Appartement Residence aan de Kuststersterstersterster

Nederland, Zuid-Holland, Noordwijk / Noordwijk aan Zee

9.8Fenomenaal

• 9.8Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence aan de Kust voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

61 reviews over Appartement Residence aan de Kust

• 10tuis27-04-2015

Geweldig appartement

Heerlijk appartement waar het je aan niets ontbreekt. Appartement is heel schoon en goed onderhouden. Alles is aanwezig, gastvrij ontvangst, behulpzaam personeel.

De ligging is perfect. Noordwijk, Leiden, Lisse, Katwijk alles goed per fiets te bereiken. Natuurlijk ook dichtbij de bollenvelden.

Kortom een echte aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in april 2015

• 9Wilma Korsten11-09-2014

Geweldig appartementencomplex

Appartement in Résidence aan de Kust voldeed geheel aan onze verwachtingen. Ruim,schoon,veel privacy,vriendelijke eigenaar.Je voelt je er onmiddellijk thuis. Voor ons een mooie uitvalsbasis naar o.a Den Haag en Amsterdam.En bovendien de zee dichtbij .Zeker voor herhaling vatbaar als we in deze omgeving bezienswaardigheden willen bezoeken.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Cees en Johanna Damen06-09-2014

geweldige accomodatie

Het appartement voldeed volledig aan onze verwachtingen: ruim, fraai ingericht, keurig verzorgd en vooral ook erg proper. De ontvangst was heel enthousiast, behulpzaam en gastvrij. De broodjesservice is zeker aan te bevelen, zoals eigenlijk alles. We hebben schitterende fietstochten kunnen maken en dan is het daarna heel goed rusten in het mooie appartement. We komen zeker nog eens terug in dit schitterende complex.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10alec16-09-2013

Wat is toch een wereld plek!

Wederom hier verbleven. Alles was weer tip-top in orde met een ongekende gastvrijheid. Het appartement is super, met alles wat je maar kan wensen. En alle overige voorzieningen maken er een echt vakantie feest van.

En Noordwijk is echt de parel van de Zuid-Hollandse kust!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Anita23-08-2013

Fantastische plek!!

Het appartement Residence aan de kust in Noordwijk aan zee in Nederland is een hele mooie accommodatie, super schoon, het personeel is super vriendelijk, mooi uitzicht vanaf het balkon. Er is geen restaurant daarbinnen maar moet je voor je eigen eten zorgen wat ik niet erg vond en mijn vriend. Ik zou er zeker nog een keer hen willen omdat ik het zo naar mijn zin heb gehad, het was ook een mooie inrichting!

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Westerink22-08-2013

fantastisch appartement

Zeer schoon, smaakvol ingericht en compleet uitgerust appartement. Zelfs met gratis parkeergarage onder het complex. Het complete interieur was in zeer goede staat van onderhoud. Goede bedden en zeer vriendelijke behulpzame eigenaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10Pien19-07-2013

Bijzonder genoten!

Opnieuw afgelopen week erg genoten in de residence. Het appartement is smetteloos schoon. En het complex is erg geschikt voor gezinnen met kinderen. Dan is een appartement op de begane grond het meest geschikt. De eIgenaar is erg gastvrij en vriendelijk. Hij is bereid om mee te werken waar mogelijk. Het was weer een feestje om er te zijn! We komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Sophie mollink17-07-2013

Het is geweldig.

Het is echt super leuk, je hebt er een trampoline, speeltuintje, tennisveld, groot grasveld en ook nog een klein weitje met een paardje! Dus het is gewoon TOP!!!! 😊

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9karin12-05-2013

prachtig appartement

\prachtig appartement via Google gevonden omgeving is prachtig vlak bij zee en voor ons op een 1/2 uurtje van huis. Service is prima in orde personeel is behulpzaam en zeer vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is helemaal goed. Het hele appartement was keurig schoon. Perfecte vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd in april 2013

• 10ClemensEnEsther09-09-2012

Echte aanrader!

Vorige week zijn wij hier geweest. Super mooi appartement, ruim, schoon (zelfs de vaatwasser is schoon!), compleet. Wij zaten in appartement 1, met een soort prive terras. Vriendelijke mensen. Hartelijke ontvangst met koffie/thee. Heerlijk rustig. Op wandelafstand van strand en boulevard. Wij komen hier zeker in de toekomst nog eens terug!

Gereisd met partner in januari 2012

2 tips over Appartement Residence aan de Kust

• Anita, 23-08-2013

Je kunt een scooter (Vespa) Huren in de buurt, leuke winkel straten, het strand is 10-20 minuten lopen vanaf het appartement.

• Nijhuis, 19-05-2015

overal dichtbij. Zee, amsterdam, den haag,leiden. Zat te doen bij minder weer.. Verder, zee, zee, en nog eens zee. Alle appartementen zijn meer dan ok.

1 vraag over Appartement Residence aan de Kust

• c. muller, 08-08-2010

prijs

wat is de prijs van de residentie in Noordwijk

Sandra, 16-06-2011

de prijzen kunt u ook vinden op de site: www.residenceaandekust.nl Vriendelijke groet, Sandra

nicole, 05-09-2010

De prijzen kun je vinden op www.bungalowspecials.nl.

Appartement Residence aan de Kust info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Aantal personen2 tot 4

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin