Hostel The Flying Pig Beach

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag18°9°
Hostel The Flying Pig Beach

We hebben een aantal aanbieders voor The Flying Pig Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hostel The Flying Pig Beach in het Nederlands

Echt backpackers hostel aan het strand

Marieke
4-3-2014

Bij The Flying Pig Beach zit je echt goed op je plek als je een relaxte sfeer wilt. Hier komen voornamelijk backpackers. Het team is één grote familie en zij zorgen ervoor dat de backpackers zich op hun gemak voelen. Als je boven de 35 jaar bent, kan je beter een andere plek zoeken, want het is de bedoeling dat hier genoten wordt van het strand, gefeest en gelachen. Het hostel verzorgd altijd super leuke evenementen, doordeweeks en in het weekend. Geweldige bands die optreden en leuke spellen.

Gereisd alleenreizend in Sun Jan 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geen hotel maar studentenhuis

j. staps
1-10-2013

16 euro per nacht overnachten is niet duur 100 meter van het strand. Toch verwacht je meer dan een camping met muren. Lang wachten vor ik kon inchecken. Kamer voor 4 , bovenste bed, niet opgemaakt. Nieuwe douche op de kamer was compact, met mini wastafel, geen spiegel, douche en w.c. in één. Bed was hard en doorgelegen. Beloofde ontbijt om 08.00 uur (incl) niet gehad. Deur naar bar was dicht, 20 min bellen / kloppen ggh. Staff nog dronken van het feest van avond ervoor ? Kon niet uitchecken (ook geen borg 15 euro terug ontvangen) en zonder ontbijt op pad. Eind van de dag terug (40 km omrijden, uur later thuis)Klacht werd weggewuifd.Uitleg was er niet, alleen dat de man die hiervoor verantwoordelijk was er niet was. Meer een studentenhuis dan hotel. Wie is er staff? wie te gast? Onduidelijk. Staff toont geen verantwoordelijkheid Mee-feesten met gasten en drank- en weedgebruik door personeel is kennelijk onderdeel van de cultuur. Jammer dat het niet professioneler wordt aangepakt.

Gereisd alleenreizend in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top Hostel in Noordwijk

jos
19-9-2013

The Flying Pig Beach Hostel is een top hostel aan de mooie kust van Noordwijk. Wil je een hoop plezier beleven en veel internationale reizigers ontmoeten is dit echt de plek om naar toe te gaan. Noordwijk ligt heel centraal in Nederland dus is ook ideaal om dagtochtjes te ondernemen naar Amsterdam, Leiden en den Haag. Niet geschikt voor oudere gasten vanwege geluidsoverlast of voor jongere onder de 18jr

Gereisd alleenreizend in januari 2013

• WatersportKanoën, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel The Flying Pig Beach in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel The Flying Pig Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.