Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen

Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen
7,6

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten7,2

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Noordwijkse Duinen voor je op een rij gezet:

Kenmerken

M. Apeldoorn
24-11-2016
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

De ligging van dit park is geweldig. Het grenst aan een beschermd natuurgebied en de herten lopen letterlijk voor je bungalow! Binnen 10 minuten wandelen sta je op een rustig strand. Zoek je meer vertier dan ben je binnen 10 minuten met de auto in Noordwijk (aanrader). De service op het park is prima. Broodjesservice, internet, gratis TV zenders met voetbal en films. Het buitenzwembad was gesloten, wel hebben we gezwommen in het nabijgelegen binnenzwembad (gratis voor gasten) Een sauna zou fijn zijn, maar verder prima!. We gaan zeker terug!

fantastisch

van Tricht
18-11-2016
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Ik weet niet waar ik beginnen moet, maar ik heb er geen woorden voor hoe goed dit was. Alles klopte gewoon, keurig huisje, werd overal geweldig mee geholpen. Alles wat je nodig had was aanwezig.Ik voelde me er gelijk thuis en ik ga er volgend jaar weer heen met mijn hondjes.

• Activiteiten6

In de nabijheid van een heerlijk natuurgebied, zeer voor herhaling vatbaar. Niet geschikt voor een bezoek met kleinere kinderen. Misschien een gemis van een groot zwembad in zomermaanden.

Heerlijke plek

Frank
30-10-2016
  • Onderkomen8

Jammer dat het aan een zeer drukke weg ligt ,verder prima keurig onderhouden schoon appartement

• Onderkomen9
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Heerlijk rustig, perfect gelegen voor een wandel- / fietsvakantie. Mooie huisjes (we hadden 1 van de blauwe huisjes).

De naam zegt het al: Toppark

Hanneke de Jong
17-9-2016
  • Onderkomen8

Heerlijke vakantie gehad op recreatiepark Noordwijkse Duinen.

Oppassen voor service kosten

Kees
4-9-2016
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

Beetje onduidelijk waarvoor de service kosten voor waren 25 Euro per persoon na een klacht ingediend te hebben toch nog 60 euro terug gehad verder leuke plek en mooie omgeving

Teleurgesteld

Linda
29-8-2016
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Prima rustige locatie, goed voor een aantal dagen strand! Mooi tussen fietsroutes in, voldoende te doen in de omgeving. Kleinschalig maar met net buitenzwembad voor de kinderen.

Op de website een modern ingericht chalet met voorkeursboeking uitgezocht, met de vraag of we daadwerkelijk gebruik konden maken van de mooie tuinset, die duidelijk op de foto's te zien was. Bij aankomst kon ik wel janken! Een oud huisje met ouwbollige ikea inrichting, dichtbegroeid tuintje waar je niet fijn kon zitten..

Na telefonisch contact met de Klantenservice waar verbinding verbroken werd en ik na inspreken voicemail niet terug werd gebeld, naar de receptie gegaan. Ik gaf aan dat het huisje er totaal anders uitzag dan op internet en kreeg als opmerking 'tja, de ene bank is groen de andere geel.' Het probleem totaal gebagatelliseerd. Omboeken ging niet ivm drukte, begrijpelijk. Ik kreeg geen oplossing maar kon zelf een voorstel doen. Hiermee ging ze direct akkoord. 'Maar dan moest het hiermee wel klaar zijn!' Wat ze bedoelde, ik mocht geen verdere klacht meer indienen. Had ook op een vriendelijke manier gecommuniceerd mogen worden.

De fietsen die we mochten gebruiken, hadden geen of zeer slechte verlichting. Niet zo veilig wanneer het redelijk vroeg donker wordt!

Een dag voor vertrek, klopte de eigenaar van het huisje ineens op het raam. Of ze het gras mochten komen maaien en de ramen lappen. Gaf ons een zeer ongemakkelijk gevoel! Wij zaten aan de ontbijttafel, net aangekleed.. Alsof ze wilden komen kijken wie hun huisje huurde. Gras maaien kan ook op dag van vertrek.

Veronique, Receptie, 15-9-2016

Beste Linda,

Vriendelijk dank voor uw bericht.

Wij betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet naar wens is ervaren. Wij vinden het spijtig dat u ondanks, het tevreden afhandelen van uw klacht bij de receptie, toch heeft besloten tot het plaatsen van een negatief bericht.

Niet duur, evenveel verwachten

Jelte
28-8-2016
  • Activiteiten6

Mooi klein park met nette chalets. Personeel is vriendelijk, zwembad is niet groot maar voldoende ruim voor verkoeling. Restaurant is erg prijzig, 2 friet en 2 frikandellen kostte ons 14 euro. Ligging is aan een drukke weg, onze chalet lag daar 5 meter vanaf en gaf veel geluidsoverlast. Verderop in het park is het rustiger. Chalet bij aankomst was vies, haren op bedden en douche. Vloer was vies en plakkerig. Slaapvertrekken zijn erg krap, een kinderbedje kan er nét staan. Een magere 6 is op zijn plaats gezien de prijs voor 2 weken minder dan 1000 euro bedroeg.

Geweldig!

Monique van Lieshout
26-8-2016
  • Activiteiten6

Heerlijk genoten van een rustige vakantie. Mooi modern chalet. Ruime badkamer, goed bed.

We hadden het weer mee! Lekker tot laat buiten gezeten en daar is het zo rustig. Heerlijk!

Zwembad is niet groot maar netjes, evenals de ligbedden. Comfortabel! Een aanrader!!!

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.