Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen

Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen
7,4

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Noordwijkse Duinen voor je op een rij gezet:

127 reviews over Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen in het Nederlands

Aanrader

F,
16-3-2019
  • Onderkomen10

Prima accomodatie, schitterende omgeving en op loopafstsnd van strand

Gereisd alleenreizend in juni 2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een heerlijke week gehad in de Noordwijkse Duinen. Rust, natuur en ruimte op loopafstand van zee. Het weer was geweldig, hier heb je weinig invloed op dus hiermee hadden we geluk. We houden beide van de natuur. Ons huisje nummer 91 lag letterlijk aan de duinrand. We hadden veel privacy en vanuit de tuin zagen we hertjes in de duinen. Een broodjes service is alleen actief in het seizoen maar de supermarkt is in de buurt. Het (buiten) zwembad was nog niet geopend toen wij er waren (maart) We gaan zeker terug naar dit park in Noordwijk.

Gereisd met partner in maart 2019

Prettig verblijf in Noordwijk

Tineke Jansen,
20-1-2019
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Wij hebben met de feestdagen op dit park verbleven. Speciaal voor Recreatiepark Noordwijkse duinen gekozen omdat het park vuurwerkvrij was met oudjaar. Dit was perfect voor ons hondje. Wij hebben een rustige en fijne jaarwisseling ervaren en zullen dit park zeker aanraden voor gasten met bange huisdieren. Het park is dichtbij het strand. Via een hekje door de duinen makkelijk te voet bereiken. Gratis toegang tot een zwembad stuk verder op en een goed restaurant om de hoek op loop afstand. Bij aankomst kregen wij gratis een glaasje gluhweihn aangeboden van vriendelijke medewerkers. Het huisje was super, niks ontbrak. Iedere ochtend verse broodjes te verkrijgen. Kortom tot volgend jaar.

Gereisd met partner in januari 2019

Bungalow.net

Te smerig voor woorden en dus nooit meer

Joke van Noort,
18-1-2019
  • Onderkomen1
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1
  • Activiteiten2

In januari op park de Noordwijkse duinen geweest wat een teleurstelling was dat.

Het onderkomen had meerdere gebreken en was vochtig en had schimmel in 1 van de slaapkamers. Het restaurant was niet open wat niet vermeld is toen wij de boeking deden. De meeste gebreken zijn op maandag verholpen terwijl wij er vanaf zaterdag al waren. De schoonmaak was ook niet zo als het hoort servies was niet schoon en ook niet voor zes personen nu waren wij maar met 3 dus was het voldoende. Uiteindelijk kreeg ik ter compensatie 1 nacht terug 38 euro.

Gelijk aangegeven dat ik daar geen genoegen meeneem en een klacht ging indienen.Dit gedaan en nu krijg ik een cheque van 25 euro om een vakantie te boeken bij Topparken. Dit ga ik dus niet doen en aanvaard ook de cheque niet. We hebben het slecht getroffen en ook 1 van de personen is door de kamer ziek geworden. Voor mij geen Topparken. Ik raad aan controleer de kamers dit hebben wij niet gedaan

Gereisd met vrienden in januari 2019

Veel te duur voor wat je krijgt.

Erwin,
1-1-2019
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Huisje nr 327 gehuurd. Dit wordt gekwalificeerd als 5 sterren, maar dat is het Absoluut niet. Hoogstens 3 sterren waard. Wij zijn in oktober nog in een 4 sterren huisje geweest (via keten). Die was echt beter dan dit. Het is niet slecht, dat niet, maar zeker niet top. Voor 5 sterren mag je bijv. een sauna verwachten. Helaas. Ruime woonkamer en keuken. Prima uitgerust, dat wel. Maar de rest, kleine slaapkamers. In de master bedroom kan je je kont niet keren. De badkamer is echter een drama. Schimmel in de douche. Roest aan de onderkant van de douchedeur en roest/aanslag op de badkamerspiegels. Het toilet lekt. En bij aankomst stond de zeepvlek van de vorige huurders nog op de vloer. Ook pluizen in de woonkamer, dus schoonmaak is ook niet optimaal.

En dan het park zelf. Vriendelijk personeel met goede ontvangst. Echter, park is zo goed als vol, maar restaurant is gesloten. Dat kan toch niet. Al met al, prijs/kwaliteit is volledig mis.

