval graag tot een volgende keer.

Nooit meer naar Parc du Soleil!!

Marianne Dirix, 22-10-2017
  • Onderkomen1

Gewoon afschuwelijk!!!! " Dit park en dan het zgn. " Luxe chalet" nr. 188 verdient absoluut niet deze kwalificatie: beter zou men kunnen spreken van een hok: een hut is nog een te net woord. De vering van de boxspring was totaal versleten, in de douche/toiletruimte zaten grote schimmelplekken en na een douchebeurt stond de gehele vloer blank. Het bankstel hoort niet in een woonkamer thuis; deze behoort op de vuilnisbelt te liggen! het was tot op de draad versleten en iedere keer konden we de schilfers kunstleer van onze kleding plukken. Tijdens een tweetal klachten bij de receptie heeft men ons beloofd dat hiernaar zou worden gekeken. Wij hebben echter nooit iemand gezien! Hier is dus sprake van personen die liegen tot ze barsten en onprofessioneel gedrag. De eigenaar maakt dus rendement op het niet nakomen van beloften zoals ze worden aangeprezen op hun website: regelrechte verlakkerij, dus laat je niet beetnemen!!
Team Receptie Parc du Soleil, Receptie, 13-11-2017

Beste mevrouw Dirix,

Het betreurt ons ten zeerste om deze ervaring te vernemen. Hoewel wij ons niet in alle aspecten van uw klacht herkennen, zijn wij het met u eens over de slechte staat van de bank. Onze excuses hiervoor. Wij zullen telefonisch contact met u opnemen voor een passende compensatie. Daarnaast zijn wij inmiddels samen met de eigenaar aan de slag geweest om de bank te vervangen.

mooie bungalow en inrichting

Linda, 13-9-2017
  • Onderkomen9

Lekker achterin, lekker beschut.

Eigenaar laat teveel privé spillen door huis en tuin liggen (speelgoed) enz. Ook het kookgerei moet vernieuwd worden, kan miet in gebakken worden.

Team Receptie Parc du Soleil, Receptie, 19-9-2017

Beste Linda,

Wat fijn dat u heeft genoten van een prettig gelegen chalet.

Daarbij is het niet plezierig dat u hinder ondervindt van de privé-eigendommen van de eigenaar.

Als u ons via info@parcdusoleil.nl wilt laten weten om welk chalet het gaat, kunnen wij hier actie op ondernemen (eveneens voor het kookgerei).

Hopelijk tot ziens voor een volgend verblijf op ons park.

Supermooi park

Marjon, 17-8-2017
  • Onderkomen10

Mooi aangelegd park, netjes onderhouden. Vriendelijk personeel. Ons chalet was prachtig. Mooi schoon en heel luxe qua apparatuur. Prachtige lounchesets buiten. We hebben enorm genoten. Leuk zwembad met glijbaan. Erg geschikt voor jonge gezinnen. Veel gefietst en gewandeld en genoten van de zee. Lekker dichtbij! Voor herhaling vatbaar!
Team Receptie Parc du Soleil, Receptie, 21-8-2017

Beste Marjon,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie zowel van het chalet als ons park in zijn geheel hebben genoten.

We zien jullie graag terug voor een volgend verblijf.

Met vriendelijke groet, het Receptieteam

Hele slechte schoonmaak van het huisje. 2e keer.

Eigenaar huisje, 4-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Voor 60 euro een einschoonmaak. Belachelijk. Wc bril vol met pis spetters. Lange haren in de bedden en op de kussens. Na 2 uur schoonmaken eindelijk alle stof nesten verwijderd. Schandalig hoe topparken deze huisjes verhuurt!!! Handdoek pakket vol met vieze handdoeken en haren erin. Hele slechte wifi. Na geklaag bij de receptie wel alles opgelost maar toch het blijft ranzig die pis vlekken en de haren.

Dit is ons voor de 2e keer overkomen op dit park. En over de regels op het park. Mooi dat het op papier staat maar hou er dan ook toezicht op. Bijv schoenen uit als je bij het zwembad rond loopt.

Team Receptie, Parc du Soleil, Receptie, 15-8-2017

Beste eigenaar, erg vervelend om te lezen dat u in uw chalet te maken heeft gehad met nalatige schoonmaak. Dit is zeker niet conform onze richtlijnen. Wij zullen dit dan ook oppakken met het schoonmaakbedrijf. Omtrent de regels in het zwembad: dit zullen wij bespreken in ons team.

Wij hopen dat u ondanks deze start toch een fijne vakantie heeft gehad op ons park. We zien u graag terug op ons park.

Nooit meer

Peter, 1-8-2017

Goede ligging en mooi kader MAAR overpriced.

Opgepast voor de bijkomende kosten!

68 EUR schoonmaakkosten nadat je zelf de vuilnis hebt buiten gezet, de lakens verwijderd en de afwas gedaan.

12 EUR kosten per lakenhoes per persoon ! Kost is niet te vermijden bij kort verblijf.

Voor 1 overnachting had ik 153 EUR kosten bovenop de 109 huurprijs per dag.

Voor die prijs wil ik zelf wel schoonmaken.

Bij de staff krijg je geen verhaal...de kosten zijn prima gedocumenteerd in de kleine lettertjes , zoals steeds.

Team Receptie, Parc du Soleil, Receptie, 15-8-2017

Beste Peter,

Vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over uw verblijf op ons park, en dan met name omtrent de prijsstelling.

Ons streven is de totale prijs voor u zo duidelijk mogelijk weer te geven. We zullen uw opmerking meenemen.

Desondanks hopen wij dat u terugkijkt op een prettig verblijf!

Geen tweede keer!!

Niek, 23-7-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Aangekomen in het huisje waar we 1080 euro voor betaalden. We verbleven 7 dagen. Toen we het huisje boekten zagen wij allemaal mooie foto's van keurig ingerichte huisjes. Dit kwam helaas niet overeen met de realiteit. Twee imitatie lederen bankstellen die helemaal waren afgeschreven. (Grote scheuren in zitvlak), schimmelranden in de badkamer, beschadigd laminaat, hele goedkope bedden (klein) , kleine kamertjes, geen stoelkussens voor buiten etc. Dus let op, laat je niet verleiden door de mooie foto's op de website. Enkel een aantal medewerkers bij de receptie die niet ouder zijn dan 20 jaar. Wordt dus flink op bespaard. Voor een kleine 1100 euro zaten wij dus in een matige chalet die zeker geen 1100 euro moest kosten. Zeg nou zelf, voor 1100 euro verwacht je toch wel wat luxe. vies en klein zwembad en het personeel kan geen enkele beslissing maken zonder een overlegje met het management.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil scoort een 7.66 uit 10 op basis van 158 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: