Appartement Residence aan de Kuststersterstersterster

Nederland, Zuid-Holland, Noordwijk / Noordwijk aan Zee

9.8Fenomenaal

• 9.8Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence aan de Kust voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

61 reviews over Appartement Residence aan de Kust

• 10judith senders08-09-2012

geweldig appartement

Super mooi en schoon appartement.ideaal voor kinderen.er zit een leuk speeltuintje bij en een trampoline!gastvrije eigenaar.ongeveer een kwartier lopen naar het strand en dorp!helemaal top !!!wifi verbinding uitstekend ;-)

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 9AntoineHannekeSaona20-08-2012

Wat een luxe!

Wij zijn hier de eerste week van augustus 2012 geweest, en het was in 1 woord geweldig! Ons gezelschap bestond uit 2 gezinnen met 2 kinderen en opa en oma. Omdat wij met 6 volwassenen waren en 2 kinderen, hebben wij 2 appartementen gehuurd. Alles was zo schoon, ruim, en luxe! Je wilt gewoon niet meer naar huis. De bedden waren goed, goede matrassen en lekkere kussens. De badkamer was super de luxe, met een dubbele wastafel. Mooie parkeergarage waar je auto zeker veilig staat. Alles is aanwezig, je hoeft niets zelf mee te slepen. Kinderbedjes, eetstoelen, matrassen. Prima verzorgd! Zelfs de waspoeder staat klaar, je moet alleen wel muntjes kopen voor de wasmachine en de droogtrommel.

En dan het terras buiten; wat een speelparadijs voor de kleintjes! Heerlijke ligweide, grote trampoline, leuke speeltuin. Alle ingredienten voor een heerlijke vakantie vind je hier bij residence aan de Kust. Tot volgend jaar, wij komen hier zeker weer terug.

Groetjes uit Nijmegen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9annemarie van den bos01-06-2012

Super mooi appartement op perfecte locatie

Het is een heerlijk appartement, het is groot en alles is perfect schoon en compleet. Je kunt lopen naar het strand en naar het dorp. Voor de kinderen buiten een heerlijk grasveld, grote trampolines, tennisbaan en een mini kinderboerderij. Zelfs broodjes service is mogelijk. Zeer vriendelijke eigenaren.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 10alec23-05-2012

het was weer top!!!

Na de prima ervaring van afgelopen jaar waren wij wederom te gast bij Residence aan de Kust in Noordwijk/ Noordwijk aan Zee. Een werkelijk prachtig appartement met alles er op en er aan. Op een zeer goede lokatie. De gastvrijheid en service zijn top. En aan alle voorzieningen is gedacht. Dit is een absolute topper!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 9MH en Q07-06-2011

Fantastische plek in eigen dorp

In verband met verbouwing hier 5 weken gewoond. Heerlijk. Alsof we op vakantie waren in eigen dorp. Mooie ruime appartementen, voldoende speelruimte en speeltuin voor kinderen. Personeel heel vriendelijk en gastvrij. Het ontbrak ons aan niets.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 10Max31-05-2011

In jaren niet zo'n goed appartement gereserveerd!

Regelmatig verblijven wij een lang weekend in Noordwijk. Via via vernamen wij dat Residence aan de kust een goede naam aan het opbouwen was. Ik moet zeggen dat hier geen woord van gelogen is. De locatie is uitmuntend, de appartementen comfortabel en schoon en de vriendelijke eigenaar ontvangt je met heerlijke koffie! Ook onze kinderen hebben zich geen moment verveeld. Hier komen we zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 10Familie_uit_Dronten31-05-2011

Aanrader!

Na een week verblijf kan ik zeggen, fantastisch! Prima ligging, goede uitrusting, vriendelijke eigenaar. Noordwijk is altijd al een fijne plaats om te verblijven maar Residence aan de Kust voegt hier iets extra aan toe. Dit doen we graag nog eens over.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 10René Blank02-06-2010

Zeer nette appartementen

Heel erg ruim appartement, netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. inrichting erg mooi, appartement en parkeer garage afgesloten middels passysteem.

Gereisd met partner in mei 2010

• 10alec25-04-2010

top appartementen op een prima locatie!

Residence aan de Kust is super!!! In de appartementen ontbreekt het aan niets, De gastvrijheid van de eigenaar is onovertroffen en alle voorzieningen maken het tot een oase van comfort. Ook voor de kinderen zijn er veel voorzieningen. En de locatie in Noordwijk, de parel aan de Zuid-hollandse kust, is prima. Een echte aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 9Carolien07-10-2008

absolute aanrader

mooi appartement uitgezonderd de oven is alles aanwezig. de 2 eenpersoonsbedden zijn wel smal voor volwassenen maar voor een weekend te doen. gastvrouw vriendelijk en gastvrij. appartement is goed schoon :-) in de omgeving genoeg te doen. een absloute aanrader voor iedereen die naar noordwijk gaat

Gereisd met familie in oktober 2007

2 tips over Appartement Residence aan de Kust

• Anita, 23-08-2013

Je kunt een scooter (Vespa) Huren in de buurt, leuke winkel straten, het strand is 10-20 minuten lopen vanaf het appartement.

• Nijhuis, 19-05-2015

overal dichtbij. Zee, amsterdam, den haag,leiden. Zat te doen bij minder weer.. Verder, zee, zee, en nog eens zee. Alle appartementen zijn meer dan ok.

1 vraag over Appartement Residence aan de Kust

• c. muller, 08-08-2010

prijs

wat is de prijs van de residentie in Noordwijk

Sandra, 16-06-2011

de prijzen kunt u ook vinden op de site: www.residenceaandekust.nl Vriendelijke groet, Sandra

nicole, 05-09-2010

De prijzen kun je vinden op www.bungalowspecials.nl.

Appartement Residence aan de Kust info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Aantal personen2 tot 4

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin