Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7Waardering
  • 7.3Inrichting
  • 7.7Ruimte

Villa info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Strandvlinder

• 7marja01-01-2013

gezellig maar scheef?

Leuk huisje.Tijdens ons verblijf (kerst 2012) heerlijk rustig, geen last van andere bewoners. MInpunt: elke keer stond na het douchen de vloer vd badkamer blank. Constructiefout van het huisje werd gezegd bij de inspectie achteraf. Daar ben je dan mooi klaar mee: elke keer dweilen. De sleutelhouder deed of zijn neus bloedde toen we het bij vertrek meldden. Ook zei hij dat als we het huisje rechtstreeks en niet via Aan Zee geboekt hadden we goedkoper uit waren geweest. Deze mogelijkheid hebben wij op internet niet kunnen vinden. Een ander punt is de huurprijs. Opde site wordt een huurprijs genoemd die niet alle verplichte kosten dekt, zoals de servicekosten en de schoonmaak= € 70,- ! Omdat deze verplicht zijn moeten die eigenlijk al bij de basisprijs zijn inbegrepen! Alleen de optionele kosten of de kosten afhankelijk van het aantal personen mogen later als extra worden gerekend. Let hierop als je wilt huren en AAN ZEE: doe daar iets aan! Zie consumentengids dec. 2012

• 7T-krans27-09-2011

prima huisje voor een weekend weg

Strandvlinder is een huisje op een park met een wat 'ruimtelijkere' aanleg: watertjes, kronkelende straatjes. Behoorlijke tuin. Huisje prima schoon en voldoende ruimte om met 6 vrienden een weekend door te brengen. Jammer was dat er boven geen sanitair was.

• 9D.B.11-07-2011

Schönes Ferienhaus in ruhiger Lage

Die Villa Strandvlinder hat uns sehr gut gefallen. Sie liegt am Rand des Villaparks mit Blick auf die umliegenden Felder. Der von grünen Hecken eingerahmte Garten bietet auch ausserhalb des Hauses Platz und Privatsphäre. Mit der Einrichtung und Ausstattung des Hauses waren wir vollauf zufrieden. Der schöne Badestrand ist nach einem ca. viertelstündigen Fußmarsch erreichbar. Wir haben hier ein paar schöne Tage verbracht!

• 5j. broos31-12-2010

fantastische omgeving; nooit meer op dit park.

Op het park heel veel buitenlanders; te veel om nog een vakantie-idee te hebben. Meer een goedkope woonlocatie voor buitenlandse werknemers! Mensen rijden ook al vroeg park af (om te gaan werken?) Huisje en keukengerei waren niet schoon en huisje/park niet goed onderhouden. Receptie-gebouw ziet er niet uit. Geen afvalscheiding en het was een bende bij de afvalcontainers! Locatie is heel mooi maar dit park nodigt niet uit voor een tweede bezoek!

• 8zweers27-12-2010

leuke plek. mooi park

De Strandvlinder hebben wij ervaren als een prima park, vriendelijke ontvangst en goede uitleg. Het huisje was in prima staat en schoon. Alles was aanwezig niets was er stuk. Goede tv en ander electrische apparaten. De omgeving is leuk: bos en strand! Rustig!

• 6Jelle uit Zuid-Holland13-09-2010

Met een leuk gezelschap komt het wel goed

Rustig parkje met privacy genoeg voor de eigen villa (zeg maar gewoon ruim huisje). Veel Polen (geen last van gehad). Pannen, borden en glazen vuil bij aankomst. Receptie zit in een soort barakken en dame erachter kijkt verveeld. Maar als je gewoon met een leuk gezelschap bent komt het wel goed. Bedden zijn goed, ruime tuin, senseo apparaat aanwezig en waterkoker. Oven werkt prima. Douche en toilet zijn prima. Banken zitten lekker, tv beetje klein maar die hebben we nauwelijks aan gehad. Jammer dat je moet betalen voor het parkeren van auto's (eerste wel gratis) elke volgende auto is 2,5 per dag.

Villa Strandvlinder info

• Adresgegevens