Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Daan

Mooi, klein en rustig park

Daan
14-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Mooi huisje, huisjes beetje dicht op elkaar. Bij binnenkomst eerst zo'n 50 spinnen weggehaald. Was denk even niet bewoond geweest ofzo. Sowieso dagelijks wel wat spinnen wegehaald. Vriendelijk personeel. Rustig park. Klein zwembad maar mijn zoontje van 5 vond het prima. Naar strand is nog een klein stukje fietsen. Weinig animatie gezien maar omdat wij heel mooi weer hadden zijn we er veel op uitgegaan naar strand. Alleen beetje gek dat je voor je vuilniszak een muntje van een euro moet halen.

Fijn dat we ook op andere park van topparken iets verderop konden zwemmen en meedoen met animatie.