Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen

Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen
7,6

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten7,2

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Noordwijkse Duinen voor je op een rij gezet:

Laatste review
  • Activiteiten5

Wij hebben een eigen huisje hier dat tevens in de verhuur is. Mooi en rustig park, gezellig restaurant, echt een leuke speeltuin en je bent zo in de duinen. Het personeel achter de receptie is echter een verschrikking en ook de beheerder is behoorlijk onvriendelijk. Je wordt al toegeblaft bij aankomst en als je iets nodig hebt of komt vragen (bijvoorbeeld een ontbrekend bedhekje, een kussensloop of een verdwenen badstop) moet je meerdere malen naar de receptie voor het opgelost wordt en ze worden per keer onvriendelijker. Het ontbrekende bedhekje kregen we uiteindelijk om 22u s avonds (en onze dochter kon dus pas daarna naar bed), zonder excuus. De ontbrekende stop is nooit geleverd. Toen ik een keer een halfuur te vroeg was met twee kleintjes moest ik maar buiten wachten en mocht zelfs de koelkastspullen niet binnen zetten (bij 27graden). Jammer want voortdurend onvriendelijk behandeld worden verpest je verblijf elke keer wel.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

122 reviews over Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen in het Nederlands

Recreatiepark Noordwijkse duinen, Receptie, Receptie, 19-10-2018

Beste Nicole,

Bedankt voor uw Feedback.

Mede dankzij uw bericht kunnen wij ons verbeteren.

Wij zouden graag met u in contact willen komen om uw genoemde punten te bespreken. Graag vragen wij hierbij om contact met ons op te nemen. Wij hopen u snel te mogen begroeten op ons park.

met vriendelijke groet,

Mooi, klein en rustig park

Daan,
14-8-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Mooi huisje, huisjes beetje dicht op elkaar. Bij binnenkomst eerst zo'n 50 spinnen weggehaald. Was denk even niet bewoond geweest ofzo. Sowieso dagelijks wel wat spinnen wegehaald. Vriendelijk personeel. Rustig park. Klein zwembad maar mijn zoontje van 5 vond het prima. Naar strand is nog een klein stukje fietsen. Weinig animatie gezien maar omdat wij heel mooi weer hadden zijn we er veel op uitgegaan naar strand. Alleen beetje gek dat je voor je vuilniszak een muntje van een euro moet halen.

Fijn dat we ook op andere park van topparken iets verderop konden zwemmen en meedoen met animatie.

Recreatiepark Noordwijkse Duinen, Receptie, 19-10-2018

Beste Daan,

Wat ontzettend fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

Wist u al dat u bij een volgend verblijf 10%korting kunt ontvangen indien u dit jaar nog boekt?

Voor herhaling vatbaar!

Familie Piso,
22-7-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten7

Heerlijk rustig camping gedeelte op chaletpark aan de duinen. Keurig onderhouden groen en vriendelijke mensen.

Bungalow.net

Wij hadden mooi weer en hebben genoten.

Yvonne Voltman,
17-6-2018
  • Activiteiten5

Rustig park met vrij nieuwe vakantie chalets. Chalet is goed ingericht met afwasmachine, combimagnetron, televisie, internet en goede, complete inventaris. Chalet nummer 327 ligt prachtig aan de rand van het bos (waterwingebied). Mooie ruim opgezette en goed onderhouden tuin rondom. Grote parasol en 2 zitjes. Kortom: prachtig vakantieverblijf. Bedden erg smal maar voor 5 dagen niet zo erg. Op het park kun je (elektrische) fietsen huren en mooie tochten maken door o.a. de duinen. Op het park zelf is niet veel te doen.

Allervriendelijkst, schoon, en mooie omgeving!

Ingeborg,
20-3-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Fijn park, prachtige omgeving (zeker voor sportievelingen, zoals h'lopers!), huisje schoon en overzichtelijk, en allervriendelijkste medewerkers bij de receptie! TOP!

Gezellig weekend

Maxime,
15-3-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Prettige accomodatie in een fijne omgeving en dichtbij het strand. Toegang tot binnenzwembad in directe omgeving. Jammer dat het restaurant gesloten was op dinsdag.

Recreatiepark Noordwijkse Duinen, Receptie, 16-3-2018

Beste Maxime

• Activiteiten7

Een mooi park tegen de duinen aan, maar om op het strand te komen moet je echt de auto pakken. Het huisje was schoon en warm, maar er ontbraken nogal wat spullen, met name als het gaat om keukengerei.

Receptie Noordwijkse Duinen, Receptie, 16-3-2018

Geachte familie Kanis,

Bedankt voor uw Review.

Mede dankzij uw bericht kunnen wij onze service verbeteren.

Goed zo

John,
1-1-2018
  • Activiteiten7

Goed en lekker rustig voor de hondjes en alles ligt dicht in de buurt

Receptie Noordwijkse Duinen, Receptie, 16-3-2018

Beste John,

Bedankt voor uw review.

Met vriendelijke groet,

Aanrader, erg mooie locatie!

Linden,
6-12-2017
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

De ligging van dit park is geweldig. Het grenst aan een beschermd natuurgebied en de herten lopen letterlijk voor je bungalow! Binnen 10 minuten wandelen sta je op een rustig strand. Zoek je meer vertier dan ben je binnen 10 minuten met de auto in Noordwijk (aanrader). De service op het park is prima. Broodjesservice, internet, gratis TV zenders met voetbal en films. Het buitenzwembad was gesloten, wel hebben we gezwommen in het nabijgelegen binnenzwembad (gratis voor gasten) Een sauna zou fijn zijn, maar verder prima!. We gaan zeker terug!

Receptie Recreatiepark Noordwijkse Duinen, Receptie, 16-3-2018

Geachte familie Linden,

Met vriendelijke groet,

Prachtig gelegen en mooi onderhouden park

Rob,
25-9-2017
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Vriendelijk en mooi er waren geen negatieve opmerkingen

Receptie Recreatiepark Noordwijkse Duinen, Receptie, 16-3-2018

Beste Rob,

Bedankt voor uw bericht.

Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad.

Wist u al dat u bij de volgende reservering 10% korting ontvangt indien u dit jaar boekt.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.