Gereisd met partner in december 2018
Recreatiepark Noordwijkse Duinen, Receptie, 15-1-2019

Beste Erwin,

Bedankt voor uw Feedback.

Mede dankzij uw bericht kunnen wij ons verbeteren.

Wij hopen u snel te mogen begroeten op ons park.

Met vriendelijke groet,

• Activiteiten5

Wij hebben een eigen huisje hier dat tevens in de verhuur is. Mooi en rustig park, gezellig restaurant, echt een leuke speeltuin en je bent zo in de duinen. Het personeel achter de receptie is echter een verschrikking en ook de beheerder is behoorlijk onvriendelijk. Je wordt al toegeblaft bij aankomst en als je iets nodig hebt of komt vragen (bijvoorbeeld een ontbrekend bedhekje, een kussensloop of een verdwenen badstop) moet je meerdere malen naar de receptie voor het opgelost wordt en ze worden per keer onvriendelijker. Het ontbrekende bedhekje kregen we uiteindelijk om 22u s avonds (en onze dochter kon dus pas daarna naar bed), zonder excuus. De ontbrekende stop is nooit geleverd. Toen ik een keer een halfuur te vroeg was met twee kleintjes moest ik maar buiten wachten en mocht zelfs de koelkastspullen niet binnen zetten (bij 27graden). Jammer want voortdurend onvriendelijk behandeld worden verpest je verblijf elke keer wel.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Recreatiepark Noordwijkse duinen, Receptie, Receptie, 19-10-2018

Beste Nicole,

Bedankt voor uw Feedback.

Mede dankzij uw bericht kunnen wij ons verbeteren.

Wij zouden graag met u in contact willen komen om uw genoemde punten te bespreken. Graag vragen wij hierbij om contact met ons op te nemen. Wij hopen u snel te mogen begroeten op ons park.

met vriendelijke groet,

Mooi, klein en rustig park

Daan,
14-8-2018
  • Activiteiten7

Mooi huisje, huisjes beetje dicht op elkaar. Bij binnenkomst eerst zo'n 50 spinnen weggehaald. Was denk even niet bewoond geweest ofzo. Sowieso dagelijks wel wat spinnen wegehaald. Vriendelijk personeel. Rustig park. Klein zwembad maar mijn zoontje van 5 vond het prima. Naar strand is nog een klein stukje fietsen. Weinig animatie gezien maar omdat wij heel mooi weer hadden zijn we er veel op uitgegaan naar strand. Alleen beetje gek dat je voor je vuilniszak een muntje van een euro moet halen.

Fijn dat we ook op andere park van topparken iets verderop konden zwemmen en meedoen met animatie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Recreatiepark Noordwijkse Duinen, Receptie, 19-10-2018

Beste Daan,

Wat ontzettend fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

Wist u al dat u bij een volgend verblijf 10%korting kunt ontvangen indien u dit jaar nog boekt?

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Voor herhaling vatbaar!

Familie Piso,
22-7-2018
  • Activiteiten7

Heerlijk rustig camping gedeelte op chaletpark aan de duinen. Keurig onderhouden groen en vriendelijke mensen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Wij hadden mooi weer en hebben genoten.

Yvonne Voltman,
17-6-2018
  • Activiteiten5

Rustig park met vrij nieuwe vakantie chalets. Chalet is goed ingericht met afwasmachine, combimagnetron, televisie, internet en goede, complete inventaris. Chalet nummer 327 ligt prachtig aan de rand van het bos (waterwingebied). Mooie ruim opgezette en goed onderhouden tuin rondom. Grote parasol en 2 zitjes. Kortom: prachtig vakantieverblijf. Bedden erg smal maar voor 5 dagen niet zo erg. Op het park kun je (elektrische) fietsen huren en mooie tochten maken door o.a. de duinen. Op het park zelf is niet veel te doen.

Gereisd met partner in juni 2018

Allervriendelijkst, schoon, en mooie omgeving!

Ingeborg,
20-3-2018
  • Activiteiten6

Fijn park, prachtige omgeving (zeker voor sportievelingen, zoals h'lopers!), huisje schoon en overzichtelijk, en allervriendelijkste medewerkers bij de receptie! TOP!

Gereisd alleenreizend in maart 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.