Hotel Royal

Hotel Royal

34 reviews over Hotel Royal in het Nederlands

Fantastisch..Ik was een week om aan te sterken.!!

Agnès Olthof (Buff)
7-12-2017

Besteld had ik een 2 persoonskamer voor mij alleen. In het hotelgebouw op de eerste verdieping.

Bij aankomst kreeg ik een appartement buiten het gebouw, waar een parkeerplaats voor auto's was.

''Gelukkig'' werd ik, toen ik merkte, dat ik echt hier overdag rusten kon..geen mensen in de buurt te horen, die luid werden.

Van deze gunstige situatie heb ik gebruik gemaakt...lezen, slapen, lekker eten op zijn tijd, alles belevenissen voor mijn vermoeide lichaam.

s'Middags wandelde ik door het dorp, een fantastisch dorpje, waar de oude cultuur nog te zien is. De Voorstraat is een paradijsje om erdoor heen te wandelen..de lindebomen aan weerskanten zorgen voor een mooie allee. Veel fraaie monumentale panden sieren dit dorpsbeeld. In de Kerkstraat vind je een prachtige Boekenwinkel met veel gezellige zithoekjes, open haard, en je kunt een lekkere lunch bestellen..met een heerlijke kop koffie. In het weekend kun je hier van een concert genieten..alles in de boekhandel..Wat prachtig. erder zijn er genoeg mooie winkels, om je hartje op te halen. Noordwijk is een genot om er te zijn.

Klein hotel met vriendelijk personeel

Maria Lichteveld
13-4-2017

Het hotel is netjes en een voordeel vind ik dat je op de kamer koffie of thee kunt maken.

Zelf vond ik de bedden wat aan de zachte kant.

Het ontbijt was erg goed en er was veel keus in verschillend beleg en brood.

Oude reviews (archief)

Zéker voor herhaling vatbaar

Fam. Graner
7-10-2016

Het hotel staat in een pittoresk straatje en heeft een gemoedelijke uitstraling.

Het personeel is super-vriendelijk, we voelden ons echt welkom!

Het ontbijt was prima verzorgd, de kamer is wat gedateerd maar de bedden waren prima.

Bij warm weer zou airco op de kamers beslist een aanrader zijn!

We willen hier zéker een keer terugkomen! Al het personeel van Royal hartelijk bedankt

voor de gastvrijheid.

Prima

Conny
20-6-2016

Het personeel is heel vriendelijk en ontbijt is prima. Wij vonden ook de ontbijtzaal/diner heel gezellig ingericht. Ik vond de prijs-kwaliteit vd kamer niet helemaal in verhouding staan. Hadden een frissere kamer verwacht. Hoofdkussens waren aan vervanging toe. Plafond veel spinnenwebben. De kamers buitenom , was wel aan renovatie toe wat matrassen en kussens betreft, krakend bed. Een verfbeurt en nieuwe vloerbedekking doen al veel.

Ligging tov de boulevard is lopend goed te doen.

Goed en eenvoudig

leeuw
20-8-2015

Goed was het personeel(vriendelijk en behulpzaam), de hygiëne en het hotel(algemene ruimten)

Sterk voor verbetering vatbaar is de eenpersoonskamer(sterk gedateerd en alleen buitenom via 3 trapjes van 7 treden bereikbaar/geen lift!)

Eenvoudig, maar goed het ontbijt. Alleen vrijdag, zaterdag en zondag kan er 's avonds gegeten worden. Beperkte parkeerruimten.

Knus hotel in een sfeervolle buurt

Ghiske
17-8-2015

Sfeervol hotelletje, schone en ruime kamer, lekker ontbijtje. Hartelijk personeel/eigenaren, hadden tijd voor een gesprekje. Hotel ligt in een sfeervolle, rustige en nette buurt. Gratis parkeren in de straat of op de kleine parking van het hotel. Een aanrader.

prima hotel

s.schrijver71
30-8-2014

Prima hotel en goede kamer

fijn een zitje buiten en prima ontbijt

Leuk voor een paar dagen noordwijk

Gezellig en goed!

Harry Kors
19-5-2014

Afgelopen weekend in dit hotel verbleven. Vriendelijk ontvangen, goede kamers. Huiselijke sfeer. Onze kamer was ruim, de badkamer wat klein, maar alles goed verzorgd en schoon. Kleine 20 minuten lopen naar het strand, is best te doen. Hotel ligt in een leuk straatje. Na bezoek van Soldaat van Oranje gezellig aan de bar gezeten. Ontbijt was prima, 's avonds konden we niet terecht voor het diner (volgeboekt) dus daar kan ik niets over zeggen. Zeker een aanrader!

Prima Hotel

margrietjed
24-11-2013

Onze kamer was prima en de badkamer was netjes.

We hebben een prima verblijf gehad en wij zijn zeer gastvrij ontvangen.

Het eten in het restaurant was heerlijk en goed geprijst.

Het is even lopen naar het strand, maar dit is goed te doen!

Een echte aanrader!

Warm welkom in Hotel Royal

sweet_saskia64
31-10-2013

Een weekendje uitwaaien in Noordwijk, samen met mijn zus en onze moeder, voor Ma haar verjaardag.

Bij aankomst een zeer gastvrij welkom waardoor je je er gelijk thuis voelt. Met zeer veel smaak ingerichte eetzaal/bar waarin oude details bewaard zijn gebleven.

De zitbank voor buiten maakt het geheel compleet door er uitnodigend bij te staan in een erg leuk straatje.

Je merkt in alles de betrokkenheid van de eigenaren, zo was ook de vraag om een bosje bloemen te regelen voor onze jarig Ma bij het ontbijt geen probleem.

Annemieke, Marianne en Maaike

We hebben een aantal aanbieders voor Royal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal scoort een 8.04 uit 10 op basis van 34 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: