Appartement Strandhuis

Appartement
Appartement Strandhuis

13 reviews over Appartement Strandhuis in het Nederlands

Mooie locatie maar zeer slecht onderhouden gebouw

sheri
25-5-2015

Strandhuis appartments ligt mooi aan de Boulevard met 2 strandpaviljoens pal voor de deur. We hadden appartement 16 op de 3e verdieping. Vies tapijt op de grond en de boel mag zowel binnen als buiten een opknapbeurt krijgen. Veel duitse en poolse bezoekers aan de kentekens te zien.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat May 23 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Arts
31-5-2014

Het appartement voldoet helemaal niet aan de beschrijving. Ons appartement was niet modern en de badkamer niet schoon. De badkamer stonk naar riool en de tegels waren allen gebarsten. Verder stond er dat er een tweepersoonsbed zou zijn, maar het waren twee 1-persoonsbedden. Gelukkig hadden we maar 1 nacht geboekt in plaats van de geplande 2 nachten.

Het uitzicht was mooi, alleen jammer dat de ruiten zo smerig waren. Locatie is verder prima! Strand aan de overkant van de straat en leuke standtentjes. In de omgeving is ook voldoende te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu May 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer!

nadine__bakker
21-1-2014

Appartement is vies en verouderd. Het appartement was bij aankomst al smerig. Er lagen etensresten in de keuken en in de bedden lagen haren van vorige gasten. Er komt geregeld verkeer langs suizen; als je een moeilijke slaper bent kan je verzekerd zijn van een belabberde nachtrust. Onze verwachtingen waren hoog na het lezen van al de reacties, maar ik betwijfel nu of deze wel echt zijn. Kortom een sterke afrader! We kwamen vrolijk aan en gingen moe en chagrijnig weer weg. Normaal schrijf ik geen reacties, maar in dit geval is het zo ernstig dat ik u ervoor wil behoeden om hier naar toe te gaan.

Gereisd Met partner in november 2013

Voor een midweek goed vertoeven

Marc
13-8-2013

Top lokatie. Inrichting heel basic en verschillend. Eetgerei bij nummer 14 totaal niet compleet. Keuken met oude kookplaten en niet op gas. Super uitzicht op strand/zee en boulevard met een leuke en luxe strandtent voor de deur. Geen receptie aanwezig en in de ochtenden zouden er mensen van de accommodatie aanwezig zijn in het gesloten hotel ernaast gaf de info aan, maar niemand te bekennen. Moeilijk een parkeerplaats te vinden in de zomer ondanks de verstreken vergunning. Ondanks de minpunten toch de moeite waard.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed appartement, geweldige locatie

Mat
8-10-2012

De appartementen liggen geweldig, direct aan het strand op een vrij rustige promenade. Alle appartementen hebben zeezicht. Personeel is vriendelijk en flexibel. Er staat omschreven dat het appartement geschikt is voor 5 personen, maar dat zou ik voor een langere periode toch echt te klein vinden.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2012

top accomodatie

petra
20-3-2012

ik ben al vaak in strandhuisappartementen noordwijk geweest en het bevalt me iedere keer weer prima. De appartementen zijn schoon en geheel gerenoveerd. Het is rustig gelegen en de appartementen hebben alle een schitterend mooi uitzicht over het strand en de zee. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook fijn dat je je hond mag meenemen, dat is echt een pluspunt. Ik kan iedereen aanraden om eens een keer naar strandhuis te komen om met eigen ogen te zien hoe fantastisch het hier is!!!

Gereisd Met partner in januari 2012

Vies verouderd appartement! Nooit meer!!

Andre
13-7-2011

Appartement rook zeer MUF, je wordt letterlijk weggeblazen door de muffe lucht als je binnenkomt. Het appartement ligt leuk aan de boulevard (zeer gehorig), het is echter wel nog een kilometer lopen naar het druk bezochte centrum van noorwijk. Inrichting is zeer eenvoudig, er stond een bankstel die je bij het grofvuil zou kunnen vinden. Slaapkamer zeer krap; net genoeg ruimte om rond het bed te lopen. Tja.. het appartement was dus wel compleet met alles erop en eraan, maar veel verouderde, gebruikte spullen en op sommige spullen veel mensenharen(HONDENHAREN?!?) bijvoorbeeld het dekbed. Erg smerig!! Net als de sigarettenpeuken op de veranda. Al met al eens maar nooit meer!! Het weer maakte veel goed aangezien wij eind juni hier op vakantie waren.

Gereisd Met partner in juni 2011

Prima verblijf

Herman G.
18-10-2010

Een midweek weggeweest bij Strandhuis. De hond kon mee, dat is dus erg fijn. Het hondenstrand voor de deur. Wel opletten dat er 's middags geen receptie is, maar het was eigenlijk wel duidelijk met aankomsten. Overal hingen briefjes enzo. Het appartement was prima, misschien beetje sober maar wel netjes en schoon. Alles wel prima. Uitchecken gewoon bij receptie.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Superlocatie voor mooie prijs

Jessica
27-10-2009

Vriendelijk personeel, fijn ruim appartement en fantastisch uitzicht! En dat voor zo'n mooie prijs! Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2009

Fijne week gehad

Anna M.
12-9-2009

Net een week in een Appartement type V in Strandhuis gezeten. Het is ons erg goed bevallen.

Pluspunten: De locatie; de boulevard is lekker rustig en het uitzicht vanuit het appartement was fantastisch. Het personeel was vriendelijk en we hadden een heel nieuwe keuken. We zaten eerst in een studio, maar dat was niet helemaal hoe we ons verblijf hadden voorgesteld; dit gemeld bij de receptie en geen probleem we mochten gewoon verhuizen naar een ander appartement en geen extra kosten ed. Het hondenstrand zit vlak voor het complex en het centrum ligt ook op loopafstand.

Minpunten: De inrichting van het appartement. Ze zijn op zich wel goed uitgerust en alles, maar ze mogen wel een keer een opfrissing gebruiken (nieuwe vloeren en schilderen zou al een wereld van verschil maken).

Alles in alles vonden we het fantastisch en komen wij terug!

Gereisd Met partner in september 2009

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Strandhuis in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Strandhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.