Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen

Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen
7,9

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Noordwijkse Duinen voor je op een rij gezet:

121 reviews over Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen in het Nederlands

Mooi, klein en rustig park

Daan
14-8-2018
  • Onderkomen7

Mooi huisje, huisjes beetje dicht op elkaar. Bij binnenkomst eerst zo'n 50 spinnen weggehaald. Was denk even niet bewoond geweest ofzo. Sowieso dagelijks wel wat spinnen wegehaald. Vriendelijk personeel. Rustig park. Klein zwembad maar mijn zoontje van 5 vond het prima. Naar strand is nog een klein stukje fietsen. Weinig animatie gezien maar omdat wij heel mooi weer hadden zijn we er veel op uitgegaan naar strand. Alleen beetje gek dat je voor je vuilniszak een muntje van een euro moet halen.

Fijn dat we ook op andere park van topparken iets verderop konden zwemmen en meedoen met animatie.

Voor herhaling vatbaar!

Familie Piso
22-7-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk rustig camping gedeelte op chaletpark aan de duinen. Keurig onderhouden groen en vriendelijke mensen.

Wij hadden mooi weer en hebben genoten.

Yvonne Voltman
17-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Rustig park met vrij nieuwe vakantie chalets. Chalet is goed ingericht met afwasmachine, combimagnetron, televisie, internet en goede, complete inventaris. Chalet nummer 327 ligt prachtig aan de rand van het bos (waterwingebied). Mooie ruim opgezette en goed onderhouden tuin rondom. Grote parasol en 2 zitjes. Kortom: prachtig vakantieverblijf. Bedden erg smal maar voor 5 dagen niet zo erg. Op het park kun je (elektrische) fietsen huren en mooie tochten maken door o.a. de duinen. Op het park zelf is niet veel te doen.

Bungalow.net

Allervriendelijkst, schoon, en mooie omgeving!

Ingeborg
20-3-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Fijn park, prachtige omgeving (zeker voor sportievelingen, zoals h'lopers!), huisje schoon en overzichtelijk, en allervriendelijkste medewerkers bij de receptie! TOP!

Gezellig weekend

Maxime
15-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prettige accomodatie in een fijne omgeving en dichtbij het strand. Toegang tot binnenzwembad in directe omgeving. Jammer dat het restaurant gesloten was op dinsdag.

Recreatiepark Noordwijkse Duinen, Receptie, 16-3-2018

Beste Maxime

Wat ontzettend fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

Wist u al dat u bij een volgend verblijf 10%korting kunt ontvangen indien u dit jaar nog boekt?

• Onderkomen8

Een mooi park tegen de duinen aan, maar om op het strand te komen moet je echt de auto pakken. Het huisje was schoon en warm, maar er ontbraken nogal wat spullen, met name als het gaat om keukengerei.

Receptie Noordwijkse Duinen, Receptie, 16-3-2018

Geachte familie Kanis,

Bedankt voor uw Review.

Mede dankzij uw bericht kunnen wij onze service verbeteren.

Goed zo

John
1-1-2018
  • Onderkomen8

Goed en lekker rustig voor de hondjes en alles ligt dicht in de buurt

Receptie Noordwijkse Duinen, Receptie, 16-3-2018

Beste John,

Bedankt voor uw review.

Met vriendelijke groet,

Aanrader, erg mooie locatie!

Linden
6-12-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

De ligging van dit park is geweldig. Het grenst aan een beschermd natuurgebied en de herten lopen letterlijk voor je bungalow! Binnen 10 minuten wandelen sta je op een rustig strand. Zoek je meer vertier dan ben je binnen 10 minuten met de auto in Noordwijk (aanrader). De service op het park is prima. Broodjesservice, internet, gratis TV zenders met voetbal en films. Het buitenzwembad was gesloten, wel hebben we gezwommen in het nabijgelegen binnenzwembad (gratis voor gasten) Een sauna zou fijn zijn, maar verder prima!. We gaan zeker terug!

Receptie Recreatiepark Noordwijkse Duinen, Receptie, 16-3-2018

Geachte familie Linden,

Wat ontzettend fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

Met vriendelijke groet,

Prachtig gelegen en mooi onderhouden park

Rob
25-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Vriendelijk en mooi er waren geen negatieve opmerkingen

Receptie Recreatiepark Noordwijkse Duinen, Receptie, 16-3-2018

Beste Rob,

Bedankt voor uw bericht.

Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad.

Wist u al dat u bij de volgende reservering 10% korting ontvangt indien u dit jaar boekt.

Mooie vakantie gehad!

Schutte
9-8-2017
  • Onderkomen8

We zaten in huisje 181 vlakbij de speeltuin, receptie en zwembad.

Huisje was schoon. En op de mankementen na een TOP vakantie gehad.

Jammer dat ze bij de receptie niks doen met klachten terwijl er aangeven word dat klachten z.s.m. worden opgelost. We hadden 1 kapotte tuinstoel, een niet schuifbare kledingkast en spotjes die het in de kamer en badkamer niet deden. Het word vervolgens opgeschreven op een klad briefje maar niks mee gedaan.

2 wasmachines en 1 wasdroger in de wasserette is voor het park ook wel erg weinig.

Recreatiepark Noordwijkse Duinen, Receptie, 15-8-2017

Beste mevrouw Schutte,

Bedankt voor uw bericht.

Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad. Onze briefjes worden achter de schermen doorgegeven en hier wordt dan hard aan gewerkt. Mede dankzij uw review kunnen wij ons verbeteren.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.